+ Reageren op discussie
Pagina 69 van 98 EersteEerste ... 19 59 67 68 69 70 71 79 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 681 t/m 690 van 980

Discussie: Zwanger worden begin 2018

Volwassene
    Lange cyclussen zijn vervelend! Hopelijk is het dit keer gewoon raak! Ik duim in ieder geval voor je!

Hier merk ik dat ik het afwachten naar de echo moeilijker vind dan bij ons zoontje. Ik hoop zo de 29ste een kloppend hartje te zien en in februari dit kleintje vast te mogen houden!
    L. 08-05-2016! Het mooiste moederdag cadeau!

PCOS mama
    Go - 43 - 62 - (24) - 34 - 30 - 31 - 39 - Zwanger!

Hoort er al helemaal bij he! Ik hoop dat het snel zover is!
    Sinds november 2015 dolgelukkig met ons heerlijke meisje ❤
    Blijf veilig zitten, lief gewenst wondertje! 15 augustus termijnecho!

Pff.. dat zijn dan echt wel lange cyclussen, Ikke Ook. Maak je veel minder vaak kans in een jaar. Denk je dat ze daar nog wat aan kunnen/willen doen?

Moeilijk hè, StefJuuh. Wel goed teken dat je zo moe bent en pijnlijke borsten hebt.
    22-06-2017 bevallen van een mooie dochter!

Er is altijd wat te doen maar wil zelf eigenlijk niet te veel aan doen. Is zon tweestrijd. Wil zo graag nog een kindje maar als ik hoor en om me heen zie wat de impact van zon traject is. Ook net nieuwe baan. Mag nooit reden zijn maar ga toch niet liever elke keer zeggen dat ik later kom etc.
    Hoop ergens op verkeerde dosis van schildklierhormoon. Dat is "simpel" aan te passen maar ook weer niet. Wat je zegt speelt ook mee. Ipv 3x kans in 3 maanden is dat maar hooguit 2 op deze manier. En boven 35 dagen twijfelen ze vaak of er een eisprong is. Nu denk ik dat ik die wel heb maar snap iet waarom die zo laat pas komt ipv rond week 2-3 pas bij week 4

Lastig hè. Het liefst doe je het zonder hulp van buitenaf, maar als je cyclus zo lang blijft/langer wordt.. Hopelijk inderdaad verkeerde dosis. Misschien dat ze anders eens met je cyclus mee kunnen kijken? Dan weet je iig echt zeker dat er eisprong is.

Ja ik ga het wel bij de i ternist aankaarten of hij een verklaring kan hebben en anders eens navragen Bij de huisarts denk.

Vandaag internist toch?

Klopt! Net geweest. Mijn waardes waren inderdaad niet top fus nieuwe hogere dosis voor mijn schildklier en een verwijzing naar de gynaecoloog. Hij wil laten nakijken of en hoe mijn cyclus/eisprong loopt. 29 juni moet ik naar de gynaecoloog al.
    Vind het dubbel. Blij dat ze gaan kijken maar wilde zo graag zonder poespas. De internist dacht dat de gynaecoloog misschien mijn eisprong een keer kon opwekken en dan kijken of mijn lichaam het oppakt en normale cyclus maakt.
    Heb de eerste 1.5 jaar na mijn dochter wel 28-32 dagen cyclus gehad dus lan het wel. Vind t toch wel spannend merk ik. Maar rond de 20e denk nog een nod dus wie weet een wonder en kan ik de afspraak afzeggen.

Kan me heel goed voorstellen dat het een dubbel gevoel geeft. Het liefst lukt het gewoon ‘op eigen kracht’. Aan de andere kant.. Misschien is 1x meekijken wel voldoende en zorgt het voor de zwangerschap die je zo graag wilt.

Eerst maar duimen voor NOD op de 20e! Dat is ook alweer bijna!

Ja even bedenken wat ik "wil" denk dat ik mee laat kijken als dat kan en dan qua hormonen eerst even vraag of ik daar over na mag denken. Als ik zo lees en hoor dan is dat wel echt zo heftig en we zijn pas paar maanden bezig dus nog even geduld moet kunnen

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten