+ Reageren op discussie
Pagina 84 van 88 EersteEerste ... 34 74 82 83 84 85 86 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 831 t/m 840 van 874

Discussie: Zwanger worden begin 2018

Ik ben ook heel moe idd. Ga momenteel op vakantie standaard ‘s middags op bed voor een uur of 2.
    22-06-2017 bevallen van een mooie dochter!

Waarom geen nevenbevindingen als ik vragen mag? Ben er zelf namelijk nog niet over uit..
    Hier ook moe. Smorgens al moe wakker.
    Huisarts wil dat ik morgen, had al afspraak staan, misselijkheid bij internist aankaart
    Kan met schildklier te maken hebben zei hij. Die kan ook medicatie voorschrijven. Als hij dat wil/doet morgen een afspraak maken voor vrijdag bij de huisarts.
    Sinds november 2015 dolgelukkig met ons heerlijke meisje ❤
    Positieve test 18 juni 2018. Blijf veilig zitten, lief gewenst wondertje! 15 augustus termijnecho!

Volwassene
    Jeetje wat doen zeer moeilijk over medicatie voor misselijkheid bij jou zeg!

Ik wil geen nevenbevindingen omdat ze dat ook naar de moeder kijken. Wil niet ineens horen dat ik zelf ergens kans op heb in de toekomst en dan daar onzeker over zijn.
    L. 08-05-2016! Het mooiste moederdag cadeau!

PCOS mama
    Go - 43 - 62 - (24) - 34 - 30 - 31 - 39 - Zwanger!

Oh dat wist ik niet. Dan denk ik ook dat ik het niet zou willen weten. Nou de internist zag geen problemen voor medicatie en verwees me terug naar huisarts pff. Die gebeld en nu zou het vanmiddag klaar moeten liggen. Hoop het echt want inmoddels zo beroerd dat slapen niet eens goed lukt...
    Maar mn schildklier waardes perfect! Nu vanavond een hartje dan is het een hele goede dag!
    Positieve test 18 juni 2018. Blijf veilig zitten, lief gewenst wondertje! 15 augustus termijnecho!

Emesafene gekregen maar mag 3 dagen niet autorijden. Hopelijk niet te duf er van maar alles beter dan nu en vrij tm zondag.
    Hartje klopte mooi en snel!!! Wel waren we de laatste dus snel gedaan. En uitwendig dus zagen alleen een beetje vlek. Ze heeft wel gemeten maar ook dat was op een grijze vlek dus niet heel duidelijk.
    6w5d nu volgens deze meting. Ik dacht iets meer dan 7. Maar pas officiële meting met termijnecho. Morgen bellen om die in te plannen want assistente was al naar huis haha

Dat is toch het belangrijkste nieuws, dat het hartje klopte! Wel jammer dat ze beetje haast leken te hebben. Maar iig ongeveer 7 weken dus .

Volwassene
    Fijn dat het hartje klopte! Hopelijk helpt de emasafene jou wel. Anders gewoon om primperan vragen.

Wel jammer dat ze zo snel deden over de echo.
    L. 08-05-2016! Het mooiste moederdag cadeau!

PCOS mama
    Go - 43 - 62 - (24) - 34 - 30 - 31 - 39 - Zwanger!

Emesafene gekregen maar mag 3 dagen niet autorijden. Hopelijk niet te duf er van maar alles beter dan nu en vrij tm zondag.
    Hartje klopte mooi en snel!!! Wel waren we de laatste dus snel gedaan. En uitwendig dus zagen alleen een beetje vlek. Ze heeft wel gemeten maar ook dat was op een grijze vlek dus niet heel duidelijk.
    6w5d nu volgens deze meting. Ik dacht iets meer dan 7. Maar pas officiële meting met termijnecho. Morgen bellen om die in te plannen want assistente was al naar huis haha

Oeps dubbel alsnog...

Ja hopelijk werkt het en anders vraag ik zeker voor iets anders. En indd 7 weken ongeveer dus komt wel overeen met wat ik dacht.

Termijnecho inmiddels gepland zie ik . Nog een maandje! Hier geveld door een griepje, dus ik lig op bed. Blegh!

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten