+ Reageren op discussie
Pagina 111 van 111 EersteEerste ... 11 61 101 109 110 111
Weergegeven resultaten: 1.101 t/m 1.108 van 1108

Discussie: Zwanger worden begin 2018

Ik vind t knap dat je nog zoveel werkt hoor! Zou niet gek zijn als.je stapje terug moet.
    Hier gehoord wat ik al dacht dat niet verlengd wordt maar dat ik altijd terug mag komen. Voor nu even rust en focus op thuis, gezo dheid en baby. Dan zien we wel verder
    Sinds november 2015 dolgelukkig met ons heerlijke meisje ❤
    Blijf veilig zitten, lief gewenst wondertje!

Volwassene
    Ja maar ik ben wel echt aan het aftelen hoor Ikke. Na deze week nog 7 weken. Ik heb gewoon om de week een hele volle week en die breekt mij het meeste op. Dus moet daarover even in gesprek.

Maar wat gaven ze nu dan als reden voor het niet verlengen. Want als ze zeggen dat je wel terug mag komen, lijkt het mij pure zwangerschaps discriminatie.
    L. 08-05-2016! Het mooiste moederdag cadeau!

PCOS mama
    Go - 43 - 62 - (24) - 34 - 30 - 31 - 39 - Zwanger!

Is t ook... weet onofficieel dat het puur is dat ze niet voor kosten willen opdraaien dus mag indd niet. Maar ja enige bedrijf met alleen dagdiensten dus wil om die reden zelf terug dus geen ding van maken. Maar lullig blijft t

Eventjes van me afschrijven dat ik nu ruim een week overtijd ben. Na 6 maanden 'oefenen' voor een tweede kindje is het de eerste keer dat mijn menstruatie zo lang uitblijft. Meestal komt deze mooi op tijd of minstens een dag of drie na mijn NOD. Ik voel me goed, ben niet moe, heb geen zeurende buikpijn... Een zwangerschapstest heb ik echt nog niet durven doen. Nog een dagje of twee afwachten en ik ga er eentje halen. Ik hoop zo dat er eindelijk een tweede kleintje mag komen...

Volwassene
    Hoe is het gegaan altijdpositief?

Poeeeeeh.. ik heb steeds zo een honger. Je kan mij bij een all you can eat reastaurant parkeren en ik eet die hele tent bankroet.

PCOS mama

Wat balen, Ikke Ook, van je werk. Nu inderdaad maar focussen op de zwangerschap en baby straks en hopelijk kan je daarna weer terug.

Hoe voel jij je inmiddels, Stefjuuh? Al wat aangegeven op je werk?

Hier hebben ze toch weer besloten dat ik terug naar de verloskundige mocht/moest. Dus daar loop ik nu weer, haha. Afgelopen week controle gehad en komende week groeiecho. Bloeddruk lijkt weer onder controle en groei van de kleine houden ze extra in de gaten.
    En mijn suikers zijn onder controle met een dieet, dus dat is mooi.
    22-06-2017 bevallen van een mooie dochter!

Oh fijn amers dat het goed gaat! En dat je terug mag!

Volwassene
    Ik heb inderdaad op het werk aangeven dat het allemaal wat zwaar wordt nu. Ook een verzoek gedaan tot verlofdagen opnemen en ik zou naar de bedrijfsarts worden gestuurd. Echter heb ik hier nog niks op terug gehoord. Dus dat is een beetje jammer. Hopelijk sturen ze faar vandaag of morgen iets over.

PCOS mama

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten