+ Reageren op discussie
Pagina 106 van 107 EersteEerste ... 6 56 96 104 105 106 107 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.051 t/m 1.060 van 1067

Discussie: Zwanger worden begin 2018

Volwassene
    Ja die is heel goed zichtbaar.
    L. 08-05-2016! Het mooiste moederdag cadeau!

PCOS mama
    Go - 43 - 62 - (24) - 34 - 30 - 31 - 39 - Zwanger!

Grappig dat dat dan dus niet in kilo’s uit te drukken is hè. Hopelijk ben je snel iig weer op je oude gewicht!
    22-06-2017 bevallen van een mooie dochter!

Volwassene
    Amers raar he.

Maar ben wel op andere plekken op mijn lijf veel kwijt geraakt. Als het zo doorgaet ben ik straks weer 2 weken na mijn bevalling lichter dan voor mij zwangerschap.

PCOS mama

Komende week gesprek op werk. Mijn vk maakte zich zorgen over hoeveelheid klachten en met name dat dit nu al zo is. Dus raadde mij zeer aan om te kijken of ik kan korten op werk. Zelf voelt dit zo tegen mijn principe in maar zij en n man zeiden dat ik niet straks over mijn grens blijf gaan en er iets met mij en of baby gebeurt, dit kan ik dan niet meer terugdraaien.
    Gebeld voor afsprask. Tijdens belafspraak wilde ze mn wachttijden verruimen en hamerde ze steeds op belang van hele team en dat ze geen ruis wilde... dus heb niet idee dat ze erg mee wil denken. Ga dan vragen of het via arbodienst kan ipv zo alleen tussen ons. Vk heeft zelfs brief geschreven met advies, doen ze toch niet zomaar
    Sinds november 2015 dolgelukkig met ons heerlijke meisje ❤
    Blijf veilig zitten, lief gewenst wondertje!

Volwassene
    Jeetje Ikke, jammer dat er dan niet mee gedacht wordt. Maar je moet inderdaad aan jezelf en die kleine blijven denken. Jullie zijn belangrijker!

PCOS mama

Thanks, lief! Ik voel me als een zwakkeling aan de ene kant omdat ik wss nu al minder/half ga werken maar weet ook dat het echt nodig is.

Gesprek gehad. Ze passen mn rooster aan zodat ik max 2 dagen achter elkaar werk, geen avonden meer en max 3 uur per dag. Helaas gaf ze wel al aan dat ze mogelijk mijn co tract niet verlengen wat balen is. Maar doe er niets aan. Uiteraard zei ze het mondeling en zou ze t nergens zwart op wit zeggen dat het door mn zwangerschap kwam want dat mag natuurlijk niet. Want ze zijn o ontzettend blij met me en met mijn werk. Maar blijft zuur...

Dag dames, ik ben er ook even weer. Hele drukke dagen gehad, dus ben gesloopt. Aanstaande vrihdag 20-weken echo en dat vind ik toch wel erg spannend..

Och, wat naar dat werken al zoveel moeite kost, Ikke Ook. Goed dat je het hebt aangegeven. Zou wel belachelijk zijn als ze hierom je contract niet verlengen. Hopelijk valt dat mee. Iig fijn dat je vanaf nu rustigere werkweken hebt!

Spannend amers, maar hopelijk is het snel vrijdag en zie je een vrolijk beweeglijk kindje! Ik duim mee voor je!

Ik vind het doodeng!

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten