+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 108 1 2 3 11 51 101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 1074

Discussie: Zwanger worden begin 2018

Zwanger worden begin 2018

De titel zegt het al. Ik hoop wat andere meiden te vinden die er ook begin 2018 voor gaan. Wij hopen er in februari voor te gaan.
    Bij onze vorige zwangerschap wasnhet bijzonder en fijn om samen het proces te beleven. Want het blijft altijd spannend!
    Sinds november 2015 dolgelukkig met ons heerlijke meisje ❤
    Blijf veilig zitten, lief gewenst wondertje!

Hallo!
    Ik dacht er ook al aan om deze discussie te starten 😁
    Wij hebben eigenlijk deze maand pas besloten om er weer voor te gaan. Hebben al een
    zoontje uit Augustus 2016. We wilden eerst wat langer wachten maar afgelopen maand
    had ik het idee dat ik zwanger was, terwijl dat niet zo was, en ik merkte dat ik toch wel
    teleurgesteld was. Dus nu iets sneller dan verwacht proberen voor een tweede kindje ❤️

Oh wat leuk! Ja dan weet je wel gelijk wat je hart eigenlijk wil. En je man hetzelfde gevoel (of partner). Gezellig nog iemand erbij
    Hoe is je cyclus?

Ja, als het aan mijn maan lag hadden we al een heel elftal :P. Mijn cuclus is altijd 25/26
    dagen, heel regelmatig. Bij jou iets onregelmatiger zie ik? Hoe is de keuze vpor februari
    bij jullie ontstaan?

Ja bij mij veel onregelmatiger maar al zoveel beter sinds we tijdens mijn eerste zwangerschap ontdekten dat ik een schildklierafwijking had die ervoor zorgden dat ik tussen 60-100 dagen per cyclus had. Gelullig nu dus meestal.iig binnen de norm.

Onze keuze is gebaseerd op het feit dat ik een opleiding afrond komend jaar en dan contractverlenging krijg. Ik wil niet gedwongen zijn om te vertellen dat ik zwanger ben en dan geen contract te krijgen. En ook gewoon de opleiding eerst bijna afronden. Heelrationeel dus die keuze. Een ander zou niet zo druk om.maken maar ik vindndat wel belangrijk

Volwassene
    Ik hoop dat ik bij jullie mee mag komen kletsen. Ik was al actief in het groepje tweede helft van 2017, maar ik ben volgens mij nu nog alleen over. We waren maar met een klein groepje en de rest is net zwanger.

Ik ben Stef. 28jr. Moeder van L. die in mei 2jr wordt. Ik ben PCOS en ben sinds oktober weer hormonen aan het prikken om zwanger te raken. September een spontane eisprong zonder resultaat en eind oktober een dubbele eisprong met hormonen opgewekt zonder resultaat. Daarna helaas een maandje aan de pil geweest ivm overstimulatie.
    Nu cd14 en inmiddels 12 dagen weer aan het prikken. Vrijdag was alles nog rustig op de echo. Morgen weer een echo om te kijken wat er gebeurd. Vorige cyclus lang moeten prikken, bijna 50 dagen. Hopelijk gaat het nu sneller.
    Bij L. was ik trouwens de eerste ronde met prikken zwanger. Daarvoor nog wel een traject van een jaar met onderzoeken en Clomid. Dat laatste reageerde ik niet goed op, dus over gegaan op prikken.
    L. 08-05-2016! Het mooiste moederdag cadeau!

PCOS mama
    Go - 43 - 62 - (24) - 34 - 30 - 31 - 39 - Zwanger!

Oh wat fijn Ikke dat je cyclussen nu regelmatiger zijn. Hier ook mijn vorige baan verloren omdat ik zwanger was. Uiteindelijk geluk bij een ongeluk, daardoor heb ik het eerste jaar lekker thuis kunnen blijven bij mijn zoontje. Op dit moment wel weer aan het werk voor 3 dagen in de week. We zien wel wat er gebeurd als ik zwanger word. Wel verstandig van je om daar goed over na te denken.

Ik ben benieuwd Stefjuuh of het deze keer ook weer de eerste keer raak gaat zijn, hoop. het voor je. Ik zag indd dat er weer een paar zwanger zijn uit een ander groepje. Hopelijk sluiten we snel aan 👍🏻

Hey stefjuh! Ik hoop dat je 2017 nog redt... en anders snel in 2018.
    Jeetje kelly ben je o tslagen door zwangerschap of niet verlengd? Mag eigenlijk niet maar ja.. ik werk bij een geboortecentrum als kraamverzorgende dus je zou denken dat niet uitmaakt maar toch bang voor. Wij hebben mijn salaris wel.nodig. Dus moet wel werk hebben en zou die stress verschrikkelijk vinden.

Ik ben 28 en een dochtertje van twee. Het blijft spannend deze keer. Toen was ik net naar de gynaecoloog om.onderzoeken te doen waar mijn gekke cyclus zonder eisprong vandaan kwam. De eerste afspraak zag hij een follikel groeien. Die gevolgd en die eisprong benut op doktersadvies en voor ik hoorde dat het aan de ziekte van hashimoto lag was ik zwanger. Dus echt geluk. Ergens bang dat nu juist lang gaat duren. Totaal niet onderbouwd maar voelt zo van dat ik niet meer zon geluk als de eerste keer kan hebben.

Alledrie de tweede dus. Laat het een vruchtbaar 2018 worden!

Volwassene
    Echo nog rustig hier. Baarmoederslijmvlies is wel toegenomen qua groei, dus dat is gunstig. 2 was grotere eitjes, maar nog niet groot genoeg om mee te tellen. Bloed is geprikt en afhankelijk daarvan mag ik morgen hogere dosis gaan prikken.
    L. 08-05-2016! Het mooiste moederdag cadeau!

PCOS mama
    Go - 43 - 62 - (24) - 34 - 30 - 31 - 39 - Zwanger!

Wat moeilijk dat het bij jou zon voortraject nodig is. Niets romantisch meer aan. Wel fijn dat optie is maar lastig wel

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten