+ Reageren op discussie
Pagina 24 van 24 EersteEerste ... 14 22 23 24
Weergegeven resultaten: 231 t/m 232 van 232

Discussie: Zwanger worden begin 2018

Dag meiden,

Sorry weer even niks laten horen, ben de laatste tijd zo moe savonds dat ik gewoon geen puf heb om te reageren! Maar lees trouw mee hoor! Is gewoon zo druk met school afronden en werk en huishouden!

Ikke ook, wat balen dat je tsh waarden niet goed zijn.. zeker als het anderhalf jaar gewoon goed was, hopen dat het met de check gewoon weer normaal is! Ohh wat balen van de pukkeltjes maar duim zo hard voor je dat je woensdag positief test!

Fook, hoe was je weekend weg, beetje bij kunnen komen? Ik snap je verdriet, hele dikke knuffel voor jou en dat je nu maar snel ongi word of gewoon keihard positief test! En anders hopelijk samen de iui!

Stefjuhh, woow even schrikken van die cyste, gelukkig de hormoonwaardes goed en niet aan de pil! Wat Ikke ook zei, hopelijk de maandverband in je koffer laten. Spannend voor maandag de meting, duim voor je dat je goeie eitjes hebt!

Amers, wat naar zeg dat je nog niet ongesteld bent.. begrijp je gevoel zo goed van dat verder willen gaan.. ook voor jou een hele dikke knuffel!

Hier deze maand echt een aftelmaand.. over iets minder als 2 weken hopelijk ongesteld en dan eindelijk beginnen! Niet veel te melden wat dat betreft.

Fijne avond meiden!
    Aug 2014 We gaan ervoor!
    2018 Nog steeds met lege handen..
    Dit gaat ons jaar worden
    ~NOD: 28 februari, start IUI~

De Blije Doos 336x280
    Spannend myrthe. Ik vind onze laatste maand zobeindeloos lang. Maar je bentver bijna.
    En dan hopelijk mag het bij jou ook snel gaan. Wat zou t toch fijn zijn als we met de hele club in 2018 nog bevallen.

Ik sprak met mn man over wat rare "symptomen" die ik voelde. Zei hij nuchter dn terecht: je bent toch net na eisprong met hogere dosis medicatie begonnen. Daar kan t dus ook van zijn, is waarschijnllijker. Toen dacht ik ja das waar ook. Dus kan echt niets afleiden deze maand.
    Man wat dacht ik er relaxed in te kunnen staan. Nope, de wens is opeens weer volledig opgevlamd en hoe
    Sinds november 2015 dolgelukkig met ons heerlijke meisje ❤
    Na bevalling 180-56-45-30-35-30-29-30-29-33-29-32-32-41-31-40-37-32-33

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten