+ Reageren op discussie
Pagina 19 van 23 EersteEerste ... 9 17 18 19 20 21 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 190 van 223

Discussie: Uitgerekend augustus / september 2018

Volwassene
    Dankjewel Mary! Jij ook gefeliciteerd!
    Was zeker even schakelen, we zullen oa moeten verhuizen, en aan een derde keizersnede zitten wel iets meer risicos.
    Maar dit kindje is hartstikke welkom. Gelukkig gaat de zwangerschap tot nu toe me erg goed af, hiervoor 2 keer enorm veel gespuugd, nu totaal nergens last van op wat moeheid na. En de andere 2 vinden het super leuk dat er een brusje bij komt.
    2007 bbz, 2010 miskraam 10 weken, dec 2012 dochter Kaylee, jan 2014 zoon Ryan.
    Zwanger van nr 3! Uitgerekend augustus 2018

Volwassene
    Mooi dat jullie kindje bovenal erg welkom is mrinkiej!
    Lekker, zo'n fijne zwangerschap.
    Moet zeggen dat dat bij mij ook wel zo is, nauwelijks misselijk geweest en niet overgegeven. Vorige keer ging ik constant boven de pot.
    Hopelijk blijft het zo!

Ik heb woensdag weer n afspraak, controle, bij de verloskundige.
    In april 2016 moeder geworden van een dochter A. (40 wk 3 dgn)!
    In augustus 2018 moeder geworden van een dochter J. (41 wk 1 dg)!

Volwassene
    Vandaag weer goedgekeurd bij de verloskundige.
    Ik mag bij hen onder controle blijven, maar wel in het zh bevallen. Helemaal prima zo.

Volwassene
    Kelly en mrinkiej, hoe gaat het met jullie?

Hey! Hier gaat het prima! Afgelopen dinsdag termijnecho gehad. Uitgerekende datum blijft 16 september 😊 hoe gaat het met jullie?

Volwassene
    Met mij gaat het prima! Heel gek, maar amper in de gaten dat ik zwanger ben. Voel me prima!
    Wij zijn druk bezig met wat voorbereidingen voor de verhuizing van onze dochter naar zolder. Morgen rondje IKEA

Dat heb ik dus precies hetzelfde! Ik ben alleen nog steeds wel wat misselijk en moe, maar niet meer zo erg als in het begin. Ik heb wel echt al een buikje, moet het echt camoufleren op mn werk. 😂 ben ook alweer heel veel aangekomen, had ik bij mn eerste zwangerschap ook. Ik kijk uit naar de geslachtsbepalende echo! Dan kan ik wat gerichter gaan shoppen. Tot nu toe nog niks gekocht, dat was ook de vorige keer wel anders 😂 morgen naar de negenmaandenbeurs, misschien wordt het dan allemaal wat echter 😄

Volwassene
    Hier ook alles goed! Termijnecho gehad vorige week. En de datum staat nu vast op 30 augustus.
    We hebben het nu aan iedereen verteld en erg leuke reacties gehad. Onze dochter is helemaal blij dat er een baby komt, en onze zoon wil perse een broertje haha, natuurlijk uitgelegd dat het ook een zusje zou kunnen zijn, maar nee het moet een broertje zijn. We zullen zien met de 20 weken echo.

Ik voel me gek genoeg ook super goed! Vergeet het soms haast gewoon, niet moe, niet misselijk. Buikje groeit al wel wat. En ben al 6 kilo aangekomen haha. Ik vind dat niet erg want ik ben erg dun van mezelf. (1.73 en 52 kilo)
    We hebben al wat kleine dingentjes gekocht. Hadden alles weg gedaan dus moet echt alles opnieuw aanschaffen. 13 maart hebben we weer controle, kan niet wachten.
    2007 bbz, 2010 miskraam 10 weken, dec 2012 dochter Kaylee, jan 2014 zoon Ryan.
    Zwanger van nr 3! Uitgerekend augustus 2018

Volwassene
    Wat fijn dat we ons allemaal zo goed voelen!! Houden zo!

Wij willen niet weten wat het wordt haha. Dus dat wat er geshopt wordt, zal neutraal van kleur zijn. Mocht het een meisje worden, dan hebben we alles nog van onze dochter. Mocht het een jongen zijn, dan moet er een nieuwe garderobe komen.

14 maart hier weer controle. Heb inderdaad ook al wel een buikje (ook van mezelf al, maar nu hogerop de buik ook opgezet).

Succes meiden!

Echt super goed nieuws allemaal zeg 😀 Mrinkiej ik ben gewoon blij dat ik niet de enige ben die al 6 kilo is aangekomen 😂 nu was mijn startgewicht al 68 kilo maar goed... fijn om tr horen dat ik niet de enige ben 😛

Ik ben echt veel te nieuwsgierig om het geslacht een verrassing te laten. Ook al maakt het me niet uit.

Mijn zoontje is pas anderhalf dus snapt er niks van. Als ik zeg mama heeft een baby in de buik, kijkt ie me aan alsof ik gek ben geworden 😂 wij gaan het over twee weken officieel bekend maken.

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten