+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Ons meisje is geboren!

Ons meisje is geboren!

Hallo allemaal,
    Ik wilde nog even laten weten dat na een goede zwangerschap (precies 41 weken) en een goede en vlotte bevalling vorige week woensdag onze dochter is geboren. Onze meisje doet het heel goed en we genieten volop van haar en onze zoon. Ons gezinnetje voelt compleet en we zijn dolgelukkig dat we mogen genieten van deze rijkdom.
    Ik wil iedereen bedanken voor de steun, zeker gedurende de eerste 2 jaar waarin we met ups en downs uiteindelijk zwanger mochten raken van onze prachtige zoon.
    Ik wens iedereen heel veel succes en hoop dat alle dromen voor een minimensje mogen uitkomen!
    Na 2 jaar en 3 maanden proberen zwanger te worden inclusief medische molen vanwege pcos en 4 sterretjes later, in april '16 spontaan zwanger! 13-5-'16 je hartje klopt! 24-12-2016 welkom lief mannetje!
    Augustus '17, een onverwachts prachtig cadeautje gekregen, spontaan zwanger van ons 2e wondertje! 06-9-'17 je hartje klopt! 09-05-2018 welkom lief meisje!

Volwassene
    Lieve Sunshine, wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd!!! Alles gaat goed??
    Ben benieuwd hoe ze heten mag, vast ook weer een super mooie naam!
    Geniet van deze bijzondere maanden meid!
    In april 2016 moeder geworden van een dochter A. (40 wk 3 dgn)!

Gefeliciteerd Sunshine wat heerlijk dat ze er is!
    Sinds november 2015 dolgelukkig met ons heerlijke meisje ❤
    Positieve test 18 juni 2018. Blijf veilig zitten, lief gewenst wondertje! 19 juli zien we je hartje hopelijk kloppen!

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten