+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Welk ideaal aankleedkussen als kraamcadeau

Baby

Welk ideaal aankleedkussen als kraamcadeau

Mijn buurvrouw loopt op haar laatste weken en ik ben volop op zoek naar een leuk kraamcadeau. Ik had gedacht haar een aankleedkussen te geven. Dit is een praktisch cadeau en bovendien vind ik het wel leuk om met een groot cadeau voor de deur te staan . Ikzelf heb een heel eenvoudig aankleedkussen van een of ander huismerk, maar ik wil voor haar toch mooi exemplaar zoeken. Op www.aankleedkussen.net vond ik een heel uitgebreide collectie, zowel goedkope als duurdere exemplaren. Hoeveel zouden jullie zo ongeveer uitgeven voor een aankleedkussen? Ik wil niet krenterig overkomen, maar wil er ook geen fortuin voor betalen.

Volwassene
    Ik ben een krent, dus vind 15 euro genoeg :P. Maar wat heb je aan m'n antwoord, vraag ik me af ?
    In april 2016 moeder geworden van een dochter A. (40 wk 3 dgn)!
    In augustus 2018 moeder geworden van een dochter J. (41 wk 1 dg)!

Baby
    @Mary1986: leuk dat je meteen toegeeft dat je een krent bent Dat vind ik wel een goeie! Ik heb een keuze gemaakt. Ik heb online een leuk exemplaar gevonden van net geen 25 euro. Leuke uitvoering, goede recencies, mooi exemplaar en mooie prijs: ik ben tevreden!

Maar waarom een aankleedkussen? Dat is het 1e wat ik aangeschafte voor de babykamer. Dus die zal ze zeker al hebben.
    T 💙 15-12-2017 Geboren na een hele lange strijd om zwanger te mogen worden.
    Maart 2019: We gaan het opnieuw proberen.

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten