+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Uitgerekend juni/juli 2019

Dreumes

Uitgerekend juni/juli 2019

Hallo meiden,
    Ik was tijdens mijn eerste zwangerschap hier actief op het forum. Hier ook veel steun gehad na mijn MK.
    Nu ben ik weer zwanger en mis ik toch het forum. Dus ik dacht begin een nieuwe groep!
    Toen onze dochter 1 jaar (dec 2016) werd ben ik gestopt met de pil. In februari 2017 voor gegaan en na bijna 9 maanden ben ik nu 4.5 weken zwanger.
    Ik was na 2 rondes zwanger en werd MK en na 1 maand rust/verwerking was ik gelijk zwanger van onze dochter. Dus de afgelopen maanden heb ik het soms wel.lastig gehad dat het niet sneller lukte.
    Ik weet heel goed dat er 1 jaar voorstaat, hoeveel "geluk" wij de eerste twee keer hadden en dat er vrouwen zijn die na jaren nog met lege handen staan.

Ronde 2 zwanger en miskraam met 5.5 weken, ronde 4 weer zwanger! Blijf je goed zitten deze keer.

Gefeliciteerd!!!
    15 december 2017 om 3.18 uur stond de wereld even stil. Onze prachtige zoon T.i.m.o in onze armen. Wat hou ik toch veel van mijn manneke !! Jouw lach maakt alle ellende van jaren vechten helemaal goed!!
    Gestopt met de pil, maar nog niet voor een kleintje. Cyclus: ?

Dreumes
    Dankje muisje. Wat leuk dat je reageert. Hoe gaat het met jou en de kleine man?

Ronde 2 zwanger en miskraam met 5.5 weken, ronde 4 weer zwanger! Blijf je goed zitten deze keer.

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten