+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 465 1 2 3 11 51 101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 4648

Discussie: Stoppen met anticonceptie vanaf mei 2013

Stoppen met anticonceptie vanaf mei 2013

Hoi hoi,

Ik ga eind april/begin mei mijn spiraaltje laten verwijderen, en wij gaan dan voor ons eerste kindje! zijn er nog meer meiden die het rond die tijd willen gaan proberen? Lijkt me gezellig om er samen naar toe te leven, het duurt voor mijn gevoel al veel te lang hihi!

Liefs, Sammie

Of ben ik nog te vroeg?

Hoi Sammie, ik denk dat er vanzelf mensen aansluiten hoor. Een spannende tijd voor jou! Ik kan me voorstellen dat het voor je gevoel al veel te lang duurt, dat gevoel ken ik Ik ben zelf vorige week gestopt met de pil na bijna 2,5 jaar gewacht te hebben op mijn vriend en vind het wachten op mijn menstruatie al veeeeeel te lang duren

Cyclus: - 52 (ontpillen) - 32 - 31 - 39 - ZWANGER! J. geboren op 20 mei 2014
    Proberen voor een tweede kindje! 6.6 VMK - 32 - 31 - 30 - 31 - 31 - 33 - ZWANGER! A. geboren op 03 oktober 2016

Oh dan wacht ik geduldig af

En volgens mij duurt iedere seconde te lang als je eenmaal besloten hebt om zwanger te willen worden haha.
    Ik hoop dat het jullie snel lukt! Ook voor jullie een spannende tijd dus.

Volwassene
    @ Koekie: leuk dat jullie er eindelijk voor gaan!!!!! Hoop dat t snel lukt, natuurlijk ook voor jouw Sammie !

Gelukkig met onze dochter en zoon!!

Dank je wel Bati! Ik heb er lang genoeg voor gewacht vind ik, hopelijk gaat de rest wat sneller Hoe gaat het met jou?

Cyclus: - 52 (ontpillen) - 32 - 31 - 39 - ZWANGER! J. geboren op 20 mei 2014
    Proberen voor een tweede kindje! 6.6 VMK - 32 - 31 - 30 - 31 - 31 - 33 - ZWANGER! A. geboren op 03 oktober 2016

Zo! afspraak is gemaakt. 23 april gaat mn spiraal eruit! Dan nog even ongesteld worden en daarna gaan we echt beginnen! ik vind het nu al spannend. Moet maar veel afleiding zoeken :P

Dankje Bati, hoop dat het jullie ook snel lukt!

Volwassene
    @ Koekie: ja ik heb bij de eerste ook iets van 2,5 jaar gewacht op mn man. Maar ik gebruikte wel al een jaar geen pil meer toen we er eindelijk voor gingen!
    Nu zijn we aan t denken om dus voor een tweede te gaan. We zien wel hoe t loopt, dus daarom die "voorzichtige" ticker
    @ Sammie: ja hoop t ook voor je. Helaas is t niet altijd zo en heb je veel geduld nodig.....Duim voor je!

Gelukkig met onze dochter en zoon!!

Helaas lukt het niet altijd even makkelijk inderdaad. En tuurlijk hoop je voor iedereen dat het meteen raak is, maar om mezelf in bescherming te nemen ga ik er zeker niet vanuit dat het snel raak zal zijn. Is dat wel het geval dan is dat alleen aar mooi meegenomen. En tja, hoop mag je altijd hebben toch? Ik vind het al een fijn idee dat de afspraak om mn spiraal te laten verwijderen eindelijk gemaakt is.
    Nu alleen nog wachten tot het zover is!

Hoe doen jullie dat? Hebben jullie tips om er relaxt onder te blijven? Ik heb de neiging om elke dag wel te kijken hoeveel dagen het nog duurt haha. En tuurlijk probeer ik wel bezig te blijven en de ene keer lukt dat beter dan de andere. Maar ik ben nou eenmaal een ongeduldig persoon haha.

Ik wil me hier ook melden. Ik ga morgen (maandag) aan mijn laatste strip beginnen. Mei maand ontpil maand, maar dus wel al gestopt, en dan vanaf juni gaan we er tegen aan! Word bij ons voor de tweede. Ben al moeder van een zoon. Die geboren is in Januari 2012!

1rste cyclus ontpil fase: 38 dagen! 1rste ronde: Zwanger!

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten