+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 38

Discussie: Zwanger worden vanaf maart 2019

Zwanger worden vanaf maart 2019

Heb even zitten twijfelen of ik een nieuwe topic moest starten.
    Het is hier helaas zo rustig de laatste tijd.
    Maar ik doe het toch.

We gaan proberen nog een keer zwanger te raken voor een broertje of zusje voor ons mannetje.
    Terwijl ik dit typ krijg ik al de kriebels.

We gaan niet meer de medische molen in dus het zou spontaan moeten gebeuren.
    Op hoop van zege!!

Heb je vragen stel ze gerust.

Oh, wat spannend Muisje! Heel veel succes!
    22-06-2017 bevallen van een dochter,
    24-01-2019 bevallen van een zoon!
    Ons koningspaar

Oh muisje ik duim zo mee voor je!
    Sinds november 2015 dolgelukkig met ons heerlijke meisje ❤
    Blijf veilig zitten, lief gewenst wondertje!

Bedankt dames!

Hoe gaat het met jullie kleintjes?

Vind het zelf wel spannend. Deze maand wordt het waarschijnlijk niks. Maar 1 keer geknuffeld.
    T 💙 15-12-2017 Geboren na een hele lange strijd om zwanger te mogen worden.
    Maart 2019: We gaan het opnieuw proberen.

Volwassene samantha1987's schermafbeelding
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muisje666 Bekijk bericht
    Bedankt dames!

Hoe gaat het met jullie kleintjes?

Vind het zelf wel spannend. Deze maand wordt het waarschijnlijk niks. Maar 1 keer geknuffeld.
    Succes muisje!!!Ik lees alleen af en toe mee!!maar als het iemand gegund is ben jij het wel

4.135 gram♡zwangerschapsduur 40 wkn

3.740 gram♡ zwangerschapsduur 38w6d

Super lief Samantha.

Alles goed bij jullie? Het gaat zo onwijs snel.

Hi Muisje! Zal ik gezellig met je meedoen? Wij gaan ook voor een tweede. Ons zoontje is nu bijna 6. Jij hebt ook een zoontje zie ik? Ik heb destijds ook op het forum gezeten. Het lijkt inderdaad nu veel rustiger.

Pully, Wat ontzettend gezellig dat je mee wilt kletsen. Het is hier zeker een heel stuk rustiger. Wat best wel jammer is.

Heb jullie bewust gekozen om er wat meer jaren tussen te laten?

Hier 5.8 jaar bezig geweest om zwanger te mogen worden. Vanaf begin al problemen en in de mmm terecht gekomen. Na 2 vmk en 5 icsi's waren we uitbehandeld. Half jaar later spontaan zwanger. Nog steeds ongelooflijk. Ons mannetje is bijna 16 maanden. We willen nu bewust gaan proberen voor een 2e. Geen ziekenhuizen meer dus het zou zo moeten gebeuren. Ben al vanaf sept van de pil af, maar er niet echt mee bezig geweest. Cyclus is voor mijn doen redelijk stabiel tussen de 29-32 dagen.

Hi Muisje!

Die eerste vraag kon ik verwachten . Ik heb enorme psychische klachten gehad na de geboorte van mijn zoontje. Ik ben nu eindelijk stabiel en voel me nu pas sterk genoeg om voor de tweede te gaan. Ik heb vorig jaar alle babyspullen weggegooid omdat we besloten hadden het hierbij te laten vanwege alles wat er is gebeurd maar onze wens is te sterk en we durven het weer aan.

Ik was bij de eerste meteen in de eerste ronde zwanger maar was toen wel 6 jaar jonger natuurlijk. Ik ben inmiddels 37 dus misschien gaat het nu ook wat langer duren.

Maar voor jou ook spannend zeg. Ben je er nu bewust weer eerder mee begonnen omdat het de vorige keer zo lang duurde? Mag ik vragen hoe oud je bent? Vaak hoor je wel dat het de tweede keer wel sneller gaat. Wij hebben overigens ook het motto, lukt het niet dan heeft dat zo moeten zijn. We gaan geen trajecten in, lijkt me zeker niet gewenst gezien mijn geschiedenis.

Volwassene samantha1987's schermafbeelding
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muisje666 Bekijk bericht
    Super lief Samantha.

Alles goed bij jullie? Het gaat zo onwijs snel.
    Ja hier gaat het allemaal zijn gangetje. Nogsteeds last van me rug dat gaat denk ik ook niet meer over. Lizz doet het goed en Tess gaat ook super. Na de zomer naar groep 3...gaat veel te hard joh!! We hebben een pup gekocht. Eerst dacht ik waar ben ik aan begonnen...maar nu gaat het super. Dus toch nog een baby in huis. Hij is nu 5 maanden. Is een rottweiler.
    Hopelijk zijn jullie snel zwanger van jullie 2e wonder!!!

4.135 gram♡zwangerschapsduur 40 wkn

3.740 gram♡ zwangerschapsduur 38w6d

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten