+ Reageren op discussie
Pagina 174 van 274 EersteEerste ... 74 124 164 172 173 174 175 176 184 224 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.731 t/m 1.740 van 2738

Discussie: tweeling

Volwassene
    @Kinderwagen: Ik vind de easywalker wel mooi, alleen vind hem wel heel duur. Ik ga de duowagen van firstwheels bestellen. Hier kan het kindje wel naar je toekijken als het in de buggy zit. En ik wil wel perse een wagen waar ik ook wiegjes op kan doen ipv nestjes.
    http://www.duowagens.nl/duo-buggys/s...-green-of-blue

Hier ben ik maandag weer onverwachts naar het zkh geweest. Had heel het weekend als last van nieuwe bloedingen. Nou heeft de gyn een echo gemaakt ipv de vk die op de verloskamers staan. En hij kon de hematoom niet meer vinden. Hij denkt dat ie weg is. Ga er nog niet vanuit, de hematoom kan ook door de groei van de kindjes weg gedrukt zijn....
    De bloeding is er no0g steeds alleen niet meer zo heftig als het weekend....

Hallo allemaal!
    Wij hebben ook de easywalker duo gekocht, ik vond het inderdaad ook een nadeel dat de kindjes alleen van je af kunnen kijken, maar ik heb zo ongeveer alle duo wagens uitgeprobeerd in de winkel en hij rijdt toch wel echt het fijnste omdat hij van die grote banden heeft! En het voordeel is dat er maxi cosi's op kunnen.... Maar ja zo heeft ieder natuurlijk zijn eigen voorkeur voor het een of het ander!

Verder gaat hier alles nog steeds heel goed, nog steeds geen kwaaltjes of klachten.... en toch alweer bijna 31 weken zwanger!
    We hebben van de week een rondleiding gehad in het zkh over de kraamafdeling, kinderafdeling en de verloskamers.... en toen kreeg ik toch wel ff kippevel hoor als je al die apparatuur ziet!

nina: heerlijk zeg vakantie, geniet ervan, waar ge ja naartoe?
    je hebt idd veel nodig he, haha. als wij alleen maar een weekend gaan dan zit al heel de auto vol, hihi

wij hebben als buggy ook een koelstra. ik gebruim hem regelmatig. de easywalker past niet in mijn auto en als ik de kids ;s ochtends wegbreng naar kdv, zet ik ze eerst in de buggy en dna breng ik ze zo naar binnen, anders blijf ik op en neer lopen. en ik neme hem vaak ook mee met dagjes weg.
    de eaysywalker rijd wel fijner en gebruik ik als ik boodschappen doe thuis

ik zet dit te lezen net, dus als jullie zin en tijd hebben, vind het wel erg leerzaam, we kunnen idd wel vele leren van onze kinderen! vind het erg waar, alleen nu nog uitvoeren!
    http://www.jmouders.nl/Themas/Opvoed...an-je-kind.htm

Ik vind zelf 4 wielen minder fijn, want met zo'n grote wagen als een tweelingwagen moet je makkelijk rondjes kunnen draaien enz.. en met 4 wielen lukt dat minder goed!

Ik heb de easywalker duo en 2 losse koelsta simba met koppelstuk. zo kunnen we appart weg deze gaan makkelijk in de auto (kleine auto)
    bij een zwangerschapsduur van 25,4 weken zijn mijn meisjes geboren op 31-8-2010.
    Ik was uitgerekend op 10 december 2010
    Nyna: 870 gram en Tess: 715 gram

Hier ook de easywalker duo, vind het een heerlijke wagen. De maxi cosi adapters en de wiegjes heb ik ook een hele tijd gebruikt maar nu de vaste stoeltjes er in zitten liggen ze stof te verzamelen want je bouwt de wagen niet meer 123 om. Ik spiek heel vaak door de "raampjes" in de zonnekapjes om te zien wat ze uitspoken en dat gaat prima dus ik heb er niet veel last van dat ze van mij vandaan kijken. Ik kom soms nog wel wat klem te staan in winkels waar ze alles volzetten met dozen en aanbiedingen maar ik denk dat dit met iedere duo wagen wel eens voorkomt
    Leeuwinnetje, wat een heerlijk artikel! Ik ga zo lekker naar huis en ga samen met de mannen onze woonkamer maar eens vanaf hun oogpunt ontdekken!
    2 januari 2010: positieve zwangerschapstest!
    9 februari 2010: termijnecho: Het zijn er twee!!!
    12 april 2010: Pretecho (het zijn twee jongetjes!)
    16 augustus 2010: bevallen!

@ Leeuwinnetje: Dat artikel is inderdaad helemaal waar... Toch proberen wat meer te genieten ipv alleen maar stress!
    Wij gaan naar Frankrijk toe!! Vertrekken morgenavond na de laatste fles en dan maar hopen dat ze lekker lang doorslapen in de auto.... hahaha

@ ikke: Wat vervelend dat je alweer bloedingen hebt gehad.... Wel fijn dat de hematoom misschin weg is. Groeien de kindjes goed?

@ Mila: fijne buggy, de Koelstra? Ik moet er nl. nog kopen. En heb e dat koppelstuk op internet besteld? Passen die op alle buggies? Jij hebt nu ook bijna vakantie of niet?

@ Bloemenmeisje: fijn dat je zwangerschap zo goed gaat, geen kwaaltjes dus lekker genieten! Ik ben er ook vrijwel fluitend doorheen gegaan alleen vaal last van maagzuur en de laatste
    weken kon ik echt bijna niets meer... Je kan de weken gaan aftellen!! Weet je eigenlijk of je jongetjes, meisjes of van ieder een krijgt?

@ Nina: Hoe is het met jou en je mannetjes? Ik vind het ook zo leuk om door de luikjes van de Easywalker te spieken, ze hebben het ook altijd door dat ik kijk dan kijken ze omhoog en lachen naar me. Dus ik vind het ook niet zo erg dat ze niet naar mij kijken maar van je af. Dan zien ze zelf ook wat meer van de wereld, toch....
    Ja die winkels waar ze de aanbiedingen in het gangpad zetten daar heb ik een gruwelijke hekel aan..... Regelmatig gaat er dan ook wel wat om (soms doe ik dat ook een beetje met opzet dan zien ze tenminste hoe onhandig ze het neerzetten)

Hier bijna alles ingepakt voor vakantie, alleen het speelgoed en de verzorgingsspullen nog niet maar die heb ik ook nog nodig natuurlijk. Vind het best een beetje spannend of de reis goed zal gaan. Morgen moeten we de identiteitsbewijzen gaan ophalen bij de gemeente... zo'n gedoe dat ik dat niet alleen kan doen maar dat we met z'n allen moeten gaan....

Ikke, weet je zeker dat ze in de buggy van de Firstwheels wel naar je toe kijken? Op het plaatje lijkt dit niet zo... maar ik heb hem naturrlijk niet in het echt gezien. Ik vond de Easywalker ook duur, maar je loopt er wel jaren mee en dan vind ik het belangrijk dat de wagen licht loopt en makkelijk draait. Ik ben er dus ook erg blij mee.

mama1988
    Guest
    dames van bugaboo is er ook een tweelingwagen uit die is mooi!!

ja die is idd ook erg mooi, maar wel veel duurder!
    bij een zwangerschapsduur van 25,4 weken zijn mijn meisjes geboren op 31-8-2010.

de koelstra buggy is makkelijk in en uit te klappen en licht te dragen, maar als je de duowagen gewend bent dan is deze buggy heel licht en rijd "goedkoop" kan het niet goed uitleggen.. de banden van de easywalker zijn luchtbanden, dus je voelt niet veel en van de koelstra buggy voel je alles, want dat zijn harde banden..

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten