+ Reageren op discussie
Pagina 224 van 274 EersteEerste ... 124 174 214 222 223 224 225 226 234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.231 t/m 2.240 van 2738

Discussie: tweeling

Volwassene
    @Anne: Gefeliciteerd met je zwangerschap

Anne, gefeliciteerd!!
    bij een zwangerschapsduur van 25,4 weken zijn mijn meisjes geboren op 31-8-2010.
    Ik was uitgerekend op 10 december 2010
    Nyna: 870 gram en Tess: 715 gram

leeuwinnetje, wat lief! bijzondere he zo'n band! Kunnen ze normaal wel zonder elkaar?
    bij een zwangerschapsduur van 25,4 weken zijn mijn meisjes geboren op 31-8-2010.
    Ik was uitgerekend op 10 december 2010
    Nyna: 870 gram en Tess: 715 gram

anne: gefeliciteerd

mila: hier zijn ze best veel samen, volgens mij heb ik dat wel eens verteld. probeer wel eens met boodschappen, er 1 mee te nemen. Of vorige week met de verjaardag had ik alleen Gwen bij. Toen keek ze wel effe de kat uit de boom, maar daarna ging het heel goed. Maar dan zijn papa en mama er ook bij, dus dat is ook vertrouwd. Als dan papa, mama en haar zusje wegvalt, dan is het helemaal wennen.

Anne gefeliciteerd!!

Leeuwinnetje wat lief en bijzonder zeg, jouw meiden zijn 1-eiig toch? Ik denk dat daar de band toch hechter is.

Je kan bij de easywalker idd dmv zwarte clipjes de zitting iets hoger zetten maar bij mij hangen ze ook naar voren. Hangen klikt zo raar maar ze gaan uit zichzelf rechtop zitten en houden zich aan die stang vast, kunnen ze het allemaal beter zien

poohtje: mijn meiden zijn 2-eiig. Al krijg ik vaak reacties, dat ze zoveel op elkaar lijken, en mensen denken/zeggen dat ze 1-eiig zijn.
    Ze lijken ook veel op elkaar, maar ik zie wel duidelijk verschil.
    Nu is het wel zo, dat ik vaak van andere tweelingmoeders wel te horen krijg, dat ze duidelijk 2-eiig zijn.
    en volgens mijn collega lijken mijn man en ik heel veel op elkaar, dus kon het niet anders dat de meiden zoveel op elkaar lijken, hihi.
    ik heb van het ziekenhuis toen gehoord, dat ze 2-eiig zijn, dus tsja, ik blijf daar bij.

Bijlage 9212dit is Gwen, en de andere foto uiteraard Esmee

Ik dacht dus ook dat ze 1 eiig waren, vind dat ze heel veel op elkaar lijken. En idd jij en je man lijken ook wel op elkaar nu je het zegt hahahaha. Grappig!!

Hoe is het verder met alle kids, groeien ze goed? Hier alles goed. Zo schattig, ze zijn gek op de cuddlies van babyTV. Als het filmpje afgelopen is zwaaien ze naar de tv, je kan je er vast wat bij voorstellen. Morgen mogen ze afzwemmen voor JIP 1, trotse mama ben ik hoor!!! Hoewel ze soms vreselijk lastig zijn, loopt mijn hart echt over met liefde voor ze.
    Ik hoop dat het zonnetje straks nog gaat schijnen. Kunnen we lekker fietsen, altijd leuk!

poohtje: vind het heel erg om te zeggen, maar ik weet even helemaal niet hoe jij, je man de jongens eruitzien. sorry wil je het even doorgeven, mag ook prive.
    heb ook best veel tweelingmoeders op hyves of facebook, en sommige weet je maar al te goed, wie het is, en sommige weet ik niet, erg he..

Wat lief van dat zwaaien.
    hier kijken ze vooral woezel en pip en zandkasteel.
    we gaan in meid naar de musical zandkasteel, dus ben benieuwd.

Wat leuk van dat zwemmen, ga je wekelijks? neem je dan iemand mee? lijkt me anders zo lastig om alleen met 2 jonge kids te gaan zwemmen. ik ben vandaag met mijn ouders en de kids wees te zwemmen, was erg leuk, de meiden liggen nu heerlijk te slapen.

en lastig zijn, hoort er idd bij, hier de laatste tijd ook erg lastig, ze zijn ook ziek geweest, maar kan ook een fase zijn. is natuurlijk ook echt de nee-fase hier en ze willen dat alles op hun maniertje gaat, en ja, dat kan niet altijd, dus dan kunnen ze flink tekeer gaan.
    maar gelukkig zijn er ook andere momenten, dat ze je komen knuffelen, of lief samen spelen.
    het is gewoon zo geweldig om moeder te zijn!

ik heb je op hyves!! En zie nog wel eens wat foto's voorbij komen . En ja ik vind het vreselijk dat je niet weet wie ik ben hahahaha, grapje.

Ik ga om de week met ze zwemmen en mijn moeder gaat dan altijd mee. Soms elke week, net wat uitkomt. Ze vinden het super leuk dus dat maakt mij dan ook weer blij

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten