+ Reageren op discussie
Pagina 264 van 274 EersteEerste ... 164 214 254 262 263 264 265 266 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.631 t/m 2.640 van 2738

Discussie: tweeling

owhja ik ken dat Tica, ik was om 3.00 vanacht aardappels aan het schillen, tsja je moet toch wat als je wakker bent... maar we houden vol, zolang ze zitten zitten ze nog!
    Wat een wonder, je denkt nee en wat krijg je? 2 wondertjes, onze droom gaat invervulling... Nu al helemaal verliefd op onze Jip&Janneke
    volg ons op tweelingp.groeimee.nl, graag een pbtje voor het wachtwoord

Ja, hier ook eindelijk de 34 weken grens gehaald! Gisteren controle gehad bij de gyn en ik mocht vandaag m´n laatste tabletje innemen en dan stoppen met de weeënremmers, dus vanaf nu mogen onze meisjes beslissen wanneer ze geboren willen worden! Ben erg benieuwd of het al heel snel gaat beginnen als ik de weeënremmers niet meer inneem, of dat het misschien toch nog even duurt... we zullen zien! Nog 1 of 2 weekjes erbij zou mooi zijn, maar ben in ieder geval best trots dat we het nu al 5 weken hebben volgehouden sinds de eerste keer dat de weeën zijn begonnen half augustus...

15-3: 2 kloppende hartjes! 8-6: 2 meisjes! 18-8 & 7-9: opgenomen in het ziekenhuis met weeën, ontsluiting & bijna volledig verstreken baarmoederhals. Weeënremmers & bedrust. 20-9: 34 weken gehaald! Gestopt met weeënremmers. 21-9: weeën opnieuw begonnen. 22-9: aan het begin van de avond zijn onze 2 prachtige meiden geboren. Welkom lieve schatten!

@Meisje: aardappels schillen, haha, dat zou nou niet in me op komen om 3 uur ´s nachts denk ik :P

15-3: 2 kloppende hartjes! 8-6: 2 meisjes! 18-8 & 7-9: opgenomen in het ziekenhuis met weeën, ontsluiting & bijna volledig verstreken baarmoederhals. Weeënremmers & bedrust. 20-9: 34 weken gehaald! Gestopt met weeënremmers. 21-9: weeën opnieuw begonnen. 22-9: aan het begin van de avond zijn onze 2 prachtige meiden geboren. Welkom lieve schatten!

korte update,

ben vanmorgen opgenomen in het ziekenhuis, want de vliezen van het onderste babytje zijn gebroken... wel iets wat last van harde buiken maar verder nog niks... Dit mag volgens de arts ook nog weken duren... Maar n uik hier eenmaal lig, denk ik kom maar op! Maar goed afwachten dus...!

Tica, spannend hoor... Ben benieuwd!
    Wat een wonder, je denkt nee en wat krijg je? 2 wondertjes, onze droom gaat invervulling... Nu al helemaal verliefd op onze Jip&Janneke

wauw meisje ze komen eraan!!! super veel succes!!
    3 juni 2011 met 38 weken bevallen van Zoon Jona! 31 Januari 2013 zijn onze dochters Tessa en Lotte geboren!

nou dat had ik ook gehoopt, aangezien mij vertelt was na het breken van de vliezen max 48 uur... maar dat geldt dus niet als je voor de 37 weken bent... Zolang de kindjes zelf niks aangeven kunnen ze me zo nog weken laten liggen... en evt met 37 weken inleiden...

nee dat meen je niet wat een domper! hoop voor je dat ze zich snel gaan melden!! sterkte met wachten!
    3 juni 2011 met 38 weken bevallen van Zoon Jona! 31 Januari 2013 zijn onze dochters Tessa en Lotte geboren!

Volwassene
    Sterkte met wachtte. Aan de ene kant snap ik dat je baalt dat je nu tot 37 wk moet wachtte.
    Maar hoe langer ze blijven zitten hoe beter.

Volwassene
    * breek even in*

Jeetje, wat is het onwijs spannend hier zeg! Ik hoop dat alles voorspoedig gaat met alle kleintjes! Het lijkt me erg zwaar maar ook heel bijzonder hoor, twee kindjes tegelijk. Merkten jullie al snel aan dingen dat het er twee waren, meer misselijk in het begin? Oid.. ? Veel geluk!

*breekt uit*

@ meisje: je maakt t wel spannend hoor! ik spiekte even in het uitgerekend okt topic en volgens mij kan ik daar uit opmaken dat ze geboren zijn... ben nu heel benieuwd of ik dat inderdaad goed begrepen heb hoop snel van je te horen!!

verder hier alles prima overmorgen de 20-weken echo! vind t wel extra spannend hoor... spookt steeds in mijn hoofd 2 kindjes dus 2x zo veel kans dat er iets mis is... nu heel hard duimen dat t 2 gezonde kindjes zullen zijn!!
    ga nu snel richting zwembad nog even zwangerschapszwemmen!!

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten