+ Reageren op discussie
Pagina 274 van 274 EersteEerste ... 174 224 264 272 273 274
Weergegeven resultaten: 2.731 t/m 2.738 van 2738

Discussie: tweeling

Kleuter Maggie's schermafbeelding
    Mama2be, van harte!!! Geniet er van!

mama2be; Gefeliciteerd met je meiden. Leuke namen. Hoe bevalt het de grote broer ?
    Sterkte met de gebroken nachten.

tica: wat leuk dat omrollen. Elke keer lere ze weer iets anders en nieuws, zo bijzonder!
    Het is ook niet altijd makkelijk hoor. Vond het eerste jaar ook best zwaar, gebroken nachten. Als ze huilen, kunnen ze je ng niet vertellen, wat er aan de hand is. En in begin ben je druk met voedingen, enz. Dat wordst allemaal steeds makkelijker. Kunnen ze straks zelf lopen, en zelf eten. Maar dan krijg je weer nieuwe uitdagingen als moeder, waar je mee te maken krijgt. Niet luisteren, brutaal, enz.
    hihi, soms heb je dagen, dat je blij zijn dat ze op bed liggen, en de andere dag, zijn ze weer zo lief, dat hoort er allemaal bij

mama2b: gefeliciteerd, geiet ervan!

inge231182
    Guest
    breekt in

sorry dames dat ik hier zo kom binnen vallen maar vraag me al een hele tijd af hoe het met meisjep gaat? Weten jullie iets meer?
    Denk er toch geregeld aan, ik hoop dat alles goed gaat...

breekt terug uit

nee, niets meer gehoord. Het is zoiezo stil op deze site. Iedereen is druk met de kids.

hey meiden,
    hoe is het bij iedereen??

hier even een kleine update want onze meisjes zijn overmorgen alweer 8 weken oud! ze doen het echt super goed we hebben niks te klagen! ze zijn heel tevreden en huilen gelukkig niet veel alleen als er echt wat is (honger, vieze broek, krampjes) en zijn dan ook makkelijk te troosten. Gister bij het cb geweest en Tessa is nu 53cm en 4315gr en Lotte is 53,6cm en 4200gr. ze krijgen nu 6x120 + 4 schepjes en Lotte krijgt er ook nog een schepje nutriton door meestal liggen ze 23uur met een volle buik in bed en komen dan weer rond 3 of 4 uur en dan rond 7uur weer we krijgen dus ook voldoende slaap want tussen de voedingen door slapen ze als roosjes! gister hebben ze ook gelijk hun eerste prikjes gehad heel sneu en ze hebben er ook best last van (zere beentjes, koorts, ontroostbare huilbuien) ben dus benieuwd wat deze dag ons gaat brengen...

hoop dat het bij de rest ook allemaal goed gaat!!
    3 juni 2011 met 38 weken bevallen van Zoon Jona! 31 Januari 2013 zijn onze dochters Tessa en Lotte geboren!

Jeetje mama2b je meiden zijn al bijna weer 1 jaar!! Voor mijn gevoel voorbij gevlogen! Lukt t een beetje met een peuter en een tweeling? Want jou oudste is 2 maanden ouder als mijn oudste maar lijkt me behoorlijk pittig om er een tweeling bij de hebben!

33-35-39-50

De Blije Doos 336x280
    hey Mannie,
    het valt wel mee hoor wat pittig betreft we hebben het echt getroffen met 2 makkelijke meisjes en ja soms is grote broer wat dwars en op het moment kan hij wel een beetje jaloers zijn wat zich dan weer uit in omduwen, slaan, bekogelen met speelgoed of `per ongeluk` op de handjes staan maar over het algemeen is hij best wel lief voor zijn zusjes of gaat hij lekker zijn eigen gang. nog maar een paar weekjes en dan vieren we inderdaad alweer de 1ste verjaardag van de meisjes! het is inderdaad omgevlogen, maar als ik terug kijk is het me enorm meegevallen!
    3 juni 2011 met 38 weken bevallen van Zoon Jona! 31 Januari 2013 zijn onze dochters Tessa en Lotte geboren!

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten