+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 191 1 2 3 11 51 101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 2738

Discussie: tweeling

Hybrid View

tweeling

Zijn er meer vrouwen hier die zwanger zijn van een tweeling?
    Wij hadden dinsdag de echo en toen bleek dat ik 10 weken zwanger ben van een tweeling!
    Het lijkt me leuk om met anderen die ook zwanger zijn van een tweeling erover te praten..!

Jep

nina, leuk dat je je waarschijnlijk de baby's hebt gevoeld.

gisteren de voorlichting gehad en pfff wordt alleen maar banger voor de bevalling, dus het heeft mij geen rust gegeven.
    en mijn vriend is ineens helemaal tegen borstvoeding hahahaaha
    bij een zwangerschapsduur van 25,4 weken zijn mijn meisjes geboren op 31-8-2010.
    Ik was uitgerekend op 10 december 2010
    Nyna: 870 gram en Tess: 715 gram

Poeh, wat is het benauwd...
    Nina, jij hebt vandaag je 20 weken echo toch? Succes en ben benieuwd naar de buikfoto!
    Sylvia, wat jammer dat je door de voorlichting alleen maar meer tegen de bevalling op ziet. Is het omdat het opeens allemaal zo echt wordt? Ik had dat wel een beetje maar ik merk dat ik nu steeds meer bezig ben met het idee van bevallen. Het blijft nog iets abstracts maar ik ga er van uit dat alles op zijn tijd went. Net als de kinderwagen waar ik ondertussen ook al weer aan gewend ben (ook al is het een joekel).
    Mevrouw Bril, wat handig die site! Ik hoop dat mijn mannetjes nog lekker een tijdje blijven zitten maar altijd goed om te weten dat er een plek is waar je juist die mini kleertjes kan vinden.
    Groetjes,
    Nina77
    2 januari 2010: positieve zwangerschapstest!
    9 februari 2010: termijnecho: Het zijn er twee!!!
    12 april 2010: Pretecho (het zijn twee jongetjes!)
    16 augustus 2010: bevallen!

Vandaag de 20 weken echo gehad. Was een behoorlijke uitdaging voor de echoscopiste... de een ging de hele tijd voor de ander liggen en het meisje lag de hele tijd in een onmogelijke houding. Na ruim anderhalf uur is het uiteindelijk toch gelukt om alles in beeld te brengen, zodat we niet nog een nieuwe afspraak hoefden te maken. En alles zag er gelukkig goed uit....
    Die buikfoto komt er deze week, dat heb ik nou eenmaal toegezegd....

@ Nina 77 het begint voor jou nu echt op te schieten zeg... al bijna 32 weken! Gaat snel ineens...

nina, wat fijn dat alles goed was! lijkt me toch wel spannend zo'n echo.
    bij een zwangerschapsduur van 25,4 weken zijn mijn meisjes geboren op 31-8-2010.

Hee meiden, hoe is het met jullie? Zijn jullie dat warme weer ook zo zat... ik trok het echt niet meer! Ben blij dat het zo tekeer ging vanavond, hopelijk blijft het nu effe koel...

Nog 1 dagje werken morgen en dan heerlijk weekend! Ik heb me voorgenomen om gewoon meer vrije dagen op te nemen, want fulltime werken wordt toch wel zwaar nu merk ik.... Mijn rug wil gewoon niet meewerken en ik kan me heel slecht concentreren. Merken jullie ook dat werken zwaarder wordt?

nina, ik heb dagen dat het werken zwaarder word, maar dan voornamelijk komt dat dan door de vermoeidheid, een andere dag heb ik weer alle energie, dus dan werk ik weer prima. gelukkig heb ik "makkelijk" werk en kan ik redelijk mijn rust pakken. wel moet ik rekening houden met sommige act. die ik met de kinderen ga doen, want daarin moet ik wel mijn tempo aanpassen.
    verder na een lange dag lopen en druk zijn geweest last van mijn rug, maar verder geen klachten eigenlijk.

waar blijft je buikfoto

Ik merk ook dat ik het zwaarder krijg, opstaan vanuit stoel wordt lastiger en vaak erg moe. Als het druk is pijn in mijn buik. Ik ga per 1 augustus halve dagen werken (ziektewet) vond mijn baas beter, ik ook en het ziekenhuis had mij al verteld dat ik daar rekening mee moest houden.

Zag je buikfoto Sylvia, mooi buikje hoor!! Morgen maak ik een foto (21 weken) en daarna ga ik hem ECHT plaatsen...

Poohtje: heel goed dat je halve dagen gaat werken vanaf augustus. Ik zou willen dat mijn baas dat ook zelf zou zeggen of de gyn, want ik vind het erg moeilijk om dit zelf aan te geven. Ik zie wel hoe lang het nog gaat zo. Neem nu wel veel vrije uren/dagen op...

Ga weer liggen, gaat niet zo best de afgelopen dagen

de behoefte om minder te gaan werken heb ik hier nog niet, maar merk wel dat trappen lopen moeilijker gaat op het werk hahahaa loop als een oma de trappen op , verder met opstaan uit een stoel nog geen last wel als ik druk ben geweest mijn buik zich aanspant.
    maar zodra ik merk dat het werken me meer moeite gaat kosten dan ga ik ook minder werken hoor.

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten