Discussie gesloten
Pagina 101 van 489 EersteEerste ... 51 91 99 100 101 102 103 111 151 201 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.001 t/m 1.010 van 4889

Discussie: mama`s dec 2009

Tammie78
    Guest

Re: mama`s dec 2009

Nou ja het was loos alarm wat mentruatie betreft! Zette niet door, dus waarschijnlijk wat oud bloed ofzo.

brusje
    Guest

ow oke..vaag..
    david goed geslapen? en nog gedronken??

speedy28
    Guest

Tammie, Demy krijgt idd alleen nog de fles, welliswaar het meeste borstvoeding. Ik kon er niet goed meer tegen, elke keer dat spugen en die krampjes, en daardoor steeds huilen. En de onregelmatigheid, soms wou hij al weer na een uur, maar was dan nog wel steeds aan het spugen. Dus ms zat hij dan nog overvol en had daardoor zuigbehoefte. Ik werdt er gewoon onzeker van, moet hij dan wel weer of juist niet. Hij is gewoon te gulzig en als hij aan de borst drinkt komt er veel uit. Sinds ik het af kolf en in een flesje geef gaat het gewoon heel goed en dat is voor mezelf een stuk rustiger. Vandaar. Alleen met kolven komt er gewoon niet zo veel melk, dus meestal een keer per dag krijgt hij een gewoon flesje.

Ik ben ook al regelmatig even alelen op stap geweest, naar de winkel of naar de stad ofzo. Voel me soms wel schuldig naar mijn man, als hij moe is , maar ja wij zitten er hele dagen mee en hij heeft savonds ook zijn leuke dingen wel.

Brusje, fijn dat je eindelijk een goeie dag hebt gehad

Nluiten, idd een bord voor zijn kop, helemaal nu je ene kleintje hebt.NIet snugger.

Linda, sneu hoor, die spreider, hopelijk went ze er snel aan en jullie ook. En die man, nou daar wuil je vast niet meer naar toe, wat een sukkel als ik het zo mag zeggen. Tis al heel wat allemaal en als ze het dan ook nog niet goed doen.

Banned userVolwassene

linda, sjee wat een stomme vent zeg! je gaat toch niet zitten bloeden op de kleertjes van zo'n kindje! hij hoeft t niet op te ruimen. en even een goede uitleg zou fijn zijn idd. jullie zijn ook geen ervaren mensen met zo'n ding. wel fijn dat je daarna nog een keer een goede en duidelijke uitleg hebt gekregen.
    hoop dat ze er niet teveel last van heeft en het maar voor korte tijd nodig is.

nluiten, hij snapt het dan dus echt niet zegmaar...zoals brusje zegt: echt een plaat voor zn kop.

tammie, fijn dat het loos alarm was.... was t geen innesteling??

hier een super nacht!!! half 11 gister avond een flesje en om 6 uur vanmorgen kwam meneer weer. 7.5 uur!!!!
    ligt nu ook lekker in zn bedje en word af en toe wakker maar slaapt daarna weer verder.

Linda-1982
    Guest

Zo even proberen op iedereen te reageren (sorry als ik iemand vergeet, er was gister weer een hoop geschreven)

@Brusje Wat fijn dat je je gister weer eens echt lekker voelde.Hopelijk blijft dat nu zo. En wat balen dat Kyan nog zo hoest. En dat jij daardoor nog niet lekker heb kunnen slapen.
    Kan me goed voorstellen dat het soms lastig is met het plannen van de voedingen. Heb dat hier al en dan heb ik nog geen tweede waar ik rekening mee moet houden. En trouwens dat van die 1,5 uur ga ik ook eens proberen.

@Nluiten Leuk die opmerkingen van kids soms he. Kun je soms echt dubbel van liggen.

@Sofia had idd ook gehoord van die 150 per kg lichaamsgewicht. Maar dan zou betekenen dat Abby nu 702 cc binnenmoet krijgen. Nou dat lukt echt niet. Ze drinkt 5 flessen, ik biedt 135 aan, maar meestal ben ik blij als ze 110/120 drinkt. Maar ze was toch goed bijgekomen ze woog gister bij het cb 4680 en dat lag mooi in de lijn zeiden ze. Dus waarschijnlijk heeft ze gewoon nog niet zoveel nodig.
    En je bent echt geen slechte moeder hoor. Ik vind het ook lekker om aventoe even tijd voor mezelf te hebben.

Ook zeiden ze op jet cb dat Abby goed sterk was in haar nekje . En dat terwijl ik haar zelden op haar buikje leg omdat ze dat echt vreselijk vind ( en nu mag het helemaal niet meer met die pavlik-bandage)

@Tammie Gister klope mijn banner ook niet. Vandaag nog niet op gelet. Gister gaf die aan dat Abby 11 weken en een dag oud was. maar dat is ze pas vandaag. Gister was ze precies 11 weken.
    Raar trouwens dat ie nog maar uit een borst drinkt.
    Wat lief van je man zeg dat ie even op wou letten, hihi. En de eerste keer is het logisch dat je hem mist. Ik heb dat nu nog en ik ga wel vaker even alleen weg. Maar heb het nu alleen nog als ik haar een hele dag moet wegbrengen zoals nu op vrijdags moet. Abby is ook al een keertje wezen logeren. Daar had ik wel moeite mee. Maar komende zaterdag gaat ze weer logeren. Want dan gaan we carnaval vieren. Ga maar een avond dit jaar. Anders moet ik haar teveel missen.

@Sofia Tuurlijk ben je geen slechte moeder. Ik vind het ook lekker aventoe wat tijd voor mezelf te hebben.

Wil inderdaad niet meer terug naar die man van gister. Ga voor de tussentijdse checks om de pavlik bandage goed te stellen mooit naar dat centrum in Beek.
    Voel me heel erg verdrietig nu . Op zich slaapt ze gelukkig wel goed met de pavlik bandage. Het omdoen blijft nog steeds lastig, maar begint wel al iets makkelijker te gaan. Maar vannacht toen ze wakker werd begon ze echt hysterisch te huilen. En kon haar met geen mogelijkheid troosten . Je zag echt dat ze haar beentjes wou bewegen. Lukte haar ook nog een heel klein beetje (dus zo even bellen of dat geen kwaad kan). En ze werd steeds kwaader dat ze niet kon trappelen. En voor de vorige fles had ik zoiets dan maak ik haar zelf iets eerder wakker misschien dat ze dan wat rustiger blijft. Maar nee hoor. Toen ze wakker was wou ze weer haar beentjes strekken en dat lukte natuurlijk niet dus weer hysterisch huilen . Weet dat het maar voor een paar dagen is en dat ze eraan went. Maar het is alsof iemand mijn hart eruit rukt als ze zo hysterisch is. Normaal is het zo'n vrolijke meid echt een lachebekje.

@Brusje ik zal een foto op hyves zetten van haar met het pavlik-bandage om. Ziet er vandaag wat leuker uit omdat ik haar een rompertje met lange mouwen aan heb gedaan en daarover de bandjes en daarover haar t-shirt met jurkje. Dus dan zie je alleen nog de bandjes aan de beentjes. Gister zat het over haar broekje en truitje dus toen zag je het helemaal. Maar heb van beide een foto dus zet ze er allebei even op.

Nogmaals als ik iemand vergeten ben sorry
    Liefs, Linda

angelangel
    Guest

Mippie: ja het kon wel drie maanden nog duren voor mijn ongi kwam. ik was dan ook wel ruim 2 ltr bloed verloren. en heb 2 weken borstvoeding gegeven. Eerst moest mijn lichaam zich herstellen voor dat de cyclus weer op gang zou komen.

venkelthee zou idd kankerverwekkende stoffen bevatten, ja volgende we\ek mag het weer wel. Net als wel of niet op de zij slapen, je wordt er gek van.

Tammie: hier ook bijna altijd van die pastapoep. Moet zeggen dat het nu wel iets beter gaat nu hij op de omneo zit. Ja alwel 4 weken of zo. Helpen met tempen werkt hier dus niet. Was het maar waar, zou t manneke een stuk minder pijn hebben.

Gisteravond met de pufclub dames bij elkaar geweest. Was gezellig, maar tijdens huiluurtje van veel baby's Bram toevallig niet, heeft zich keurig gedragen, vreesde echt dat hij daar een scene ging trappen. Vanacht om 3 uur begon het feest weer hier. speentje en slapen weer tot 4 uur en toen kon ik er om de haverklap uit voor speentje. 4.30 toch maar fles gemaakt. Daarna meneer klaarwakker en gaat kletsen. pfpfpf, ben zo moe. en duizelig. En ik ben dat k*tweer zo zat, weer alles wit van de sneeuw. Mijn baas zou vanmiddag komen om mijn uren en werkdagen te bespreken, maar heft dus afgebeld. Weet ik nog niet waar ik aan toe ben.

Ga er een de fles geven en hopelijk gaat ie even slapen, kan ik dat ook even doen

Brusje: site over sprongetjes, heb iets gemist volgens mij?

nluiten
    Guest

Linda, heb net je foto's bekeken. Ziet er wel zielig uit ja, kan me voorstellen dat ze moet huilen. Ik hoop voor je dat het voor korte tijd is en dat ze er snel vanaf is!

O, balen Angel. Wel gelijk een nieuwe afspraak gemaakt? Ik wilde vandaag eigenlijk voor het eerst met die kleine met de auto weg. Weet niet waar naartoe, misschien gewoon een stukje rijden. Maar niet gedaan.. rotweer..
    Je kent vast het oei ik groei boek. Daar is ook een site van. Kun je je aan melden en dan krijg je bericht wanneer je kindje een sprongetje zou kunnen hebben.

Stefanie doet het 's avonds toch best goed. Of eigenlijk 's nachts. Gisteren laatste fles om half 9. en ze kwam om half 2 weer. Dat is weer iets langer dan de avonden ervoor. Ze rekt het steeds verder op. Dus, we laten het lekker zo. En hopen dan dat ze het steeds een beetje meer op gaat rekken.

Brrrr... de kou komt hier echt door dde ramen zetten.

Linda-1982
    Guest

@Nluiten zielig he. Maar ja hopelijk is ze er snel aan gewend. Als ze slaapt is ze rustig. Maar zodra ze wakker is is ze ook echt gefrustreerd. Waardoor ze het dus op een krijssen zet.

En wat een rot weer. Ben die sneeuw echt meer dan zat. bah

Liefs, Linda

nluiten
    Guest

Ben me rotgeschrokken.. Stefanie had ineens luieruitslag op haar schaamlipje.. Ook op een bil en binnenkant van haar beentje. Echt ineens. Hoop dat het ook echt een uitslag is en niet iets anders. We zijn toch altijd zo netjes met het verschonen .
    Als ik haar verschoon lijkt ze er geen last van te hebben.

brusje
    Guest

linda zielig hoor dat ze haar beentjes ineens niet kan bewegen he...ze kunnen al zo weinig die kleintjes! kan me voorstellend athet hartverscheurend is!

nluiten..even ind e agten houden mishcien is het snel weg de uitslag maar kan een schimmeltje zijn.kan zomaar hoor ook als je goed verschoont! even sudocreme op doen ofzo..beschermt goed!
    stefanie krijgt al wel vroeg de laatste fles zeg!

hier vandaag weer een oke dag..vanmorgen lekker geslapen, daarna op visite geweest..ze ging niet slapen daar op bed..mar bij mij in slapa gevallen toen geslapen tot de fles..toen onderweg naar huis geslapen..thuis poosje wakker en in bad en fles en heb haar om half 8 weer in haar bedje gelegd al de 2e avond!!'..tis zowaar nog stil..ik heb ook ff heerlijk kunnen douchen en mn dreads wassen.pff karwei zeg.haha
    rene is ook vanavond niet thuis..darten..dus zit nu lekker voor de buis en laptop met een bakkie thee

en jaaa gatverdamme ik ben dat weer ook zoooooo zat!!!!!!!

Discussie gesloten

Regels voor berichten