Discussie gesloten
Pagina 11 van 489 EersteEerste ... 9 10 11 12 13 21 61 111 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 4889

Discussie: mama`s dec 2009

brusje
    Guest

Re: mama`s dec 2009

o dan kunne we handen schudden..wat vervelend he..bah
    hier kwam manlief thuis om half 7 en ging eten..om 7 uur bracht hij kyan naar bed (had ik al in bad gedaan enzo) en toen ging hij douchen en daarna een ruim half uur darten op zolder, komt tegen 8 uur beneden en gaat op de bank zitten wat al snel liggen werd..dus ik vroeg ga je slapen?? (hint hint..maar dat snapt ie niet) zegt ie weet ik nog neti en binnen 2 minten is ie vertrokken.
    half 11 ben ik dus zelf maar t kruikje vast gaan maken en t bedje voorverwarmen, yma verschonen en gaan voeden op bed..
    om vervolgens om 1 uur wakker te worden van yma..die ging weer slapen gelukkig..en om 3 uur om te voeden en vervolgens vond yma het nodig om te gaan huilen en niet slapen dus tot 4 uur lopen tobben om vervolgens half 6 de wekker van mn man te horen en om 6 uur kyan wakker..

Yma gaat steeds meer rommelen met drinken ze maakte al steeds een klik geluid met dr tong maar dat gaat ze steeds meer doen..en knoeit dan ook veel, andere fles geprobeerd, andere spenen er op..t helpt niet..
    heb vannacht gejankt en vanmorgen alweer ze vertikt het gewoon echt om te slapen overdag..ja als je gaat wandelen..maarja als je daar nou net eens geen zin in hebt..en thuis ook eens iets wil doen
    had haar om half tien in bed gelegd, ze was toen al even wakeer geweest, ze heeft een uur gekrijst met soms een pauze van een paar min als ik net was geweest, nou toen toch maar eerst de fles gehad..drinkt ze niet leeg omdat ze te moe is van t huilen..even bij me gelegen, valt dan bijna in slaap..dus leg haar op bed..krijsen!! en dan gaat ze ook nog spugen omdat ze net gedronken heeft..
    (heb nu mn radio aangezet en de deur dicht gedaan ) ik wordt echt gek van dat gekrijs..

Haha ja je sluitspier is wat slapper he..en je blaas ook ik dacht ik dacht de eerste week wel eerst t flesje te kunnen maken en dan te gan plassen..haha toenliep het al..
    zal de site opzoeken voor je sofia..(proudkids) alleen dit speldje komt daarneit vandaan die heb ik in de babywinkel hier gehaald..die ander heb ik nog niet binnen dus weet neit of die groter zijn..

En yma had gister ook op 1 wang rode pukkeltjes..maar nu zijn ze weer weg..
    ben benieuwd hoe ze is gegroeid ook!

En ja idd tammie die steken voel je idd aankomen!

brusje
    Guest

o dat erste was voor bloemmie..maar er zitten wat posts tussen.

en ja ik zou gewoon boven gaan voeden en de visite lekker laten zitten..

Tammie78
    Guest

David hier vannacht ook rode bultjes op z'n linkerwang! Maar is nu weer over. Denk toch af en toe even een reactie op iets. (maar wat?)
    Zo'n soort klakgeluid met de tong doet David ook (al vanaf de geboorte.)

David sliep vannacht helaas niet door! Kwam om 3 uur en om 6 uur.

En om half 11 moesten we bij de dokter zijn, dus ik wilde hem nog snel even voeden om 9.45. Nou dat ging dus voor geen meter. mama gestresst en dat voelde David waarschijnlijk. hij wilde gewoon echt niet aan de borst. (natuurlijk was dat ook nog eens de rechter) uiteindelijk wilde hij wel wat drinken aan de linker, maar niet veel. En hij heeft zich sindsdoen ook niet meer laten horen, dus misschien toch echt geen honger. Maar ik ga zo toch maar een lactatiekundige bellen, want ik vind dit maar niets. Steeds zo'n strijd. Ik wordt er nu al moedeloos, geirriteerd en verdrietig van.

bloemmie
    Guest

ik voed ook boven, maar ja Tim moest dan wel eerst in bad, was die dag ervoor niet geweest en zouden dat samen doen, nou volgende keer doe ik t ook alleen hoor.
    hier t zelfde brusje, manlief slaapt 's nachts door t gehuil gewoon door als ie eenmaal slaapt en ik ben steeds de sjaak.
    Tim is vandaag ook alleen maar aant "zeuren" zodra je m vastpakt of in bed ligt issie stil en valt in slaap leg ik m terug gaat die weer huilen
    Ik geef liggend borstvoeding omdat dit nog t minst zeer doet en dan verander ik steeds van kant in bed,maar ja 's nachts ligt er iemand in bed dus vraag ik vaak of Denni m ff wil halen en van kant wisselen en zelfs dat is soms al teveel gevraagd Mannen pfffffffff dat zij gaan bevallen etc.

Hier ook moeite met me plas op te houden lukt me wel redelijk, maar zodra ik me broek naar beneden doe en wil gaan zitten, voel ik t al lopen hoop toch dat dit overgaat

Die bultjes heeft Tim soms ook, maar paar uur later zijn ze weer weg echt vaaaaaaaag.

Nou Tammie, zit er ook zwaar over te denken om de fles te gaan geven ipv zo een lactatiedeskundige te laten komen.
    Die pijn ist me gewoon niet waard, zie er gewoon tegenop om de borst te geven en tel de minuten af rechts is er niks aan de hand, maar links lijkt echt een klier verstopt of zo heb er echt tig aders lopen, maar zelfs dat worden blauwe plekken lijkt t wel en zo een koelcompres helpt ook niet.

Tammie78
    Guest

Dis jij begint er ook doorheen te zitten met de borstvoeding bloemmie. Ik zou het zelf wel erg jammer vinden als ik moet stoppen. Had me toch voorgenomen het zo lang mogelijk vol te houden. Soms denk ik "kon je de tepel maar alvast zelf zien, dan pak je um zo!" Maar ik heb geen pijn met voeden, maar meneer pakt de rechterborst dus vaak gewoon niet. Lijkt ook vaak ongeduldig, omdat er dan eerst nog niet snel genoeg wat komt en dan wordt hij pissed. Overstrekt zich dan helemaal en draait hoofd weg van de borst. En het begon allemaal zo goed... En als het dan dus niet lukt geven we een flesje, maar ja dit kan misschien toch verkeerd zijn. Hoe vaker dat flesje, hoe minder graag hij misschien aan de borst wil. Pffff wat een gedoe! En heb ook m'n dag niet vandaag. begon natuurlijk doordat de bv vanmorgen niet ging en nu voel ik me niet lekker in m'n vel. Ga zo een potje janken geloof ik!

Tammie78
    Guest

Brusje heb net weer even foto's bekeken op je site. Wat een mooi meisje is Yma toch! En wat schattig dat speldje in haar haar!

bloemmie
    Guest

nee ik heb echt vreselijke pijn in me boob, staat constant op springen en helpt niet als Tim er net aan heeft gedronken.
    Tis 1 hard blok.
    Zelf hem uit bed pakken doet al zeer, ben weer de hele tijd aant huilen die koelcompres helpt ook niet en dok is er op woe alleen maar in de ochtend... dus schiet ook niet op
    Tim is ook ongeduldig, moet ook echt de wang aan tikken waar die moet zijn en zijn hoofd naar voren duwen. Alleen is Tim dus een kindje met een grote zuigbehoefte dus sabbeld die soms gewoon, is zondag gewoon al begonnen met duimen heeft die net gegeten en til je m op gaat die gerust op je arm sabbelen of bij papa zijn oorlel
    wat zijn boobs toch rotdingen zeg, krijg er ook echt niks uitgeperst. 's nachts loopt die leeg en als t moet komt er niks.
    Ga ff proberen warme douche te nemen, heb t weer koud en me temp loopt weer op

en moet ook nog es poepen, maar hij wil er niet uit

tis vandaag zooooooooo mijn dag niet huil je niet door je zwangerschap, huil je wel door die stomme nutteloze kraamtranen en pijn

brusje
    Guest

getsie meiss.. knuff

hier ook alweer de volgende jankbui..net wat boodscapjes gedaan, wat een gedoe met 1 kind en 1 baby..bah..dus mn man aan de telefoon en ik zei..doe ik zaterdag wel even alleen boodschappen..maar ne hoor meneer gaat pleitte om een vriend te helpen smorgens al..
    ik kan t net zo goed allemaal alleen doen..oja en dan ook nog vrage waarom ik zo nukkig doe..alsik dan zeg dat ik slecht geslapen heb..ja..hij dacht al zo ietste horen vanmorgen...GRRRRRRRRRRR hen ook echt een k.t dag!

enjoy2
    Guest

Hallo allemaal, zo te lezen hebben er een paar hun dag niet vandaag. Hopelijk krijgen jullie een goede nacht en gaat het morgen weer beter. Bloemmie als ik je verhaal zo lees, klinkt het wel alsof je een (beginnende) borstontstekking hebt. Zou toch proberen je huisarts of de huisartsenpost te pakken te krijgen, want ik weet van vriendinnen dat dat heel erg pijnlijk en ook funest voor het geven van borstvoeding kan zijn. Ikzelf geef flesjes en moet zeggen dat dat heel erg goed bevalt en Stef ndoet het er ook prima op. Als je zo tegen borstvoeding opziet ben je zelf maar ook de kleine misschien wel (immers geen gestreste moeder meer) beter af met een flesje....

Brusje, ik draag Stef veel bij me in een draagdoek. Hij wil ook graag bij je zijn en zo heb ik mijn handen vrij om dingen te doen met mijn dochter of wat te rommelen in huis. Misschien ook een idee voor jou omdat Yma niet graag alleen wil zijn???

Hier gaat alles verder heel erg goed. Stef is nu 3,5 week en ik ben vandaag al weer even wezen werken. Ik ben niet zo goed in thuiszitten en er was een belangrijke vergadering waar ik heen ben gegaan. meteen weer even gezellign bijgekletst met mijn collega's. Stef was gewoon mee en die lag heel tevreden bij me terwijl ik in overleg zat. Wat dat betreft heb ik het wel getroffen met mijn werk. Het is geen enkel probleem dat ik hem meeneem en de secetaresse heeft hem tussendoor even een flesje gegeven.

Tweede oortest overigens gehad en er is niets mis met zijn gehoor. Dat was dus wel even een opluchting!!

brusje
    Guest

ja ik heb ok een draagdoek...maar ik heb pas rust als ze slaapt op dr bedje..hihi en wil haar dat toch aanwennen..dus moet dan mar doorbijten he..ze ligt er nu ook op..huilde net en is nu even stil..maar meestal gaat ze dan na 10 min weer huilen..
    fijn dat t lekkr gaat en dat je hem mee kon nemen naar je werk. (grappig..wat voor werk doe je?)

ik heb morgen een soort van kramuurtje op mn werk..dan hoeven ze niet hier langs te komen want in de avond zit ik neit op bezoek te wachten

Discussie gesloten

Regels voor berichten