Discussie gesloten
Pagina 2 van 489 EersteEerste 1 2 3 4 12 52 102 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 4889

Discussie: mama`s dec 2009

Linda-1982
    Guest

Re: mama`s dec 2009

@Erykay Wat fijn dat ze nu lekker thuis is. Geniet er inderdaad maar lekker van. En dat wennen komt vanzelf goed. Al heb ik nu na 3,5 week nog steeds wel momenten dat ik onzeker kan worden. Maar ja, denk dat dat er gewoon bijhoort tenslotte wil je alleen maar het allerbeste voor je kindje.

Hier vannacht echt een gebroken nacht. 2x moeten voeden. En daartussen nog heel veel gehuild. Wist op een gegeven moment niet meer wat ik moest proberen om haar te troosten. Want niks bleek te helpen. Voelde me ontzettend machteloos. Normaal slaapt ze ook nog niet door het s'nachts. Maar komt ze maar 1x en daarna slaapt ze weer.
    En ook al weet ik heel goed dat ze van die momenten kunnen hebben. Voelde alles behalve fijn.

En nu ben ik alleen met haar thuis want mijn mannetje moet strooien ivm de sneeuw. Nooit zo leuk op de zondag als ie moet werken. Maar ja verdient wel weer een leuke cent extra zullen we maar denken. EN gelukkig heeft ie buiten het strooien wel vrij komende 2 weken. Dus dat is dan wel weer lekker. hihi. Effe lekker genieten met ons drieetjes.

Liefs, Linda

brusje
    Guest

jah strooien is wel nodig he! pff..
    mijn man moest gewoon werken tussen de feestdagen enzo..maar heeft vorige week zijn pink gebroken en zit in t gips..hij gaat nu soms wel werken op t bedrijf maar kan neit de weg op enzo..hoop dat ie deze week ook weer lekker veel thuis is!
    mn zoon heeft ook vakantie..

oh ja dat voelt echt machteloos he..voor dat gevoel ben ik altijd zo bang, daarom voelde ik me ook zo rot de eerste weken(het gaat sinds een dag of 3 beter!! jeej)..gewoon bang voor zulke dingen, vooral omdat het vaak in de avond nacht is en je dan zo moe bent enzo..

Linda-1982
    Guest

Ja strooien is echt wel nodig. Al ziet de sneeuw er wel mooi uit. Alleen op de weg toch wel erg gevaarlijk.
    Het is fijn dat je man meer thuis is nu, alleen had het met een andere reden moeten zijn he. Gebroken pink is toch niet echt leuk.

Hoop in iedergeval dat Abby komende nacht weer lekker slaapt. Want idd je voelt je zo machteloos dan. En de moeheid helpt dan inderdaad niet.

Brusje wel fijn dat het nu beter met je gaat.

Liefs, Linda

brusje
    Guest

ff spammen
    http://kindjekwadijk.babysite.nl/fot...62-5802376.jpg
    meer op de site natuurlijk..of op hyves

Volwassene Tinkerbell79's schermafbeelding

Ohhwww Brusje wat is Yma een mooi meisje zeg!!! Goed gedaan meid!

Linda-1982
    Guest

Vandaag naar het cb geweest. Abby doet het goed. Ze was goed bijgekomen .
    Ze weegt nu 3340 gram en 50,5 cm groot. Wat inhoud dat nu 600 gram is bijgekomen sinds ze geboren is.
    Ondanks dat ze niet zo heel goed drinkt, al gaat dat wel al een stuk beter de laatste paar dagen.

liefs, Linda

Linda-1982
    Guest

Ow ja Brusje wat is Yma een mooi meisje

Liefs, Linda

Sofia
    Guest

Brusje!! Wat een lief koppie heeft Yma zeg!!! Zo wijs al en van die mooie grote ogen.

@ Linda: Ik weet precies hoe het voelt, je machteloos voelen als je meisje zo huilt. Je weet gewoon niet wat je moet doen om haar te troosten, zo erg voelt dat. Ik heb zelf ook al heel wat tranen gelaten omdat zij zo ontroostbaar was. Gelukkig heeft Amber het alleen nog maar overdag en 's avonds gehad, kan me voorstellen dat het 's nachts nog een tikkeltje erger is omdat je zelf zo moe bent.
    Ik was gisteren zelf ook oververmoeid, dus toen Amber haar huiluurtjes had, was ik zelf ook bijna ontroostbaar. Moeilijk hoor.
    Vanavond heeft ze ook weer vrij veel gehuild, maar gelukkig niet zo erg als gisteravond.

brusje
    Guest

wel fijn dat we elkaar begrijpen hier he! ik moet zeggen dat yma niet veel huilt opzich...
    vannacht van 23.15 tot 03.15 geslapen en van 03.40 helaas maar tot 05.30..toen maar bij me gelegd..
    ze drinkt wel netjes op vaste tijden..nogseedt 100 alleen voor de nacht 115 ofzo..
    ze is alleen nogsteeds zo verkouden..gelukkig helpt de neusspray wel wat..

brusje
    Guest

pffoei..yma wil al vanaf 8 vanmorgen niet slapen..blijft maar huilen..heb r nu net ingebakerd en terug in bed gelegd..tis stil al 3 minuten maar pff heb er een hard hoofd in...

Discussie gesloten

Regels voor berichten