Discussie gesloten
Pagina 3 van 489 EersteEerste 1 2 3 4 5 13 53 103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 4889

Discussie: mama`s dec 2009

Sofia
    Guest

Re: mama`s dec 2009

Pfff Brusje, erg he? Je had het iets te snel gezegd denk ik, dat Yma niet veel huilt! Bij Amber is dat ook zo. Elke keer als ik zeg dat het goed gaat en ze vandaag nog niet veel gehuild heeft, lijkt wel of ze het hoort en gelijk begint te huilen!

Vanavond gaan we gezellig even met Amber naar het winkelcentrum hier in de buurt. Zin om er even uit te gaan en lekker rond te lopen met haar. En we hebben nog wat kerstkadootjes nodig en boodschapjes.

Vanmorgen bij het consultatiebureau geweest om Amber te wegen. Ze weegt nu 3860 gram, 340 gram meer dan haar geboortegewicht!! De wijkverpleegkundige was heel tevreden!

angelangel
    Guest

Hoi Hoi,
    even snel een berichtje hier, op het andere forum moet ik nog lezen en schrijven hoor.
    Hier gaat t echt langzaam. Bram doet het erg goed, maar ik ben erg zwak. Mijn hart heeft t erg zwaar op t moment om alles rond te pompen en douchen is al teveel en kan ik niet alleen. Verder zit en lig ik en ben druk met voeden dat met ups en downs gaat. vreselijke last gehad gister van stuwing en bram wilde niet drinken. Ik heb zitten janken omdat ik me geen raad meer wist. Gisternacht begon ik vanuit t niets te klappertanden in bed, blijkt combinatie te zij van stuwing en oververmoeidheid en dat mijn hart t zo zwaar heeft op t moment. Gelukkig hebben we alleen zaterdagnacht de hele nacht opgezeten met hem en verder wel enkele rustuurtjes ertussen gehad, maar moet wel 2 tot 3 keer voeden in een nacht en dat ik zo zwaar. Vandaag heb ik hem voor het eerst zelf in bad gedaan samen met de hulp. Heb t getroffen met haar en ze komt met de kerstdagen nog extra in de ochtend de schat. Bram is ook al bijna terug op zijn geboortegewicht. Nou ga nu slapen en tussendoor nog eens een keer voeden en dan hoop ik vanavond nog even met papa op de bank te kunnen zitten.

Had ik mijn bevallingsverhaal eigenlijk al ergens gemeld?

Erykah fijn dat je meissie thuis is. Geniet er maar van.
    laat snel weer wat van me horen, maar heb er nu niet zoveel kracht voor.
    liefs trotse mama angel

brusje
    Guest

angel..pfoe heftig hoor zo slap voelen en dan bv vraagt veel energie hoor doe rustig aan, fijn de extra hulp!
    enne slagroom in je borsten zeker he dat hij zo goed groeit..
    kan me ff niet herinneren of je je bevalling hebt vermeld hier..sorry..doe t gerust nog eens als je fut hebt!
    blijft toch leuk en intressant om te lezen.

ja sofia had denk idd te vroeg geroepen..nu slaapt ze alweer vanaf half 5!! wel ingebakerd...en op dr bedje..voorheen was ze eigenlijk altijd beneden..mischien nu toch wat meer rust voor haar gaan creeren..
    lekker joh ff er uit vanavond..

ik ben nu alleen, rene is darten vanavond..dus ga zo kyan in bad zetten en dan kijken of ze wakker wordt voor de fles zo..

erykah..hoe gaat t thuis ben benieuwd!

(owja ik heb net lekker geshopt via t net..op kleertjes.com..sorry reclame..van noppies voor de helft van de prijs..leuke dingen!! )

brusje
    Guest

en..hoe is het gegaan met de mama`1s vannacht?

Yma dronk 120 gister bij de laatste voeding (bied dan altijd wat meer aan) dus ik dacht nou eens kijken of ze wat langer slaapt..was ze er om 01.30..pfff haha maargoed met speentje (een keer of 3 4 er in gedaan) gerekt tot 03.00 en toen de fles gegeven(gewoon 100) en toen heeft ze gelukkig tot 07.00 geslapen!

verder voel ik me goed..daar ben ik zo blij om...
    zondag krijg ik mn draagzak terug van mn vriendin, dan kunnen we lekker makkelijk naar buiten. (als ik bv kyan naar school breng enz)

vanavond lekker op de bank all you need is love kijken..dat vind mn man zelfs leuk..
    Kyan gaat logeren bij opa en oma zodat ie er morgen al is!

Linda-1982
    Guest

@Angel Balen dat je je zo slecht voelt. Hopelijk voel je je snel beter. Want dan kun je nog meer genieten van je wondertje.

@Brusje even een vraagje. Ik heb ook zo'n draagzak van mijn zus gekregen die had ze nog liggen van haar kinderen. En die was nog hardstikke goed. Maar vanaf hoe oud mag je ze eigenlijk hierin meenemen. Ik zou dit namelijk wel heel prettig vinden als ik met de hond wandel. Want dat is soms een gedoe hond en kinderwagen. En haar alleen laten als ik met de hond ga durf ik niet.

Verder gaat het hier goed. Ze is vandaag al de hele dag heel tevreden. Dus daar zijn we blij om.
    Het verschilt een beetje wanneer ze s'nachts komt. Ze komt nu meestal rond 4 uur. Dus is al iets later dan in het begin.
    Abby drinkt ongeveer 80 cc per keer.

Nou ik ga me klaarmaken voor kerstavond. Heb er super veel zin in. Eerste kerst me mijn prinsesje.
    Is dit jaar toch wel extra speciaal he. Eerste kerst met onze wondertjes.

Nou fijne feestdagen.

Liefs, Linda

brusje
    Guest

nou geloof dat er 6 weken voor staat officieel..maar ze kunner er wel in hoor..zeker als het voor korte stukjes is steeds!!
    ik her er 1 van babybjorn ofzo..en idd met de hond doen enz heel handig!
    al laat ik r ook best even allen als ze slaapt..

nou ze heeft alleen et met wadelen geslapen..is zo druk..denk krampjes ofzo..zwaait maar in t rond met armen en benen..

ik ben echt benieuwd wat ze weegt..ze krijgt dikke wangen joh!! ga dinsdag even wegen denk..

angelangel
    Guest

o ja kerst. nou dat gevoel heb ik niet dit jaar. Ben helemaal op, ben zo'n 1,5 uur bezig met voeden omdat t niet zo wil. teveel in borst en is een driftig meneertje als t niet metee lukt. ik kom dus niet zoveel aan rust toe en dat met mijn conditie. heb al wat af lopen brullen hier. Echt genieten kan ik nog niet al heb ik zo ook mijn tedere momentjes, maar had hem graag al zelf helemaal willen verzorgen.
    gisteravond samen een moment samen met mijn man lekker zitten janken. Heel de bevalling is zo heftig geweest en hij was zo bang geweest in het ziekenhuis dat hij zonder vrouw naar huis moest gaan en alleenstaande vader was.
    Heb op de hyves een blog gezet over de bevalling, beetje beknopt hoor

brusje
    Guest

kan het me helemaal voorstellen hoor meis..t kost ook mega veel energie en als je die niet hebt is het mega zwaar..!!
    sterkte..en laat kerst lekker voor wat t is..en neem de tijd voor jullie samen..

yma heeft vandaga alleen geslapen tijdens t wandelen..tis verder de hele tijd huilen, denk krampjes helaas..
    heb nu de hittepit..zo`n zak met pitjes die je kunt warmen in de magnetron op dr buikje gelegd..ze is nu rustig..wie weet scheelt t wat..
    hier verder een tv/bank avondje lekker hoor..met de zakdoekjes bij all you need is love...

angelangel
    Guest

Bram heeft ook een hittepit op zijn buik voor de krampjes nu. zo zielig. Helpt hem wel goed.

brusje
    Guest

ja hier blijkbaar ook ze slaapt nog lekker..

linda, 80 is nog niet echt veel toch? hoeveel voedingen krijgt ze?
    hier drinkt ze al een heel tijdje t zelfde maar is nog tevreden dus laat terbij..probeer voor de nacht wel iets meer te geven, maar tot nu slaapt ze er niet langer op

Discussie gesloten

Regels voor berichten