Discussie gesloten
Pagina 489 van 489 EersteEerste ... 389 439 479 487 488 489
Weergegeven resultaten: 4.881 t/m 4.889 van 4889

Discussie: mama`s dec 2009

Banned userVolwassene
    wow al veel kindjes met tandjes nu. hier zagen we vanmiddag toen hij ook hard aan het lachen was 2 boventandjes. maar nog niet door hoor. al wel 2 witte vlekjes. kan ook nog ff duren voordat die komen, of niet.

Linsem, leuk dat je er weer bent. fijn dat het allemaal goed gaat. en bo ook al aan het rollen. hier af en toe terug van buik naar rug en nog niet van rug naar buik. wel al op zijn zij.

hmm weinig baat bij de aerosleep. dan weet ik het ook niet meer! denk dat ik levi vannacht maar in zn luier in bed leg. geen slaapzak aan. hij lag vanmorgen ook dwars en toen had hij de slaapzak aan. dus dat houd het ook niet tegen.

hier ook weer 30 graden op zijn kamertje. alles staat open boven want het is hier mega afgekoeld door een hoosbui en nu een onweersbui erbij. hij moet eigenlijk nog in bad maar ik durf dat niet met dat onweer. zo eerst maar de fles en misschien daarna nog in bad en anders maar niet, helaas.

vanmiddag naar mn ouders geweest, die hebben een groot zwembad (zo'n blauwe met stalen frame) levi in zo'n babyfloat en daar heeft hij heerlijk 30 min toch zeker in gehangen. vond het heerlijk! was helemaal afgekoeld en weer actief toen hij eruit kwam. wij zelf ook daar dat bad in geweest om verkoeling te zoeken. in huis is het nu ook mega warm

brusje
    Guest
    ja idd poetsen heb de spulletjes al in huis maar hij is er nogsteeds maar op 2 minescule puntjes door verder niet..

stefanie doet de wokkel..haha dat deed yma ook de hele tijd liggen ze helemaar misvormd achterom te kijken..
    enne zomaar en tandje fijn hoor!!echt het hele stukje al door? fijn datze er verder geen last van heeft gehad dan!

Yma heeft vanmiddag ook in de float in badje gezeten hier was wel leuk..
    helaas was ze vanavond helemaal hysterisch en kregen we haar niet t bed in..wel ruim een uur bezig geweest..dacht dat ik gek werd (gaat echt niet lekker met mij op t moment..:S ik kan nauwelijks nog iets verdragen )

Net bij de waal geweest de hond even laten zwemmen...waren net voor de bui weer terug..al valt t weer nog mee hier koelt ook weinig af helaas..
    yma bleef maar bang kijken naar de waaier op haar kamer dus die heb ik uitgezet mar men het is zo heet daar! vind dat maar eng hoor al heeft ze alleen een romper aan..

Tammie78
    Guest
    Bij david hadden we vanmiddag ff de ventilator aan gezet. whahaha wat een lol had meneer! maar slapen ho maar, dus toch maar weer weggeghaald! tis nu wel te doen op zijn kamertje! David heeft gelukkig aardig wat gedronken vandaag.

nou mippie als je al witte puntjes ziet zal het toch niet meer heel lang duren ijkt me. hier zie ik nog niets hoor.

we hebben david nu maar weer wel een slaapzak aangedaan. anders ligt ie zo los en dan wordt die echt te snel wakker steeds.

Woeii stefanietje ook een tandje! wat fijn dat ze er geen last van had! Bikkeltje!

nluiten
    Guest
    ja joh echt top hoor! Zo mogen ze allemaal wel komen.

Wokkel hahaha

HOe is het weer nu bij jullie? HIer voor de 2e x een flinke bui! Gaat me een partij tekeer .

Discussie gesloten

Regels voor berichten