Discussie gesloten
Pagina 51 van 489 EersteEerste ... 41 49 50 51 52 53 61 101 151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 501 t/m 510 van 4889

Discussie: mama`s dec 2009

brusje
    Guest

Re: mama`s dec 2009

gelukkig zijn er wel uitzonderingen dan tammie en heb jij er 1 van..hihi
    ik wil echt geen babyfoon in huis wordt er gek van..ik hoor echt al alles dus dan kanik helemaal geen rust meer vinden!! mischien dat we er 1 nodig hebben als ik weer de weekenden werk en mn man er uit moet..maar dan zeg ik wel tegen kyan dat hij papa er uit moet schoppen..

nog 3 weken vrij..dan meot ik weer werken..whaaaaa dichtbij al he..maar heb er wel zin in hoor..voel me lichamelijk prima..wil morgen avond ook weer naar de hardloopclub gaan beetje meer lopen..gewoon joggen op de baan..al is t maar 3 rondjes..

ja ik ga t bad vol laten lopen en mn manneke en meisje er in stoppen..

brusje
    Guest

ow en als de krampjes al voor t eten begonnen was t vast niet daarvan tammie..
    hier ook met name rond deze tijd last van krampjes..eind middag begin avond..

bloemmie
    Guest

uhm Tammie mijn man slaapt NAAST de baby foon en die staat op zijn hardst ik heb de babyfoon niet eens nodig en ik hoor t al. Zit toch echt nog een gang en een badkamer tussen maar ja als ik niks hoor vraag ik mezelf steeds af offie nog wel ademhaalt

nog 3.5 week brusje oeh das al snel. moet er nog niet aan denken hoor, zie ooke cht op tegen 16 maart
    vanaf wanneer mag je eigenlijk weer sporten?? weet dat ik nu ook al meer doe dan mag en te zwaar til, maar zit daar een min. weken aan vast?

Kan op t moment ook niet veel van manlief hebben, die snapt t volgens mij niet helemaal. De ene keer issie hartstikke lief en begripvol, maar tegelijkertijd verwacht die wel dat ik heel t huishouden doe, steeds de borst geef(ja is logisch maar heb er soms echt geen zin in) en weet ik t allemaal.
    Ben soms zo moe dat ik gewoon geen zin in t huishouden heb, maar ja dat mag blijkbaar niet...
    heb deze week al 10 wasjes gedraait, das toch niet meer normaal

ja tammie door je eten zal kleine David idd last van krampjes kunnen hebben, hou me ook vreselijk in met eten. Al hadden we gister chinees, dus miss dat Tim daar zo een poepluiers van heeft??
    Durf nog niet alles te eten, omdat ik bang ben dat Tim weer last krijgt ben je niet meer zwanger kun je nog niet alles eten

brusje
    Guest

ja dat had ik ook toen..durfde niks geks te eten..ben wel blij dat ik er netu geen rekening mee hoef te houden want ik vergeet ooknog wel s genoeg fruit en groenten te eten..enz..
    en ja dat heb ik ook wel..dat voor rene ales alweer normaal is en hij blijkt het normaal te vinden dat ik alles weer gewoon doe..pff..heb m toch gister mooi aan t stofzuigen gezet toen ie wilde gaan darten op zolder en ik aan t ruimen was..

sporten is geloof ik ongeveer na 3 maanden weer toegestaan ik doe t ook nog rustig hoor en als t neti gaat wacht ik gewoon nog een paar weken..ik wil er gewoon even uit.

pff ze sliep net na de fles..dus wilde haar in bed leggen..fout..huilen..dus nu ligt ze weer beneden in de wagen te knerpen en stribbelen..ik wil zo graag dat ze vanaf een uur of half 8 in dr bed gaat slapen maar dat vertikt ze echt..

Tammie78
    Guest

Ok meiden hier nog een tip om je kleine te laten slapen. (althans werkte net goed bij David).
    Ik had al verteld van het inbakeren en speentje vasthouden en er dus even bij blijven. Daarnaast kun je proberen het licht al vast uit te doen en er dan bij te gaan zitten. Anders ben EN jij straks weg EN het is ineens donker! Mijn man deed nu dus eerst de lamp uit en ging er toen even bij zitten. Meneer sliep toen in no time! (wel even ingebakerd en speentje gegeven dus)

Ow bloemmie dan heb ik dus niets gezegd wat betreft babyfoon! Maar euhhhh is ie dan niet eerder oost-indisch doof?
    En man praat me niet van de wasjes! Ik wil niet zeggen dat we er 10 gedraaid hebben, maar dat ding staat wel erg vaak aan!

Sporten Ahum daar was ik al niet van voor de zwangerschap, dus nu ook niet

Hmmz dan ben ik denk ik op het gebied van eten een slechte moeder Ik maak me namelijk niet echt druk over wat ik eet!

Ja Brusje 3 weken is idd alweer snel. Poeh wat gaat de tijd toch hard!

brusje
    Guest

ja, yma is natuurlijk ook 4 weken ouder dan david he..

ik heb de lamp idd altijd uit als we haar op bed leggen..ow nu sliep ze net maar begint weer te wurmen pfff

Tammie78
    Guest

Ja das waar. Yma is idd al een stukje ouder en zich dus nog meer bewust van dingen! David wil er kennelijk al erg graag bij blijven (bij ons), dus Yma zal dat al wel helemaal hebben!

ladyd
    Guest

Thanx meiden voor alle tips met het speentje! Gelukkig gaat ze ook wel eens slapen zonder speen, zoals net een uurtje geleden. Maar ze zijn hier beneden bij de Action weer eens aan het laden en lossen en rijden met rolcontainers dus kon toch nog niet slapen! Manief heeft vannacht dienst gehad en dat heeft ie geweten haha! Vorige nacht ook al maar toen had hij geluk, 1x om 5 uur eruit om een flesje te geven maar nu moest hij er vaker uit!

Maar eigenlijk mogen we niet klagen. Vriendlief was gisteren jarig en 's middags verjaardag gevierd. Ze heeft de hele middag geslapen in de kamer bij iedereen op de arm! Zo zoet! En had haar een jurkje aangedaan met majo echt zo lief!!!

Bloemmie je bent geen slecht mama hoor! Je probeert toch van alles en voeden met zere tepels is ook echt shit! Dus alle begrip hier!!!

ik ben ook bang dat mijn kloof niet gaat genezen met dat kolven... Nou ja als dat niet lukt dan ga ik wel een tepelhoedje proberen. Misschien ook iets voor jou om te proberen bloemmie?

Tammie78
    Guest

Nou hier een K*nacht! Meneer dacht "laat ik 's nachts ook eens om de 3 uur komen! Ik moest hem om half 12 wakker maken voor laatste voeding. Nou dat heeft dus totaal geen zin, want dan slaapt ie gewoon verder! Dus maar een beetje gedronken. Vervolgens werd hij om 1 uur wakker en had dus honger. Toen weer bij 4-en en net om 8.15.
    En echt slapen doet meneer nu niet, dus mama kan ook niet ff bijtanken

brusje
    Guest

oeh das erg minder zeg..gek toch he dat die kids allemaal rond de laastet voeding zo vast slapen..hier gister ook niet wakkeer te krijgen gelukkig dronk ze wel genoeg..maar t lijkt idd zo dat als je dr laat liggen ze ook wel doorslaapt..
    ik hoop dat je vandag nog ergens een uurtje kunt pikken..
    hier hoorde ik haar rond 3 (vanaf 23.15) maar ik dacht laat ik ff afwachten, ineens schrok in om kwart over 4 wakker..en toen weer kwart voor 5, toen ging ze huilen..omvervolgens de fles maar voor de helft te drinken.wie weet zou t ook werken als ik de speen geef?? toch eens een keer de stap wagen dan kom ik van die 6e voeding af mischien..want nu krijgt ze de eerste om 5 uur maar dan kom ik nog niet op 5 flessen want dan is de laatste al om 21uur ongeveer en dat is echt te vroeg..

Discussie gesloten

Regels voor berichten