+ Reageren op discussie
Pagina 982 van 982 EersteEerste ... 482 882 932 972 980 981 982
Weergegeven resultaten: 9.811 t/m 9.812 van 9812

Discussie: mijn lieve, lieve kleine schat

Volwassene devika's schermafbeelding
    Hallo dames,

Wat leuk om jullie weer even te “spreken”

Laura wat een mooie opleiding doe je! Zo bijzonder dat je al 2 bevallingen heb mogen begeleiden. Dat lijkt me geweldig om te zien, steeds weer zo’n nieuwe kleintje op de wereld!
    Ik kan je helaas niet helpen aan input. Ik heb nl geen kraamzorg gehad na de geboorte van Kaylash*. Ik weet eigenlijk ook niet of ik er recht op had.
    Ik had et overigens wel prettig gevonden hoor als ik wel een paar dagen zorg had gehad.

Kersje, jeetje jouw kleintje is alweer 5! Waarom denk ik dat hij 3 of zo is? haha

Hier gaat het goed! Ik zit sinds de geboorte van Radhika op een roze wolk! En ik kom er nooit meer vanaf haha.
    Vorig week was Shivani jarig. Alweer 6 geworden. Gaat zoo snel!
    En Radhika is in september 1 geworden. We hebben een heel groot feest gegeven met veel vrienden en familie. De meiden vonden het geweldig!
    Ik voelde mij zo dankbaar dat ik deze dag mocht meemaken. Op de dag van het feest was het exact 7 jaar geleden dat Kaylash* thuis kwam. Die dag stortte onze wereld voor de 2e keer in.
    Nu 7 jaar later vierden we heel groot Radhika’s verjaardag. Ik voelde me extra dankbaar en gezegd dat het mag en kan. Wat heb ik toch een lieve meiden..zucht..
    Radhika krijgt trouwens nog steeds borstvoeding. Niet veel, alleen ochtend en avond, maar toch.

Hoe is het met de andere meiden?

Noortje, jullie kleine mannetje is alweer 2.5! gaat ook hard! Hoe is het nu met hem? Wat heerlijk dat hij goed vooruit komt. en grote zus zit ook al in groep 2.
    Wat worden de kleintjes gauw groot he!
    Zo lang zijn we hier ook al met elkaar verbonden…
    30-08-2010 mijn mooie lieve Kaylash* Ik draag jou niet in mijn armen maar in mijn hart...
    17-10-2011 Shivani, mijn lieve kleine prinses'. Jij bent het allermooiste cadeautje, geboren op onze trouwdag
    03-09-2016 Mijn lieve Radhika. Een stille wens kwam uit. Jij bent onze onverwachte cadeautje!

Volwassene devika's schermafbeelding
    De Blije Doos 336x280
    Cindy85 hoe is het daar?
    30-08-2010 mijn mooie lieve Kaylash* Ik draag jou niet in mijn armen maar in mijn hart...
    17-10-2011 Shivani, mijn lieve kleine prinses'. Jij bent het allermooiste cadeautje, geboren op onze trouwdag
    03-09-2016 Mijn lieve Radhika. Een stille wens kwam uit. Jij bent onze onverwachte cadeautje!

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten