+ Reageren op discussie
Pagina 982 van 983 EersteEerste ... 482 882 932 972 980 981 982 983 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.811 t/m 9.820 van 9821

Discussie: mijn lieve, lieve kleine schat

Volwassene devika's schermafbeelding
    Hallo dames,

Wat leuk om jullie weer even te “spreken”

Laura wat een mooie opleiding doe je! Zo bijzonder dat je al 2 bevallingen heb mogen begeleiden. Dat lijkt me geweldig om te zien, steeds weer zo’n nieuwe kleintje op de wereld!
    Ik kan je helaas niet helpen aan input. Ik heb nl geen kraamzorg gehad na de geboorte van Kaylash*. Ik weet eigenlijk ook niet of ik er recht op had.
    Ik had et overigens wel prettig gevonden hoor als ik wel een paar dagen zorg had gehad.

Kersje, jeetje jouw kleintje is alweer 5! Waarom denk ik dat hij 3 of zo is? haha

Hier gaat het goed! Ik zit sinds de geboorte van Radhika op een roze wolk! En ik kom er nooit meer vanaf haha.
    Vorig week was Shivani jarig. Alweer 6 geworden. Gaat zoo snel!
    En Radhika is in september 1 geworden. We hebben een heel groot feest gegeven met veel vrienden en familie. De meiden vonden het geweldig!
    Ik voelde mij zo dankbaar dat ik deze dag mocht meemaken. Op de dag van het feest was het exact 7 jaar geleden dat Kaylash* thuis kwam. Die dag stortte onze wereld voor de 2e keer in.
    Nu 7 jaar later vierden we heel groot Radhika’s verjaardag. Ik voelde me extra dankbaar en gezegd dat het mag en kan. Wat heb ik toch een lieve meiden..zucht..
    Radhika krijgt trouwens nog steeds borstvoeding. Niet veel, alleen ochtend en avond, maar toch.

Hoe is het met de andere meiden?

Noortje, jullie kleine mannetje is alweer 2.5! gaat ook hard! Hoe is het nu met hem? Wat heerlijk dat hij goed vooruit komt. en grote zus zit ook al in groep 2.
    Wat worden de kleintjes gauw groot he!
    Zo lang zijn we hier ook al met elkaar verbonden…
    30-08-2010 mijn mooie lieve Kaylash* Ik draag jou niet in mijn armen maar in mijn hart...
    17-10-2011 Shivani, mijn lieve kleine prinses'. Jij bent het allermooiste cadeautje, geboren op onze trouwdag
    03-09-2016 Mijn lieve Radhika. Een stille wens kwam uit. Jij bent onze onverwachte cadeautje!

Cindy85 hoe is het daar?
    30-08-2010 mijn mooie lieve Kaylash* Ik draag jou niet in mijn armen maar in mijn hart...
    17-10-2011 Shivani, mijn lieve kleine prinses'. Jij bent het allermooiste cadeautje, geboren op onze trouwdag
    03-09-2016 Mijn lieve Radhika. Een stille wens kwam uit. Jij bent onze onverwachte cadeautje!

Hallo lieve meiden,

Hoe is het met jullie. het is zo stil hier. Ik mis iedereen wel een beetje
    Maar ik snap het ook wel. we hebben het allemaal druk met onze kleintjes en onze leven.
    Hier genieten wij ook nog steeds volop van onze meiden. Zo heerlijk dat ze bestaan!

Ik ben een tijdje geleden begonnen om een soort “boek” te maken van mijn reis in deze topic.
    Ik dacht alles opslaan voordat deze site een keer uit de lucht gaat.
    Ik probeer nu van alle posten een printscreen te maken en te bewaren. Daar wil ik ooit een soort boekje van maken.
    Alleen is dat best een karwei. We hebben samen bijna 900 pagina’s geschreven!
    Ik zit nu op pagina 97 haha

Wat een leuk en mooi idee!! Ik vind dat ook wel wat ja alleen kan me zo voorstellen dst het een hele klus is..

Hier gaat het op zich wel goed. Ik heb inmiddels mijn diploma kraamverzorgende en dus ook gediplomeerd aan het werk maar ik merk dat de wacht diensten erg veel onrust voor mij en mijn gezin met zich mee brengen dus ik twijfel heel sterk of ik wel door ga hiermee. Daarnaast is mijn man begin dit jaar voor zichzelf begonnen dus dat zijn ook enorm spannende zaken! Druk druk druk dus, maar jullie zullen het herkennen.

Hoe gaat het met iedereen hier?
    12-09-2008: Sonny*:24,6 weken, 830 gram
    18-06-2010: Semmy:40,1 weken, 4045 gram
    02-12-2012: Tess:41 weken, 4140 gram
    22-06-2014: Jari:38,6 weken, 4060 gram

Oh zo herkenbaar shadylady die wachtdagen! Hier bijna diploma en.herken t gevoel zo sterk! Jij werkt wel op rooster toch? Sorry even inbreken devika
    Sinds november 2015 dolgelukkig met ons heerlijke meisje ❤
    Blijf veilig zitten, lief gewenst wondertje!

Ja tis een flinke klus. Maar ik probeer op het werk elke dag even 5 min vrij te maken voor de printscreens.
    Het is zo fijn om te lezen in onze “dagboek”. Juist omdat ik het allemaal goed een plek heb kunnen geven heb ik soms het idee dat ik “vergeten” ben hoe het was.
    Door terug te lezen zit je weer even midden in emotie. Maar dan op een andere manier. De verhalen zijn mij zo dierbaar. En ik hoop dat mijn dochters ze op een dag lezen en zo weten wat er in onze rugzak zit.

Wat fijn dat je je diploma gehaald heb als kraamverzorgende. Ik weet nog dat je dat graag wou.
    Wel jammer van de wachtdagen en je twijfels! Best lastig vooral met jongen kinderen.
    Weet je al wat je dan anders wilt doen? leuk voor je man dat hij voor zichzelf is begonnen!

Hier gaat het goed. We gaan dit jaar voor het eerst met radhika ver op reis. We gaan naar Suriname ( mijn geboorteland) zo bijzonder dat ik mijn meiden kan laten zien waar ik en mijn man zijn opgegroeid.
    En over een paar weken trouwt mijn zus. Ook heel speciaal. Mijn meiden worden bruidsmeisjes

@ ikke ook, niet erg hoor! haha

Wat gaaf devika. Ik volg jullie sinds 2015 want wat vind ik jullie dapper en sterk maar ook zo ongelofelijk liefdevol. Snap dat je dit als dagboek wil opslaan. Blijft altijd deel van jullie
    Sinds november 2015 dolgelukkig met ons heerlijke meisje ❤
    Blijf veilig zitten, lief gewenst wondertje!

Dames ik ben dus nog steeds bezig met alles hier kopiëren en opslaan. Best en klus haha
    En soms lees ik de verhalen uit 2010/2011.
    Dank denk ik jeetje wat was ik jong, naïef en verdrietig! Wij allemaal.
    Nu lijkt het zo onwerkelijk allemaal. Wat is er veel gebeurd. En kijk waar we nu met zn allen zijn.
    Niemand van ons had ooit kunnen bedenken dat het ooit nog “goed” zou komen.
    ik moet zeggen ondanks het verdriet van toen ben ik nu heel tevreden met mijn leventje en mijn gezin.
    Mijn 2 meisjes maken toch zo ontzettend veel goed. Wat ben ik toch blij dat ze er zijn…

Ja bijzonder is dat he? Ik herken je gevoel volledig hoor! Ik ben ook heel tevreden met hoe mijn gezin er nu uit ziet!
    12-09-2008: Sonny*:24,6 weken, 830 gram
    18-06-2010: Semmy:40,1 weken, 4045 gram
    02-12-2012: Tess:41 weken, 4140 gram
    22-06-2014: Jari:38,6 weken, 4060 gram

Peuter -sunshine-'s schermafbeelding
    Oh meiden, ik kijk niet zo vaak meer hier, maar aan het begin van deze maand ons lieve sterretje weer even extra herdacht en toen moest ik ook weer even aan jullie denken. Erg bijzonder hoe we hier ons verdriet, onze wanhoop maar ook onze blijdschap en andere wondertjes met elkaar hebben mogen delen. Ik denk nog heel vaak aan ons eerste kleintje, maar nu ik dochterlief groter zie worden besef ik meer en meer dat zij er niet geweest zou zijn als Uk niet op een wolkje was gaan zitten. Het hoort bij me, bij ons en heeft me, hoe verdrietig de periode ook was, een mooier en dankbaarder mens gemaakt.

Hoe gaat het met jullie allemaal?

5 juli 2014: na ruim 18 weken zwangerschap ons kleine mannetje geboren, sterretje aan de hemel, voor altijd in ons hart!

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten