Hallo dames,
Wat leuk om jullie weer even te “spreken”
Laura wat een mooie opleiding doe je! Zo bijzonder dat je al 2 bevallingen heb mogen begeleiden. Dat lijkt me geweldig om te zien, steeds weer zo’n nieuwe kleintje op de wereld!
Ik kan je helaas niet helpen aan input. Ik heb nl geen kraamzorg gehad na de geboorte van Kaylash*. Ik weet eigenlijk ook niet of ik er recht op had.
Ik had et overigens wel prettig gevonden hoor als ik wel een paar dagen zorg had gehad.
Kersje, jeetje jouw kleintje is alweer 5! Waarom denk ik dat hij 3 of zo is? haha
Hier gaat het goed! Ik zit sinds de geboorte van Radhika op een roze wolk! En ik kom er nooit meer vanaf haha.
Vorig week was Shivani jarig. Alweer 6 geworden. Gaat zoo snel!
En Radhika is in september 1 geworden. We hebben een heel groot feest gegeven met veel vrienden en familie. De meiden vonden het geweldig!
Ik voelde mij zo dankbaar dat ik deze dag mocht meemaken. Op de dag van het feest was het exact 7 jaar geleden dat Kaylash* thuis kwam. Die dag stortte onze wereld voor de 2e keer in.
Nu 7 jaar later vierden we heel groot Radhika’s verjaardag. Ik voelde me extra dankbaar en gezegd dat het mag en kan. Wat heb ik toch een lieve meiden..zucht..
Radhika krijgt trouwens nog steeds borstvoeding. Niet veel, alleen ochtend en avond, maar toch.
Hoe is het met de andere meiden?
Noortje, jullie kleine mannetje is alweer 2.5! gaat ook hard! Hoe is het nu met hem? Wat heerlijk dat hij goed vooruit komt. en grote zus zit ook al in groep 2.
Wat worden de kleintjes gauw groot he!
Zo lang zijn we hier ook al met elkaar verbonden…