+ Reageren op discussie
Pagina 983 van 983 EersteEerste ... 483 883 933 973 981 982 983
Weergegeven resultaten: 9.821 t/m 9.822 van 9822

Discussie: mijn lieve, lieve kleine schat

Volwassene devika's schermafbeelding
    He Shunshine
    Heel herkenbaar wat je zegt hoor! Juist door het verdriet leer je relativeren en ben je dankbaar voor wat je nu heb.
    Hebben jullie nog iets bijzonders gedaan op de herdenkingsdag?
    Morgen is de dag van Kaylash*. Hij zou 8 jaar worden. Deze dag is niet meer zo beladen als voorheen. Voorheen had ik de hele week een beetje een naar gevoel.
    Nu niet meer. Dat komt vooral door mijn 2 meiden.

Hoe is het verder met jou? Je kleine meid is binnenkort jarig zie ik.
    Radhika ook. die wordt volgende week alweer 2. Gaat zo snel. Ze gaan dan naar de peuterspeelzaal.
    30-08-2010 mijn mooie lieve Kaylash* Ik draag jou niet in mijn armen maar in mijn hart...
    17-10-2011 Shivani, mijn lieve kleine prinses'. Jij bent het allermooiste cadeautje, geboren op onze trouwdag
    03-09-2016 Mijn lieve Radhika. Een stille wens kwam uit. Jij bent onze onverwachte cadeautje!

Ik heb het zelf gelukkig nog niet meegemaakt, maar ik leef ongelooflijk met jullie mee. Heel mooi vind ik wat Devika zegt: Juist door het verdriet leer je relativeren en ben je dankbaar voor wat je nu heb. Jullie zijn zo sterk om hier door te komen. Respect!Ik heb het zelf gelukkig nog niet meegemaakt, maar ik leef ongelooflijk met jullie mee. Heel mooi vind ik wat Devika zegt: Juist door het verdriet leer je relativeren en ben je dankbaar voor wat je nu heb. Jullie zijn zo sterk om hier door te komen. Respect!

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten