+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 984 1 2 3 11 51 101 501 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 9839

Discussie: mijn lieve, lieve kleine schat

Volwassene maria11's schermafbeelding

mijn lieve, lieve kleine schat

mijn allerliefste kleine schat, mijn lieve kind,

Ik heb je 21 weken en 5 dagen in mijn warme buik gedragen. De eerste dag dat ik erachter kwam zwanger van je te zijn heb ik zo gehuild van geluk, wat waren papa en ik blij. Elke dag fantaseerde ik over je komst, hoe je eruit zou zien, hoe lief je zou zijn.
    De prachtige 20 weken echo, papa, ik en oma zagen je schoppen en springen in mijn buik, jij lieve kleine druktemaker. En de week erna was je stil, zo rustig. Zo rustig dat ik het er benauwd van kreeg. Afgelopen vrijdag voor de geruststelling toch maar even langs de verloskundige, naar je hartje luisteren. Geen harttonen.....oh mijn lieverd mijn hart stond ook stil. Naar het ziekenhuis, je was er niet meer....mijn lieve kleine drol, mijn kind, je lag stil. Papa en ik verscheurde.
    Thuis hebben papa en ik weer samen met je gedoucht, lekker met de buiken tegen elkaar gestaan en geknuffeld, mijn buik voor de laatste keer ingesmeerd en met z'n drieen geslapen.
    Zondagavond om zeven uur ben je geboren, mijn lieverd. Oh wat was je mooi, mooier dan ik mij ooit voor had kunnen stellen. De perfectie. Je prachtige handjes, je lieve lieve voetjes, je lieve gezichtje. Ik ruik je nog, je rook zo lekker, pappa ruikt je ook nog. Je hebt heerlijk bij mij en papa gelegen, ik heb met je gepraat, je geknuffeld. En toen moest ik je achterlaten, het spijt me zo kleine schat, het spijt me zo. Ik mis je nu zo, ik wil je zo graag weer in mijn armen voelen, ik wil je voelen, ruiken. Ik hou zo veel van je.
    Morgen halen we je weer op, dan ga je naar de hemel, of ben je er al? morgen zijn we voor de laatste keer nog even met z'n drieen.
    Ik zal het je morgen ook vertellen lieverd, hoeveel ik van je hou, hoe inmens veel papa en ik van je houden. Hoe welkom je was, je bent een liefdesbaby, de liefde die papa en ik voor elkaar voelen is zo groot.

Ik hou van je schat,
    kus mama
    28 februari 2010 mama geworden van O Ik zal je altijd blijven dragen.
    15 februari 2011 mama geworden van M
    9 november 2012 mama geworden van L

snippie
    Guest

Re: mijn lieve, lieve kleine schat

Wow meid wat heftig!!!
    woorden schieten me te kort.en geen woord is hier gepast voor.
    het enigste wat ik kan zeggen is heel veel sterkte in deze moeilijk te tijd!!

KNUF

Meis, wat heftig allemaal...

Heel veel sterkte in de komende tijd ook voor je mannetje!!

Liefs Mayella
    Trotse mama van 3 prachtige meiden

Y 21-06-2010
    L 12-06-2012
    D 16-02-2017

Volwassene

Jeetje, wat verdrietig, en wat een groot verlies, dat je van z'n groot geluk opeens zo intens verdrietig moet zijn, het moest niet mogen!!! Heel veel sterkte voor jullie de komende tijd! Ik leef met jullie mee! Liefs Annemieke
    Na 7 maanden 3 weken en 2 dagen klussen en hopen werden wij zwanger van ons dochtertje Nienke

Nu zijn we zwanger van een broertje of zusje voor onze kleine meid

mulderije
    Guest

*stil*

Wat een intens verdriet moeten jullie voelen.... en wat oneerlijk is dit. Geen woorden voor

Voor jullie heel veel sterkte om dit een plekje te kunnen gaan geven en om te gaan met het ongelooflijke verdriet dat van jullie meester heeft gemaakt.

Banned userVolwassene

ik was er stil van toen ik het las.
    woorden schieten te kort
    heel veel sterkte met dit verlies.
    zo iets zou niet mogen gebeuren.

liefs, Mippie

Heel veel sterkt! *

Oh wat is dit erg zeg... lieverd heel veel sterkte samen met je manneke... om alles een mooi plekje te geven in jullie leven... uit het oog.. never uit jullie hart...
    Trotse Mams Van Een Knul.. Nu 19 jaar & Trotse Mams van Een Meisje.. Nu 13 Jaar. Mama van een Meisje 17-08-2012
    En *** in ons hart

Kleuter

Wow... ik heb tranen in mijn ogen! Wat verschrikkelijk maar wat mooi geschreven! Heel veel sterkte!!!

Zoooo verdrietig, de tranen rollen over mijn wangen.
    Wat naar, zeker als alles met de 20-wekenecho nog goed was. Dan denk je dat je de 'gevaarlijke' weken al voorbij bent.
    Heel veel sterkte, neem de tijd voor jezelf en voor jullie samen!

Het forum 'zwanger-worden-na-miskraam' heeft mij echt geholpen, je bent daar altijd welkom!

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten