+ Reageren op discussie
Pagina 247 van 249 EersteEerste ... 147 197 237 245 246 247 248 249 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.461 t/m 2.470 van 2481

Discussie: mama's juni 2011

Hey meiden hoe is het hier met iedereen?? alweer een maand stil hier

@ beebie: echo helemaal goed gegaan?

Onze meiden zijn afgelopen vrijdag alweer 1 jaar geworden! het eerste jaar lijkt wel nog sneller te zijn omgevlogen dan bij Jona en toen ging het me al veel te snel het gaat hartstikke goed Jona heeft na die ene aanval van de kroep geen last meer gehad gelukkig! meisjes ontwikkelen zich prima Tessa is qua lengte en gewicht gemiddeld en Lotte zit op de -2 lijn maar beide volgen ze netjes hun eigen curve dus dat is goed! ze zijn ook wat minder snel dan Jona. Tessa gaat sinds 2 weken zelf zitten en trek zich overal aan op tot op haar knietjes ze kan wel gaan staan maar dan als ze 2 vingers vasthoud aan tafel oid vind ze nog wat eng. Lotte doet het nog wat rustiger aan ze tijgert vrolijk de kamer rond maar gaat nog niet zelf zitten en optrekken doet ze soms een poging ook staan heeft lang geduurd maar sinds 3 weken blijft ze eindelijk staan aan de tafel als we haar daar neer zetten, maar ze zijn wel ontzettend vrolijk en kunnen al een hele tijd goed zwaaien, in hun handjes klappen en hoera doen daar was Jona dan weer later mee Wat Jona betreft gaat het ook goed al is hij soms best jaloers wat zich uit in slaan, duwen of gewoon speelgoed op de meiden gooien erg lastig, maar het word al ietsjes beter gelukkig. Verder kletst hij echt de oren van mijn hoofd en kan hij ontzettend goed zelf spelen hij word ook met de dag wijzer en bijdehanter!

nog weer even foto`s van ons trio:

3 juni 2011 met 38 weken bevallen van Zoon Jona! 31 Januari 2013 zijn onze dochters Tessa en Lotte geboren!

Wat een knappe kinderen heb je toch Mama2be. En nou inderdaad zeg wat is dat jaar snel gegaan! Fijn dat het zo goed gaat allemaal. Leuk om te zien hè hoe ze zich ontwikkelen.

Met S.a.m.i gaat het ook ontzettend goed. Sinds een paar nachtjes slaapt hij in een juniorbedje en dat vind meneer reuze interessant. Hij blijft tot nu toe keurig liggen. Ff afkloppen . Verder gaat het ook goed. Hij is momenteel flink met letters bezig. Kent zijn eigen letter, de letter van opa & oma, papa's en de letter van mij, mama. Ook schrijft hij op zijn manier (een paar krabbeltjes). Ik ben onwijs trots!

Met mij gaat het ook goed. Nog steeds happy met D (alweer een half jaar samen) en sinds vorige week ben ik eindelijk weer aan het werk. Een heel verschil qua gevoel met vorig jaar. Ik zit lekker in mijn vel!

Hoe gaat het met de rest v.d. dames?
    8 juli 2011 Sami geboren & 22 januari 2006 is Dean geboren

Mama2be: wat heb je toch een leuke kids zeg...en wat zijn die meiden alweer groot...gaat zo snel hè!
    Naima: gaat het slapen nog steeds goed, onze kleine slaapt sinds september in een juniorbedje en dat gaat heel goed, komt er nooit zelf uit en slaapt heel de nacht door. Ben ik ook heel blij mee want is altijd maar afwachten hè! Fijn om te lezen dat je gelukkig bent en je goed in je vel zit, geniet er lekker van.

De 20 weken echo was spannend, onze kleine man heeft maar 2 bloedvaten in zijn navelstreng ipv 3, dit kon duiden op een afwijking en 5 dagen later kregen we dus een uitgebreide 20 weken echo bij de gynaecoloog , die 5 dagen waren slopend pfff....er kon van alles mis zijn met ons ventje....maar gelukkig kon de gynaecoloog ons overtuigen van het feit dat alles er prima uitzag, het blijft natuurlijk altijd spannend tot je je kindje gezond in je armen hebt maar goed ik ben redelijk gerust gesteld.
    Wel worden we extra in de gaten gehouden dmv groeiechos omdat het regelmatig voorkomt dat de baby aan het eind van van de zwangerschap n groeiachterstand oploopt en in je buik niet goed meer groeit omdat hij een voedingskanaal mist. Hierdoor kan het zijn dat ze hem eerder halen maar die kans is net zo groot als dat tie wel gewoon goed groeit, dus even afwachten.

Ons gezinnetje helemaal compleet met m'n knappe ventjes!!
    28-4-10: you're a star in heaven, papa en mama houden van je ukkie!!

hoe is het hier meiden?

Beebie alweer 32 weken wauw komt nu snel dichtbij!

naima alweer ruim een half jaar samen! wat gaat dat snel en wat gijn dat het zo goed gaat! knap van Sami dat hij al letters herkent dat doet Jona echt niet
    3 juni 2011 met 38 weken bevallen van Zoon Jona! 31 Januari 2013 zijn onze dochters Tessa en Lotte geboren!

Hier alles goed! Het eerste jaar is wederom zwaar met een baby maar wat is het ook genieten zonder postpartum depressie.
    Ons meisje is zo tevreden en vrolijk en huilt bijna nooit. Krijgt nog lekker borstvoeding en groeit daar super op. Heeft ze liever als groente en fruit
    Ook met thijs gast het goed. Is wel echt veranderd, krijg wat meer kwajongens streken een echte dondersteen en kletst de oren van je kop. Slaapt nu ook niet elke keer meer smiddags.
    Ik werk 10 dagen per 4 weken en ook dat bevalt goed.
    We zijn nu lekker weekendje texel,.wat een weertje!
    Hoe is het met jullie?

Wow meiden. Wat een poos geleden weer.

Mama2be hoe gaat het daar?
    Emi wat fijn dat het zo goed met je/jullie gaat.

Hier alles nog steeds goed. Sami gaat nog steeds met sprongen vooruit en kan inmiddels zelfs de O van opa en oma schrijven/tekenen. Hij was laatst aan het kleuren en kwam daar heel trots mee aan. En inmiddels doet hij het nog steeds dus het was geen toevalstreffer.

D komt als het goed is over een paar weken eindelijke en weekje over uit Duitsland. Hopelijk nu echt! We hebben hem veel te lang niet gezien.

Relatie gaat ook nog steeds lekker. Vandaag 8 maand samen. Net weer terug van een weekend samen en het was wederom heerlijk.

hier gaat het ook prima! Jona is nog steeds best wel een pittige peuterpuber maar hij praat ineens wel heeeel veel en super duidelijk! sinds een week slaapt hij zonder speen waar we super trots op zijn! we kwamen er zaterdagavond achter dat hij een beetje stuk was dus mocht hij hem nog 1 nachtje de volgende dag heeft hij het aan papa laten zien heeft hij hem weggegooid de eerste keren slapen zonder was hij wel een beetje beteuterd maar hij heeft er geen traan om gelaten! het duurt nu wel iets langer voor hij in slaap valt maar verder slaapt hij prima. Op het moment is Jona zijn favoriete bezigheid puzzelen hij kan zo 2 uur aan tafel puzzelen en dan hoor je hem bijna niet... hij heeft een doos met 10 thomas de trein puzzels in verschillende maten die van 12 stukjes legt hij zo maar ook 40 stukjes durft ie aan
    Met de meisjes gaat het ook prima! Lotte is op het moment wel een moeilijke slaper moet er vaak uit `s nachts en ook in slaap vallen gaat niet altijd even makkelijk... de tanden laten wel op zich wachten 4 dagen na hun eerste verjaardag kregen ze allebei hun eerste tand 3 weken later volgde bij Tessa de 2de en bij Lotte is de 2de pas deze week doorgekomen (helaas gepaard met 3 dagen koorts :S)... ze worden allebei ineens een stuk wijzer vooral Lotte die ineens regelmatig hevig knikkend Ja zegt als ik iets vraag en als er iets valt hoor je OH! Tessa is bijna een kopie van hoe Jona was die kon ook niet stil zitten en was altijd in de weer. Tessa kletst ook de oren van je hoofd alleen komt daar nog weinig herkenbaars uit

Ik zat laatst te denken dat het misschien leuk is een facebookgroep op te zetten voor ons clubje... wat vinden jullie daarvan? lijkt me leuk om ook eens wat foto`s voorbij te zien komen en dan lezen we misschien wat regelmatiger iets van elkaar zou het zo jammer vinden als ons topic helemaal doodbloed...

Wat fijn dat het zo goed gaat met de kinderen Mama2be. En een Facebookgroep lijkt me een prima idee. Daar kijk ik idd vaker dan hier.

Dames, wat leuk dat dit topic nog steeds bestaat en misschien een (gesloten) facebook groepje ook leuk idee. Fijn om te lezen dat het goed gaat met iedereen. En mooie, lieve foto's!

Hier gaat alles prima. Volgens mij is dit de eerste keer dat ik iets schrijf sinds onze zoon Samuel (we noemen hem "Sem"') geboren is in december. Het was een geplande keizersnee en alles is heel goed gegaan. Nu volop genieten, wel druk met 2 kids! Ik geef nog volledig borstvoeding en ben weer begonnen met werken. Ik werk van huis uit en dat lukt alleen als ze beide slapen. Nu bof ik enorm wat Sam slaapt al een hele tijd door. Laatste voeding rond 23.00 uur en dan pas weer om 8.00 uur, heerlijk en wat een verschil met zijn zus. Met haar gaat ook alles prima, op de peuterspeelzaal heeft ze het enorm naar haar zin. Qua taal, lezen en cijfers, rekenen is ze iedereen ver vooruit, volgens de juf klaar voor de kleuterschool.

als jullie me een pb sturen met de naam waarop je op facebook kan vinden maak ik een groep aan!

nog een hele late gefeliciteerd sophie met de geboorte van Sam! heerlijk die lange nachten en wat fijn dat het allemaal zo goed gaat!

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten