+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 20

Discussie: Welke baby/kinderschoentjes zijn geschikt?

Ik zou mooi nog even wachten tot de uitverkoop, dat duurt ook niet zo lang meer en kan je veel besparen

Scapino heeft schoenen met het dr. Visser keurmerk, deze zijn ook goed.
    T ('07) en S ('09) worden grote broer en zus!

Woeffies van bristol hoor ik ook goede verhalen over! Maar dan wel als je kleintje loopt
    Trotse mama van 3 prachtige meiden

Y 21-06-2010
    L 12-06-2012
    D 16-02-2017

Banned userVolwassene
    slofjes heb ik gekocht op baby-schoenen (en dan .nl er achter maar dacht dat je geen linken van winkels meer mocht plaatsen dus doe t ff zo)
    zijn niet duur en heb er echt veel plezier van gehad.

mijn zoontje heeft lang heel goed gelopen maar dan wel aan 1 vinger. hij durfde niet los te laten. buiten mocht hij niet op de slofjes lopen van mij (was voorjaar) vond dat te koud. ben toen baby schoentjes van shoesme tegen gekomen. deze hebben een heel dun zooltje maar ze kunnen er wel mee buiten lopen. advies gevraagd en zoals hij liep mocht hij er al op lopen. alleen buiten gedaan! verder op die slofjes.
    toen ze te klein waren liep hij nogsteeds niet helemaal los. naar de schoenenwinkel geweest (1 met kennis en veel advies) en alles vertelt over hoe hij liep en t hem daar ook laten doen. hij liep goed zeiden ze, alleen die ene vinger hielt hij vast. iets stevigere schoentjes gekocht die volgens hun echt goed konden. (waren nog geen echte schoenen met stugge zool hoor) en meneer heeft die schoenen en de dag erna loopt hij los. loopt er zo opeens vandoor. bijna niet gevallen en nooit gewankeld.
    die schoentjes heeft hij toen best lang aangehad nog en daarna hebben we echte schoenen gekocht. met gewone zool.

de slofjes was ik iets van 15 - 17 euro voor kwijt (incl verzendkosten)
    die van shoesme waren in de aanbieding dus waren 25 (anders 50)
    en de eerste schoentjes waarmee hij los ging lopen waren 50 maar die heb ik van mn schoonmoeder gekregen.

idd in de uitverkoop schoentjes doen scheelt een hoop. zijn 2e paar schoentjes had ik voor de helft (en kreeg ik van mijn moeder)
    en nu heeft hij zn eerste echte dure schoenen aan. waren richting de 80 euro (maar had cadeaubon gekregen voor zn eerste verjaardag dus scheelde ook weer)

Gefeliciteerd Free en Shiley met jullie 2e zwangerschap! Shiley jij hebt vast vandaag of gisteren positief getest?! Wauw, leuk hoor!

Bedankt voor de tips weer!! De uitverkoop houd ik zeker in de gaten en bij Scapino en Bristol ga ik ook maar vast eens even kijken.

32 - 43 - 26 - 32 - 30 - mk met 9w - 26 - 37- 37 - zwanger - zwangerschap helaas beëindigd met 14,5w. - 31 - 33 - 28 - 33 - mk met 7,5 week - 40 - 33 - zwanger van nog een
    meisje!! Uitgerekend op 17 januari 2014

keq is ook een goed merk.. en idd dr visser. die zijn ongeveer 40 euro.

mijn dochtertje heeft nu 10 weken schoenen aan en moet alweer nieuwe.. byebye 80 euro als je dat eraan uit hebt gegeven
    Mama van 2 kanjers!

Dan hoop k niet dat jij er die 80 euro aan uitgegeven hebt!!

We hebben dan eindelijk vandaag haar eerste schoentjes gekocht. Ze loopt inmiddels los, dus nu 'mocht' het Het zijn schoentjes van Shoesme geworden met een flex-zooltje. In de uitverkoop, dus ook maar 45 euro. Ik hoop dat ze er 4-6 maanden mee doet...

32 - 43 - 26 - 32 - 30 - mk met 9w - 26 - 37- 37 - zwanger - zwangerschap helaas beëindigd met 14,5w. - 31 - 33 - 28 - 33 - mk met 7,5 week - 40 - 33 - zwanger van nog een
    meisje!! Uitgerekend op 17 januari 2014

ik geef idd geen 80 euro uit voor schoentjes.

shoesme zijn idd ook lekker soepel. leuk dat ze lekker los loopt!!! de eerste schoentjes deden wij volgens mij 4-5 maanden mee .. was maatje 21 ..
    nu heeft ze alweer 24 hihi ( 2 jaar)
    Mama van 2 kanjers!

Oyam, Mijn dochter loopt al een tijdje, maar het is niet zo dat ze lange afstanden loopt buiten. Daarom gebruiken wij nog steeds haar Adidasjes als we naar buiten gaan. Binnen hebben we soepel slofjes van Prenatal. Zo heeft ze het niet koud en kan ze ook makkelijk stappen. Die dingen kosten 7 euro
    13 oktober 2010- Geboortedatum van het mooiste en schattigste meisje ter wereld

mijn dochtertje liep met 12 maanden..en al best goed...
    ben naar een schoenwinkel geweest en ik wou eerst van die zachte schoentjes halen,ze adviseerden mij om gewoone schoenen te halen...met toch wel een beetje een flexibele zool..

Nou ze hebben mij ook 70 euro gekost maar ze heeft er de hele zomer op helopen en het ging meteen goed

Proberen graag babyschoenen voor eerste stappen attipasnl.nl

+ Reageren op discussie

Tags for this Thread

Regels voor berichten