+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 676 EersteEerste 1 2 3 4 5 13 53 103 503 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 6751

Discussie: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10

Volwassene samantha1987's schermafbeelding
    Goedemorgen dames,

Ik ben wel wakker geweest hoor Shady.. Maar had gezellig een slaapfeestje bij me zus hahahah (c is nog niet thuis dus...vandaag pas) maar is ook zo lullig als je dan in dezelfde kamer ligt en je gaat een beetje op je telefoon kijken en ze word er wakker van hahahaha! Was om 12 uur wakker en om 3 uur luchtbed is LEK ...... Dus niet lekker geslapen (is zo'n hoog luchtbed)

Bloempje ja ben benieuwd wat mijn vk weer zegt hahahah! Maar wat gek van je pies enzo.... Dat van mij ruikt soms ook vreemd hoor en is heel donker...

Marloes Jaa zal het vandaag?? Je weet het niet hè.. Maar weer wel zeker dat het goed gaat komen!

4.135 gram♡zwangerschapsduur 40 wkn
    Ronde 1~36 2~42 3~35 4~MK(6wkn) 5~43 6~ZWANGER~Tess krijgt een zusje

@sam, wat balen zeg..... Ik heb toch altijd al een hekel aan slapen op een luchtbed, maar zeker als ze lek zijn!! Trok je bekken en je rug het wel om op een luchtbed te liggen??
    Ik ga nu maar uit van de 14e inleiden, dan kan het alleen maar meevallen.... Zo maar eens uit bed, douche en bed verschonen denk ik.

Sam jeetje op een luchtbed terwijl je zwanger ben!! Dat zou ik denk niet gedaan hebben hoor...
    Balen dat ie dus ook nog eens lek ging...

Marloes Hmmzz zou het dan toch beginnend werk wezen? En ik heb ook op de dag van bevallen nog het bed verschoond dus wie weet haha!!

Semmy werd om 7:45 wakker dus hij heef het weer super goed gedaan! Nu bleef ie in zijn bed zitten en begon te huilen maar dat geeft niet
    12-09-2008: Sonny*:24,6 weken, 830 gram
    18-06-2010: Semmy:40,1 weken, 4045 gram
    02-12-2012: Tess:41 weken, 4140 gram
    22-06-2014: Jari:38,6 weken, 4060 gram

Shady wat goed dat hij nu wel in zijn bed blijft! Hij is een groote jonge ! Me zus zei ook al zal ik op het luchtbed slapen maar die is was gezetter dan mij en heb al vaker op dat luchtbed gelegen en toen lag tie dus lekker... Ik voel me rug en bekken wel ja.
    De 14e is c jarig Hahaha! Volgende week maandag komt de kamer en kinderwagen ..... Zo benieuwd! Gelukkig is c vanavond ook weer thuis! 3 dagen is toch wel lang hoor!

Wel lief van je zus aangeboden iig!
    Maar kan me voorstellen dat je het nu wel voelt!!
    Oh en de kamer en wagen komen volgende week!! Jeeejjj!!!dat zijn leuke dingen!

Hier hopelijk van het weekend beginnen met schilderen in de baby kamer! Heb ik ook exht zin in!
    12-09-2008: Sonny*:24,6 weken, 830 gram
    18-06-2010: Semmy:40,1 weken, 4045 gram
    02-12-2012: Tess:41 weken, 4140 gram
    22-06-2014: Jari:38,6 weken, 4060 gram

Yeaheindelijk deel 10!

@Marloes,nou mag je hoor!! Wel fijn dat je nu een datum weet voor inleiden, al hopen wenatuurlijk wel dat ukkie zich eerder meld.
    @AM2012, ohokay dat is wel minder zeg. Hopelijk vinden ze iets heel kleins, zodat hethuilen dan kan stoppen en ze zelf ook lekker in haar velletje komt te zitten.
    @Bepje,jullie hebben toch wel fotootjes gemaakt he! Anders worden wij hier boos he,hihi.
    @Samantha,nu nog op een luchtbed, moet er niet aan denken. Ben ook idd benieuwd wat de vkweer gaat zeggen.
    @Shady. Yeahnacht 2 weer te pakken. Dit weekendbeginnen aan de babykamer? Naja de kleine dingen die jullie wouden doen zegmaar.

@Hier, alweer boutnacht. Kan gewoon niet slapen. Als ik slaap is het +/- 15 minuutjes en dan heb ik gelijk rare dromen. Alles doet nu zeer, sjonge, maar ja.Dacht dat verlof voor rust was, whaha. Nu wachten op telefoontje van vk voor de echo, wordt tussendoor gepland. Rest de envelopjes schrijven. .

Mama van 4*, mama's hartje is gebroken. Maar op een dag mag ik jullie gaan ontmoeten!

Marloes tuurlijk kan jij het ook. Wij zijn toch vrouwen! Je moet er niet teveel over nadenken en het gewoon over je heen laten komen. Vetrouw op je lichaam. Die weet zelf wat er gedaan moet worden. Hoe rustiger je de bevalling in gaat hoe makkelijker het wordt. Weet niet ofcje nog een pufcursus heb gedaan, maar zo niet. Wees niet bang dat het dan niet lukt. Bij mij zei de vk dat ik erg goed aant puffen was. Na de wee kan ik er nog ff uitgooien dat zo een achtelijke cursus dus nergens voor nodig is want het gaat dus prima zonder! Heb vertrouwen in je zelf!

[/url]Maak een ticker
    Cyclus: 1:25 2: mk
    1:35 2: 25 3: Zwanger!

Volwassene
    hehe eindelijk een deel 10 maar waar nu ons deel 9 is gebleven is me een raadsel???

affijn marloes, jij mag in deel 10 bevallen en buddha, och 5000 berichten hebben we zo volgeluld toch??? hihihi

....................................Een brusje onderweg !................................................. ........

Volwassene
    sam heb je bij r geslapen??? wat leuk om er ff uit te zijn, wel kl*te dat het luchtbed lek was, das wat minder......

shady wat heb jij een grote vent!!! dan was hij er wss gewoon aan toe enuh zeg nu zelf, jouw slaapkopje slaapt toch overal hihihi

hier gister tante bepje met kleine a op bezoek gehad, jemig wat gaat de tijd toch altijd hard het was wederom super gezellig weer ff bij te kletsen

daarna meteen door samen met pat om foto`s op te halen van ons schatje, oh echt stond echt te zwijmelen bij het zien van de foto`s en het was dat pat me tegenhield anders had ik ze allemaal genomen nu een hele trotse happy mama dat c nu eindelijk een plekje heeft aan de muur in de woonkamer

vanavond nog ff eentje op de babykamer ophangen en van de overige foto`s een collage maken als kerstkadotje voor opa en oma

(ik zal er foto`s van maken en aan iemand hier vragen ze te plaatsen, komt goed!)

....................................Een brusje onderweg !................................................. ........

De Blije Doos 336x280
    Muts en Shady en druifje en bloempje en ik?? Of moeten wij in deel 11 bevallen Hahaha en bubble niet vergeten

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten