mus, wow jij zit ook al in de 30 weken 😍. Wat gaat het onwijs snel zeg. Hoe gaat het??

Hoe gaat het bij de rest??

Hier: wat ben ik onwijs blij met mn verlof. Mn buik groeit nog als kool als vervolg dat ik meer dan de helft van de dag benauwd ben. Dus echt genieten zit er nog even niet in.
Toch probeer ik elke dag een beetje wat te doen in huis, voel me anders zo schuldig naar manlief toe. Gelukkig nog geen echte nesteldrang.
Vanmiddag gaan we nieuwe wasrek kopen en dan kan ik morgen gaan beginnen met de babywasjes, daar kan ik nu wel naar uitkijken.
Afgelopen vrijdag zijn we trouwens weer oom en tante geworden van een neefje. Mn schoonzus is bevallen met 34.6 weken. We scheelde maar een week. Zo zie je maar dat je niks te zeggen hebt over wanneer de baby komt.
Gisteren de liggingsecho gehad, ons kleintje doet het geweldig. Is precies het gemiddelde in alles haha. Kleintje zat heerlijk te happen en te zwaaien. Dus was even apetrots 😍. Morgen weer naar de vk
. Nog 17 nachtjes en de baby mag komen. Wat gaat de tijd toch snel. Benieuwd wanneer je komt kleintje, je bent zo welkom. Mama houdt zo vreselijk veel van je!