+ Reageren op discussie
Pagina 684 van 684 EersteEerste ... 184 584 634 674 682 683 684
Weergegeven resultaten: 6.831 t/m 6.838 van 6838

Discussie: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10

Volwassene samantha1987's schermafbeelding
    Heey muisje,

Ja ik.lees.hier heel af en toe nog. Wat fijn dat het zo goed gaat.
    Hier weet je het al hoe het gaat want we lezen ook dingen op bb.

Lizz slaapt eindelijk weer door... nadat ik weer gestart ben met de omeprazol. Dus eindelijk na 1.5 maand weer doorslapen.. Heerlijk.
    Ze is nu bijna 11 maanden loopt langs meubels en staat soms lang los dus ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze loopt.

Wat leuk dat jullie volgend jaar willen proberen voor een 2e wondertje!!! Hopelijk gaat het nu wat sneller voor jullie en zonder al die tegenslagen!!!

4.135 gram♡zwangerschapsduur 40 wkn

3.740 gram♡ zwangerschapsduur 38w6d

Dag meiden,

Eigenlijk ben ik hier nooit meer actief of lees ik nooit hier meer, tot gisteren, ik voelde jullie aan whaha.
    Ik ben toen uit de fb groep gestapt toen ze zeurde over mij en mijn opvoeding en hoe ik omging met een huiligere baby, ze moesten eens weten wat er echt speelde en aan de hand was. Oh nee dan wisten ze het alsnog beter! Sorry vind het achteraf zo lachwekkend!
    Wat fijn dat het goed gaat met jullie en de kids!
    En muisje, weer spannend hoe en wat straks! Ben reuze benieuwd, gelukkig heb ik je nog op fb.
    Mijn kids zijn alweer schoolgaande kids, zucht, gaat veel te snel!

Mama van 4*, mama's hartje is gebroken. Maar op een dag mag ik jullie gaan ontmoeten!

Druifje, ik heb helaas geen fb meer. Dus kan je daar helaas niet volgen. Ik heb me eigen nog nooit bemoeid met het opvoeden van iemands kind. Heb zelf ook een pittig mannetje.
    Het gaat wel snel zeg. Alweer beide op school. Moet er nog even niet aan denken.
    Hopelijk gaat verder ook als goed met je?

Samantha, ja jou zie ik gelukkig af en toe nog op bv verschijnen. Blij met je tips.
    Wat gaat het bij jullie dan ook hard zeg. Zo leuk als ze beginnen met stappen. T trekt zich nu vooral op aan alles wat hij kan vinden. Hij weet alleen nog niet hoe hij weer terug moet zakken. Laat zich gewoon achterover vallen. Dus ben elke sec met hem bezig als hij los kruipt.
    Wat fijn dat jullie ook weer kunnen doorslapen. Zijn vermoeiende tijden zo.
    Alleen nu wilt T in de ochtend steeds minder vaak slapen 😮. Maar wordt wel mopperig. Maar ook dat zal wel goed komen.
    15 december 2017 om 3.18 uur stond de wereld even stil. Onze prachtige zoon T.i.m.o in onze armen. Wat hou ik toch veel van mijn manneke !! Jouw lach maakt alle ellende van jaren vechten helemaal goed!!
    Gestopt met de pil, maar nog niet voor een kleintje. Cyclus: ?

Hey

Ik heb ook geen fb meer. Vind het beetje onzin. Ik heb wel Instagram.
    Muisje ja Wij volgen elkaar zoiezo via bb. En wat knap dat hij zich al optrekt aan alles. Hier doet Lizz zich zacht laten vallen op dr billen.

Druifje ik ben al heeeeel lang uit die fb groep. Vond het zoiezo onzin als mensen zich met andermans dingen gaan bemoeien. En iedereen doet het op zijn eigen manier. Je kan wel advies vragen maar nog moet je zelf weten of je het aanpakt of niet.

Oh haha ik heb ook echt niets met FB en instagram. Daarom heb ik ook totaal gemist dat muisje geen fb meer heeft . BB is babybytes?
    Ik doe vrij weinig met social media etc.
    De dames hebben me 6 jaar geleden echt wel emo geraakt, maar achteraf denk ik, lag meer aan hun, dan aan mij.

Onze grote vriend is deze week alweer jarig, pfff gaat veel te snel! Maar elke leeftijd heeft wel wat!
    Het kleine waar jullie nu in zitten, mis ik wel enorm, maar aan de andere kant vind ik het nu ook wel goed zo. Juist ook door de miskramen, zware zwangerschappen etc. Nu zelf lichamelijk ook veel klachten, ze raden het me nu zelfs af, om zwanger te worden.
    We zijn nu ook alles aan het verkopen, raakt me wel, maar van de zolder wordt bijvoorbeeld straks een speelkamer gemaakt ipv nog een kinderkamer.

Mama van 4*, mama's hartje is gebroken. Maar op een dag mag ik jullie gaan ontmoeten!

Toch best wel heftig druifje, als het je afgeraden wordt. Maar je moet natuurlijk ook aan jezelf en je lichaam denken.
    Ik vind het reuze knap van je hoor.
    Mij lijkt het zeker ook leuk als T straks wat ouder is, kan je echt totaal andere dingen doen. Ik kijk uit naar koekjes bakken.
    Maar het gaat nu al zo snel en wil daar ook van genieten.

Ja S en ik zitten op bb. Vind het toch wel fijn zo in het begin om vragen te stellen hoe andere het doen. Ben af en toe best onzeker of ik het allemaal wel goed doe. Al hoor ik van wel.

Samantha, het wilt hier nog niet lukken om T op zijn billen te krijgen haha. Hij vind zitten gewoon echt niet leuk. Wie weet komt het nog.
    Pff vind jij het ook al zo snel gaan dat ze bijna straks al 1 worden?. Moet er af en toe echt om slikken. Al lijkt het me super zijn 1e verjaardag.

Hier gestopt met de pil vorige week. En niet nu meteen om zwanger te worden, maar eerlijk gezegd omdat het niet zo goed met me ging.
    Ik heb al langere tijd last van stemmingswisselingen. Van heel vrolijk naar echt heel down. En dat down zijn kwam steeds meer op de voorgrond. Heb zelfs momenten dat ik het liefst van huis zou weg willen lopen .
    Ook steeds meer ruzie met manlief, terwijl wij juist altijd heel gehecht aan elkaar waren.
    Na een vreselijke ruzie en nacht ben ik op internet gaan lezen en toen kwam er maar voren dat het toch ook echt aan de pil kan liggen. En eerlijk waar het is toen ook begonnen. De 1e 2 maanden heb ik genoten van T en dat werd steeds minder.
    Begrijp me niet verkeerd, ik hou ziels veel van hem. En kan en wil niet zonder hem. Maar voelde me gewoon niet gelukkig.
    Dus nu de pil de deur uit en kijken of ik me beter ga voelen. Wel even uitkijken want wil nog niet zwanger worden. Eerst op vakantie in juli. Maar libido is toch 0,0 dus dat zal wel goed komen.

Hopelijk komt er dus alleen nog maar zonneschijn hier en verdwijnt de donkere wolk.
    15 december 2017 om 3.18 uur stond de wereld even stil. Onze prachtige zoon T.i.m.o in onze armen. Wat hou ik toch veel van mijn manneke !! Jouw lach maakt alle ellende van jaren vechten helemaal goed!!

Muisje jeetje das ook heftig zeg dat je je zo voelt! hopelijk gaat het over aantal weekjes beter. Eerder dagen maar hoop in ieder geval snel
    Over 19 dagen word Lizz alweer 1😮😁 is zo snel gegaan... maar heb ook een stuk niet van haar kunnen genieten door die hernia en de operatie. Niu volgende week starten met revalidatie. Dit duurt tot april. Hopelijk gaat het werken, want ben deze pijn echt beu. Kan niks leuks doen met de kids of ik heb pijn. Zaterdag avond halloween meegelopen hier in de wijk, ik heb het geweten hoor!!

Druifjr nog gefeliciteerd!!!
    Die miskramen zijn verschrikkelijk ik heb er vorige maar januari 1 gehad met 6 weken. Als je nog nooit een miskraam heen gehad weet je ook echt niet hoe het voelt. Ik vind het baby zijn leuk maar het heeft ook wel weer wat als ze weer wat ouder zijn vind ik.

Jeetje wat klote meis. En hernia is niet niks. Hopelijk knap je snel op! Denk goed aan jezelf en je lichaam. Jhr hebt er maar 1.

Hier gaat het met sprongen vooruit. Voel me al een stuk beter. Ook een super weekend gehad met veel lol. Het komt zeker goed.

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten