+ Reageren op discussie
Pagina 685 van 686 EersteEerste ... 185 585 635 675 683 684 685 686 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.841 t/m 6.850 van 6851

Discussie: Stoppen augustus/september 2011 met de pil. Deel 10

Fijn muisje! Misschien snapt je lichaam t nu gewoon zelf .
    Sinds november 2015 dolgelukkig met ons heerlijke meisje ❤
    Blijf veilig zitten, lief gewenst wondertje!

Volwassene samantha1987's schermafbeelding
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muisje666 Bekijk bericht
    Samantha, helemaal vergeten je te feliciteren.
    Gefeliciteerd met je kleine meisje!!
    Hebben jullie een leuke verjaardag gehad?
    Dankjewel muisje! Het was een hele leuke dag. Alleen best zwaar ivm.klachten rug. Vandaag hebben we nog een klein feestje. Het is wel heel speciaal 1 jaar worden.
    En wat goed dat je lichaam het zelf doet nu. Hopelijk blijft dit zo!!! Hier had ik altijd cyclus van 33-35 dagen.

4.135 gram♡zwangerschapsduur 40 wkn

3.740 gram♡ zwangerschapsduur 38w6d

Ik hoop het ook ikke ook. Jij zit alweer bijna op het laatste trimester. Jeetje wat gaat het snel zeg.

Samantha, wauw super leuk. Wat fijn dat het een leuk feest was. Wel rot van je rug. Hopelijk komt dat snel een keer in orde.
    Ja 1 jaar is wel speciaal. Ben zelf best zenuwachtig nu al. En moet nog 3 weken wachten haha.

Hier was cyclus ook rond de 32-35. Alleen op het laatst rond de 30-32. Sta er echt van te kijken dat het meteen een goeie maand is geweest. Maar wie weet wat er nog komt.
    15 december 2017 Onze prachtige zoon T.i.m.o in onze armen. Wat hou ik toch veel van mijn manneke !! Jouw lach maakt alle ellende van jaren vechten helemaal goed!!
    Cyclus: 30, ?

Zo bizar alweer 1 jaar jullie kindjes, vond dat zelf ook zo emotioneel. Baby af.
    Ja hier morgen 27 weken, die timers staan op Amerikaanse tijd of zo dus lopen een dag achter haha. Tel de dagen en weken af, erg zware zwangerschap dit keer

Vervelend ikke ook!
    Hopelijk kan je er nog een beetje van genieten.
    Dikke knuffel
    15 december 2017 Onze prachtige zoon T.i.m.o in onze armen. Wat hou ik toch veel van mijn manneke !! Jouw lach maakt alle ellende van jaren vechten helemaal goed!!

Tiener daphne1984's schermafbeelding
    Hallo dames,
    Geen idee of jullie je mij nog herinneren. Ik dacht, laat ik eens kijken op de site en zie dat er ineens weer wat activiteit is. Ik heb heel in het begin meegeschreven en bleek toen al zwanger voordat we er in aug/sept echt voor wilden gaan.
    Ik zie dat muisje mama is geworden, wat ontzettend fijn na zo'n enorm lange weg! Hopelijk voel jij je nu beter sinds je gestopt bent met de pil. Die stemmingswisselingen lijken me niet fijn.

Duifje en Samantha ook lichamelijke klachten lees ik, wat naar! Hopelijk werkt jullie lichaam nu mee naar een goed herstel waardoor jullie volop van jullie kindjes mogen genieten.

Daphne, ik mij jou zeker nog herinneren. Wat een geluk dat je al zwanger was. Hoe gaat het nu met je?

Hier nergens meer last van.

Vandaag verjaardag van ons kleine mannetje. Alweer 1 jaar, wat is de tijd toch snel gegaan. Ben mega trots op hem.
    Heb samen met mijn broertje zelf taart gemaakt. Aardig gelukt 😁.

Gave taart! Zon frozen fan?

Nee mama! Haha.
    Ben geen super held in taarten maken. En het winter team past nu in deze tijd van het jaar!

Leuk toch! Ziet er goed uit!

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten