Heeyy Itgirl,
Sorry voor mn ongelofelijk late reactiezit bijna niet meer achter de laptop en via de telefoon typt et niet zo makkelijk....
Ik lees nu in je onderschrift dat je weer een mk/BBZ heb gehad??? och jee meis het zit je ook niet mee he.... ben je weer geopereerd?? En je was nog wel zo positief in je laatste berichtje hier!!! Hoe gaat het nu met je??
Ik heb idd nog steeds geen goed nieuws... Helaas werd de 1ste poging voor IVF1 afgebroken omdat ik overstimulatie had en dit gevaarlijk werd voor mij, we moesten 2 maanden rust houden en zijn in december weer gestart met de pil en in januari echt begonnen met de 2de poging voor IVF1. Na 25 dagen stimuleren werd de 2de poging weer afgebroken omdat er uiteindelijk maar 1 follikel was. Dit is een escape IUI geworden die ik gisteren heb gehad dus nu weer 2 spannende weken. Erg blij dat er toch nog een kans is deze maand maar ook een grote teleurstelling omdat we ons voorbereid hadden op een punctie en terugplaatsing... Laten we hopen dat dit niet meer nodig is en dat deze IUI gewoon hartstikke raak is!!
Dikke knuffel meis
Marioni lieve woorden dank jeWay geweldig dat je na je BBZ weer zwanger bent geraakt en dat daar een prachtige dochter uit voort is gekomen!! Idd het is na een BBZ allemaal niet voorbij maar er blijft een zekere angst achter voor wanneer er weer een zwangerschap is..... Mijn BBz zat links en ik heb een eileider besparende operatie gehad... Het ei wat ik nu had en waar we dus weer IUI mee hebben gehad zit/zat ook links... Mocht ik over 2 weken positief testen zal ik een week lang in grote angst zitten... gelukkig krijg ik met 5 weken al een plaatsbepalende echo maar goshhhh die week kan me dan niet snel genoeg voorbij gaan hoor...