+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14

Discussie: Een BBZ, en nu?

Volwassene maymar's schermafbeelding
    Blog Entries
    3
    Heeyy Itgirl,

Sorry voor mn ongelofelijk late reactie zit bijna niet meer achter de laptop en via de telefoon typt et niet zo makkelijk....

Ik lees nu in je onderschrift dat je weer een mk/BBZ heb gehad??? och jee meis het zit je ook niet mee he.... ben je weer geopereerd?? En je was nog wel zo positief in je laatste berichtje hier!!! Hoe gaat het nu met je??
    Ik heb idd nog steeds geen goed nieuws... Helaas werd de 1ste poging voor IVF1 afgebroken omdat ik overstimulatie had en dit gevaarlijk werd voor mij, we moesten 2 maanden rust houden en zijn in december weer gestart met de pil en in januari echt begonnen met de 2de poging voor IVF1. Na 25 dagen stimuleren werd de 2de poging weer afgebroken omdat er uiteindelijk maar 1 follikel was. Dit is een escape IUI geworden die ik gisteren heb gehad dus nu weer 2 spannende weken. Erg blij dat er toch nog een kans is deze maand maar ook een grote teleurstelling omdat we ons voorbereid hadden op een punctie en terugplaatsing... Laten we hopen dat dit niet meer nodig is en dat deze IUI gewoon hartstikke raak is!!
    Dikke knuffel meis

Marioni lieve woorden dank je Way geweldig dat je na je BBZ weer zwanger bent geraakt en dat daar een prachtige dochter uit voort is gekomen!! Idd het is na een BBZ allemaal niet voorbij maar er blijft een zekere angst achter voor wanneer er weer een zwangerschap is..... Mijn BBz zat links en ik heb een eileider besparende operatie gehad... Het ei wat ik nu had en waar we dus weer IUI mee hebben gehad zit/zat ook links... Mocht ik over 2 weken positief testen zal ik een week lang in grote angst zitten... gelukkig krijg ik met 5 weken al een plaatsbepalende echo maar goshhhh die week kan me dan niet snel genoeg voorbij gaan hoor...
    Na 3,5 jaar, 6 IUI en 1 BBZ (5w4d​)een prachtige zoon!
    Hopelijk mogen wij nog zo'n wonder krijgen!
    Zwanger! Wederom een BBZ in mn linker eileider, diagnose bij 5w6d Eileider geknapt bij 6w5 dagen -> geopereerd en verwijderd

Kleuter ItGirl's schermafbeelding
    Hoihoi,
    @Maymar, op 7 maart word ik opnieuw geopereerd omdat het wederom niet goed gaat na de mk. Mijn recherzijde doet nu pijn, precies zoals ik toen links had. Gelukkig is het zwangerschapshormoon wel binnen 2 weken uit mijn lijf gegaan en is toen het bloeden ook gestopt. Dat is wel een stuk gunstiger, maar voor de rest dezelfde pijn. We wachten nu op mijn menstruatie, die ik rond de 27e verwacht. Daarna gaan ze kijken of de doorgankelijkheid van mijn eileider nog te testen is, of dat ie al kapot is. Dus goed nieuws heb ik in deze nog lang niet. De kinderwens is aanwezig maar word zeker een half jaar, zo niet een jaar uitgesteld. Eerst deze hobbel weer over. Wegens pijn heb ik me weer ziek moeten melden, helaas. Maar het eind is in zicht, dat geeft wel ergens rust.
    Daarna moeten we onze opties afwegen, maar ws wordt het IVF. Maar dat is van latere zorg.
    @Marioni: jij hebt ook veel meegemaakt! Pff.. Sorry voor mijn late reactie.. Ik keek hier niet echt meer.. Mijn 'pech' is dat ik dus niet een bbz met een nog actieve zwangerschap heb. Dit is minder gevaarlijk, maar dit duurt enorm lang. Allebei heel vreselijk, maar voor mij is de hoop op een natuurlijke zwangerschap inmiddels bijna opgegeven. Als blijkt dat mijn eileider wel doorgankelijk is, wat ik me bijna niet kan voorstellen, zegt dat nog niets over de werking van de eileider.... Dus dat geeft ook nog niet echt hoop. Dan mag ie wel blijven zitten, maar zullen wij evt nog voor IVF kiezen.

HEt is nog 3,5 week tot aan de operatie die ik moet uitzingen, maar met de 13 weken van vorige keer is dit te overzien.... Thanks voor het meeleven! xxx

Ronde 14 14 sept gyn voor uitslag bloedonderzoek en vervolg bespreken

Volwassene maal's schermafbeelding
    Blog Entries
    1
    Hey it girl... Ik zat normaal heel vaak op t bbz topic maar er werd maar weinig gepost... Op n gegeven moment was ie helemaal leeg... Zie nu pas dat er weer berichten zijn... Ik heb tot 2x toe een bbz gehad na de eerste ben ik behandeld met mtx 4 injecties in een week... Ik mocht een halfjaar niet zwanger worden... Na dat halfjaar weer een bbz toen is me eileider verwijderd daarna was bij mij t euvel weg... ik heb een blog op t forum staan met mijn verhaal mocht je geintereseerd zijn...
    Hoe is je operatie gegaan? Hoe voel je je?

Het is verschrikkelijk moeilijk en jou verhaal is wel heftig! Hoop dat als jullie weer beginnen je snel goed zwanger mag ervaren op welke manier dan ook want het is je gegund!!!! Liefs maal
    na 2x bbz op 6 oktober 2011 om 11:20 mama geworden van onze prachtige dochter Layla (3385gr 48cm) 27nov 2013 om 23:15 mama geworden van prachtzoon Nolan (3845gr 53cm)

Volwassene Liminous's schermafbeelding
    Blog Entries
    1
    Itgirl, hoe is het nu met je?

Hier is het 20 Juni ook alweer 2 jaar geleden dat ik een bbz had. Ik was zwanger geworden na de 2e ICSI terugplaatsing, een cryo. HCG waardes waren goed en ik voelde me verder ook goed. Tot ik op 20 Juni opstond met heel veel buikpijn. Om een lang verhaal kort te maken; na de hele dag kapot te zijn gegaan van de pijn en haast niet meer aanspreekbaar te zijn kon ik 's middags terecht in het zkh. Daar bleek al meteen dat het een bbz was en ik zou moet spoed geopereerd moeten worden. Na nog gecontroleerd te zijn op de eerste hulp moest ik direct naar de OK omdat ik veel vocht in mn buikholte had. Later bleek mn eileider al geknapt te zijn en had ik bijna 1,5 liter bloed in mn buikholte. Als ik 5 minuten later was geweest, was de afloop heel anders geweest. Mn rechter eileider is verwijdert en na enige tijd van rust en herstel ben ik na de 5e terugplaatsing weer zwanger geworden en inmiddels heb ik een zoontje van 6,5 maand oud!

Ik heb er ook een blog over geschreven destijds, daarin staat het hele verhaal.

Lieve meiden, allemaal heel veel succes! Ik hoop dat jullie/wij dit nooit meer mee hoeven te maken!

+ Reageren op discussie

Tags for this Thread

Regels voor berichten