+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 27

Discussie: Angelsound Doppler

Eefje, jammer dat je t hartje nog niet hebt gevonden, hopelijk lukt t de volgende x.

De link je die gaf, daar heb ik m ook gekocht! Erg snelle service! Optijd betaald, is de volgende dag in huis. En idd met gratis gel! En daar doe je lang mee. Ik heb 2 kindjes en bij beide gebruikt en heb denk nog een halve tube gel over.
    Heb m volgens mij ook voor die prijs gekocht toen.
    Mocht iemand m 2e hand willen... Heb er hier nog 1 liggen met gel. Heb t doosje niet meer.

Het is me gelukt !! Vanmorgen heb ik nog een poging gedaan, na een tijdje zoeken vond ik het heel laag rechts onder in. Het lastige was dat het heel dicht naast een plek zat waar ik mijn eigen hartslag kon horen. Maar het was overduidelijk niet die van mij, het ging zooo snel. Helaas lukte me het niet het geluid op te nemen, het verstopte zich weer snel. Daarna heb ik het nog een keer geprobeerd, maar zonder resultaat. Ik hoop het gauw te kunnen laten horen aan mijn vriend.

@ Suus Goede tip van de olie! Ga ik zeker proberen als mijn gel op is.
    @ Natas Wat fijn dat je hem zo snel binnen had zeg! De winkel zelf is ook erg fijn, zijn vriendelijke mensen.

Eefje wat fijn dat het gelukt is! Moet een enorme opluchting zijn

Peuter Lola1985's schermafbeelding
    Ik moet zeggen als ik dit zo lees denk ik....ik willum ik willum ik willum.....haha. Ik denk ook echt dat ik hem voor de verjaardag van me vriend ga kopen, hij is nl 6 maart jarig en 20 februari zijn we 12 weken......Maar ga het er nog wel even met de vk over hebben voor de zekerheid.

Leuk, leuk!!

Erg leuk idee Lola!

Ik heb het vandaag kunnen opnemen op de laptop en ook mijn vriend kunnen laten horen. Hij vond het geweldig, ook voor hem gaat het zo veel meer 'leven'. Ook de opa's en oma's waren ontzettend enthousiast

Eefje, wat super!!

Lola, ik heb het toen ook aan de vk gevraagd en die zei dat het niet schadelijk is voor het kindje, zeker niet als je 1x in de week luistert (dat deed ik toen)

Ik gebruikte bodylotion van nivea ervoor Kon het hartje van zoontjelief met een week of 12 horen en van dochterlief al rond 10 weken.. Je moet weten waar je moet zoeken (en da's heeeeeel laag als je rond de 10 weken zit) en dan nog is het geluk hebben als je wat hoort want ze zijn zo klein en zo snel haha..
    Ik heb 'm vooral in het begin veel gebruikt en later in de zwangerschap als ze rustig waren nog wel een paar keer.. Heeeeel fijn en mooi om te horen!!

Mama van Julian en Lotte

De strijd tegen de kilo's.. -33,3 kg, nog 6,7 kg te gaan!!

Voor alle zekerheid: ik heb in het begin ook aan mijn gyn gevraagt of het schadelijk was.
    Die zei dat het wel sterkere geluidsgolven waren dan met hun echoapparaat, maar dat het vanaf een week of 10 geen kwaad kan. Mits je het niet elke dag luistert.
    De reden dat veel verloskundigen het afraden voor de 16 weken is vaak omdat ze bang zijn dat mensen het hartje niet kunnen vinden en dat ze dan in paniek en bezorgd hun bellen en extra langs willen komen.
    Ach en elk ziekenhuis en vk praktijk heeft natuurlijk ook zijn eigen protocollen.

joya, nivea is ook slim ja! Als er maar iets van olie of vocht tussen zit is het eigenlijk ook prima (vocht en olie geleiden beiden erg goed!).

Peuter
    Hoi meiden,

Ook ik heb een angelsound Jumper gekocht (De JPD-100S4 om precies te zijn), maar er zit helaas alleen een Engelse beschrijving bij.
    De eerste keer dat ik het gebruikte vonden we gelijk het hartje en piepte het apparaat niet direct.
    De tweede keer bleef het apparaat maar vervelend piepen en ook net wilde het niet lukken.
    Ik krijg ook niet de hartslag van de baby te zien. Wel soms een hartslag van rond de 70...
    Weet iemand wat ik niet goed doe?
    Ik kom namelijk niet helemaal uit de beschrijving en kan nergens een Nederlandse beschrijving vinden.

Alvast bedankt voor het meedenken!
    In juli 2013 is onze dochter geboren en wij zijn (na een mk) zwanger van ons 2e wondertje.
    Spiraal verwijderd - 17 - GO - 29 - 27 - 33- 26 - 28 - 29- 33 - mk - ZWANGER!!!

Ik hoorde het hartje pas rond de 17 weken..had een voorliggende placenta..

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten