+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3
Weergegeven resultaten: 21 t/m 27 van 27

Discussie: Angelsound Doppler

Tiener Kitty's schermafbeelding
    Ik had aan mijn vk gevraagd en die raadde het sterk af, omdat het wel schadelijk was voor het kindje omdat je e kindje opwarmt ermee en dan een miskraam kan opwekken. Ze luisteren daarom pas met 15 weken een keer naar het hartje bij ons... Dus wilde graag een angelsound maar doe het toch niet

Wat apart..mijn vk zei juist dat uit onderzoeken bleek dat het vanaf de 12 weken geen kwaad kon, voor de 12 wkn was er geen onderzoek dus onbekend. De vks gebruiken vaak stralingen om het hartje te horen..de angelsound gebruikt geluidsgolven.

Ik ben zelf iig erg blij dat ik er 1 heb aangeschaft. Gezien mijn verleden was ik errg onzeker maar door de angelsound lukt het mij om wat meer te genieten en dus heb ik ook minder stress. Maar iedereen moet doen waar je je het beste bij voelt!!

Ik heb het ook aan verschillende gynaecologen gevraagd. Ik kreeg als antwoord dat als ik het één keer per week zou gebruiken, hun er geen kwaad in zien.
    Nog steeds ben ik super blij met het apparaatje en dat ik ondanks mijn voorliggende placenta het al zo vroeg heb kunnen horen. Mij geeft het ook vertrouwen gezien mijn eerdere mk.

@ Ikke er staan verschillende filmpjes op youtube over het gebruik, misschien dat dat je helpt.

ik luisterde zeker wel 5 keer per week heel even...als het zo schadelijk zou zijn is zoiets vast niet op de markt

Dreumes DeejSjhu's schermafbeelding
    Wat leuk om dit zo allemaal te lezen,
    Hier momenteel 12 weken & 2 dagen, Denk dat ik er ook maar 1ntje ga halen.
    Echt een supper geluid het hartje van ons wonder <3
    13-01-2013 Ons eerste engeltje verloren met 7 weken & 3 dagen.

13-02-2013 Positive Test Gehad #Happy

Dreumes Twinkle's schermafbeelding
    Ik heb zelf ook een angelsound doppler gekocht , ik heb zelf voor de 1e keer met 13 weken het hartje gehoord echt superleuk, ik luister om de dag momenteel.

Hallo allemaal,
    Ik heb ook de Angelsound doppler gehaald met 10 weken en met 11 precies hoorde ik het prachtige hartje van ons kleine wondertje wat toch heel gerust stelt, nu elke x dat ik luister vind ik de hartslag gelukkig meteen eerst keer heeft het me wel 10 minuten geduurd voordat ik het kon vinden.
    Ben echt heel erg blij als tussen optie met dit product om je zelf toch gerust te stellen dat het daar beneden nog wel goed zit.
    Het kan zo lang duren al die weken tussen de echo's dat dit een mooie oplossing is.

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten