+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 27

Discussie: Angelsound Doppler

Angelsound Doppler

Hey meiden,

Vandaag heb ik een doppler van Angelsound gekocht waarmee je vanaf 12 weken naar het hartje kan luisteren.
    Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaring. Vanaf wanneer konden jullie het hartje al vinden?

Ik kijk even mee, ben erg benieuwd naar de ervaringen. Zit er zelf ook over na te denken om een angelsound te kopen!

Volwassene myka27's schermafbeelding
    Blog Entries
    1
    Ik hoorde hem rond de 11weken...
    Oooh en het is zo heerlijk
    geniet van je zwangerschap!!
    *13-06-2012* met 15wkn zwangerschap in ons hart trotse ouders geworden van ons stralende sterretje Luca*

*13-09-2015* met 40wkn zwangerschap super trotse ouders geworden van een prachtig meisje

Ik hoorde het in de 10de week al!
    Vooral niet in paniek raken als je de ene dag wel iets hoort en de andere dag niet. Soms kan ik hem gewoon echt even niet vinden en een dag later binnen 2 seconde!
    Ik heb de angelsound met daarop het merk: jumper geschreven staan (er schijnen verschillende versies te zijn die het niet allemaal even goed doen).
    Je moet trouwens wel de volumeknop op zijn hartst draaien wil je het goed kunnen horen
    Heel veel plezier er van!

Bedankt voor jullie reacties.
    Ik heb ook de Angelsound met Jumper erop geschreven. Heb het natuurlijk gisteren geprobeerd te zoeken.. maar zonder resultaat. Wat wel te verwachten viel.
    Volgende week ga ik het weer proberen. Dan hoop ik het hartje te kunnen vinden!
    Het lijkt me zo geruststellend als je even onzeker bent en je kan op die manier weten dat alles goed zit.

Eefje, met 9 weken moet je echt nog net achter je schaambot zoeken (dus net erboven en dan schuin naar beneden richten).
    Je hoort wel eens dat het lukt, maar meestal is het nog net iets te vroeg.
    Bij 10 weken zat de beeb net boven mijn schaambot en dan gewoon recht houden.
    Ben benieuwd wanneer je hem vind!

Ik heb er ook 1 (die ik ga verkopen want komt hier geen 3e kindje, we vinden ons gezinnetje compleet)
    Hoorde t hartje van m'n zoontje rond de 12.5 week (had m toen ook pas in huis) en t hartje van ons
    Dochtertje met 10.5 week. Vond t heerlijk om thuis ook zo af en toe te kunnen luisteren.

Peuter Lola1985's schermafbeelding
    Hey wat grappig, ik had het laatst ook gelezen via iemand op een forum. Ik wist helemaal niet dat dit bestond wat gaaf zeg. Al met 10 weken kan je het gebruiken? wauw.....das voor mij al over 3,5 week! Ik kan niet wachten......
    Zijn ze erg duur om aan te schaffen of valt het mee? (met erg duur bedoel ik rond de 100 euro of meer)
    En waar kan je die kopen?
    Is het allemaal gewoon veilig?
    Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen......het is voor ons de eerste dus alles is spannend en nieuw hihi

Ik hoop dat het me gauw lukt. Net nog een poging gedaan, maar zonder succes. Het schijnt ook zo te zijn dat je met een volle blaas meer kans maakt dat moet ik eens gaan proberen. Over een paar dagen ga ik het weer proberen. Mocht het lukken dan laat ik het hier wel weten

@ Lola Je kan het bv bestellen bij http://www.vosmedisch.nl/, dan krijg je er ook gratis gel bij. Ik weet niet of je in de buurt van Amsterdam woont, anders kan je hem ook daar in de winkel kopen.

Dames hier een tip:
    Toen bij mij de gel op was heb ik op advies van een bekende ipv die dure gel een fles: etos gel olie voor babymassage gekocht.
    Staat bij de babyverzorgingsproducten.
    Dit werkt echt super goed!
    De geleiding is net zo goed (misschien zelfs iets beter), het glijd beter waardoor je makkelijker kan zoeken, het is veeel goedkoper, je hebt er heel weinig van nodig, voelt niet zo koud en ruikt ook nog eens lekker.
    Ik zeg: de tip van de eeuw!

Jammer dat je het hartje nog niet gevonden hebt Eefje, volgende keer beter.
    Ik heb het hartje gister nogmaals geprobeerd te luisteren maar helaas zonder resultaat, vanmorgen echter wel binnen 5 minuten gevonden (bleek opeens weer lager te zitten dan vorige keer dus beebje was gaan zwemmen haha).
    Dus schrik er echt niet van als het niet lukt, ik snap zelf ook niet waarom het de ene keer wel lukt en soms helemaal niet.

Liefs suus

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten