+ Reageren op discussie
Pagina 59 van 61 EersteEerste ... 9 49 57 58 59 60 61 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 581 t/m 590 van 602

Discussie: Mama's Juni 2013

Ja snap t ook niet zo goed maar ach. T is niet anders en loopt vast wel los. Gelukkig heb ik mijn lieve ventje al rondlopen. Dan is t iets minder belangrijk als eerder.

Voor E is het denk ik sowieso wel anders met een grote zus erbij. Daar zal ze een hoop van leren en zien.

Matthijs is ook vrij makkelijk gelukkig. Al vind hij nieuwe situaties al s wel wat spannend. Maar met de juiste persoon tegenover zich is hij in een minuut ontdooit alleen hij mag je of hij vind je niks. Dus dat is dan altijd wel spannend

Volwassene adniL's schermafbeelding
    Klinkt bekend dat mogen of niet haha..
    En ze ziet inderaad een hoop van de zus
    Grote verschil is dat die altijd alles eng vind en voorzichtig is. Maar E gewoon doordendert.Das echt een mega boef. Maar wel heel grappig (ook fout natuurlijk) Maargoed. Wel leuk zo onze meiden bij elkaar te zien.

A.Y.D.E.N (15-02-2011 07:27 3390gr 52cm)
    E.V.A (25-06-2013 03:44 2980gr 48cm)

Volwassene
    @ Adnil: C.ato wilde haar luier niet meer aan in de periode dat ik met een dikke buik liep. Ik heb het toen even geforceerd (plasjes opruimen met bekkenpijn, was echt te zwaar) maar in mijn kraamweek was het echt klaar voor haar. (twee weken voor haar 2e verjaardag). Ze heeft er wel 2 maanden over gedaan om geen ongelukjes meer te hebben (vooral met poepen), maar het gaat nu goed. 's Nachts nog niet.

Gaat alles verder goed hier meiden? Ik ben echt enorm aan het genieten van mijn kereltje (gaat bijna naar school!) en mijn twee meiden. Heerlijk

Nog gefeliciteerd met je kleine (inmiddels al weer bijna grote) meid waterangrl. Lijkt me best pittig 3 van die kleintjes.

Zal hier nog even melden dat ik inmiddels wel zwanger ben. Heel pril nog maar en nog net binnen het jaar. Beestje onwerkelijk is het nog wel. 29 okt de eerste echo. Dan ben ik volgens eigen berekening bijna 7 weken

Gefeliciteerd Nic!
    Super leuk zo op de valreep van een jaar.

Hier is eva ineens sinds gister uit de luiers. Ze gaat ook gewoon meteen zelf zitten op het potje en roept als ze klaar is.
    Dus hoop dat dit het was Hahaha.

Waterangel hoe gaat het met 3 kleintjes?

Nic hoe gaat het? Wanneer komt nummer 2?
    Hier gaat het goed. Veel baby's om mee heen dus dat is wel heel leuk. Gelukkig zelf geen kriebels meer.

Baby nummer 2 komt niet. Helaas is het een miskraam geworden dus zitten al weer in de derde ronde na de miskraam. Ik begin er een hard hoofd in te krijgen. Die miskraam ben ik wel overheen. Ik kan heel nuchter bekijken dat t dan niet in orde was etc etc. Maar dat we al weer ruim 15 mnd op weg zijn breekt me op. Het lijkt alsof je leven stil staat. Aantal voorbeeldjes:
    - Matthijs zijn kamer wil ik doen. Maar als er een baby komt gaat hij naar boven en willen we de zolder verbouwen (extra dakkapel en andere indeling)
    -vakantie boeken: wilden eind aug maar als ik dan deze ronde zwanger raak dan wil ik niet zo kort op de bevalling naar een ver land
    En zo zijn er wel meer dingen. En daarmee ben ik gewoon klaar. Ben in staat om er mee te stoppen en de kinderwens te negeren.

Verder gaat alles super. Matthijs is een heerlijke peuterpuber.

Volwassene
    @nic: wat een nare situatie zeg. Ik zie het idd vaker om me heen dat het leven inderdaad zo in de wacht staat... Je wil ook gewoon lekker verder en genieten. Misschien kun je een vakantie boeken die je kunt verzetten indien er toch ineens een baby komt?

Weet niet of dat zo makkelijk gaat. Ik wil sowieso wat verder weg dus vliegen. Anders had het niets uitgemaakt.
    Ik zie het wel de komende maanden en beslis dan wel.
    Af en toe borrelt gewoon de frustratie even boven en ben ik er helemaal klaar mee. Maar zou t sneu voor Matthijs vinden als hij alleen zou zijn. Dus ik kijk hey nog even aan. Vandaag voel ik me weer wat optimistischer hihi. Dat heeft soms zijn ups en downs

Nic wat kut zeg.
    Ging het al snel fout?
    En hoop toch dat het nu sneller weer raak is dan deze keer.
    Snap wat je zegt dat je het sneu vind als mathijs alleen blijft. Dat is ook een rede geweest dat we een tweede wilde
    En die vakantie zou ik gewoon boeken. Volgens mij kan je er altijd nog onderuit. Bij dreizen zoiezo.

Warerangel hoe bevalt het met 3?

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten