+ Reageren op discussie
Pagina 60 van 61 EersteEerste ... 10 50 58 59 60 61 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 591 t/m 600 van 602

Discussie: Mama's Juni 2013

Ja de digitale cb liep niet op naar 3+ dus had al zo'n vermoeden. En met 6+2 begon ik de vloeien en kwam ook het vruchtje los. Denk zelf dat t toen al lang fout zat.
    De vakantie komt zeker hoor. Maar alleen de planning wanneer is wat mij betreft nog onzeker. Ach komt vast allemaal wel goed

Volwassene adniL's schermafbeelding
    Helaas laat het leven zich niet plannen

A.Y.D.E.N (15-02-2011 07:27 3390gr 52cm)
    E.V.A (25-06-2013 03:44 2980gr 48cm)

Als t aan mij ligt wel
    En voor mij ligt vast dat ik het dit jaar nog probeer en anders leg ik me er bij neer zoals het is. En dat is planning genoegdoening mij. Daar kan ik mee leven en dat geeft me rust.

Volwassene adniL's schermafbeelding
    Dat is ook prima toch.
    "Lekker" laten gaan

A.Y.D.E.N (15-02-2011 07:27 3390gr 52cm)
    E.V.A (25-06-2013 03:44 2980gr 48cm)

Volwassene
    @ nic: al nieuws?

x

Net miskraam 2 gehad. Deze keer vrijwel direct mis gegaan. Schiet niet echt op dus.
    Deze keer doet t me niet zo heel veel. Misschien ook omdat ik net op een punt kwam waarop t voor mij prima is met z'n drietjes.
    Lichamelijk was t ook niet bijzonder. Normaal is m'n menstruatie erger. Hoop dus niet dat er nog een nasleep komt maar mijn zwangerschapstest is wel weer wit. Dus hoop dat goed gaat aangezien we over 3 weken op vakantie gaan. Veen zin om in het buitenland met ellende te zitten.

Volwassene
    Hey Nic, wat naar voor je. Was het bij je eerste zwangerschap ook zo moeilijk? Als je het goed kan accepteren kun je ook gewoon zien of er nog eens wat komt zonder er al te veel op te letten. Fijne vakantie evengoed!

Nee eigenlijk niet. Ik had na 5 mnd (ronde 4 waarvan niet eens elke mnd benut) een positieve test en geen miskramen oid.
    Ben er sinds februari ook een beetje klaar mee en afgelopen maand ook echt t gevoel dat t niet meer hoeft voor mij. En ineens toch een positieve test gevolg door direct een miskraam. Emoties worden zo alle kanten op geslingerd. Maar deze keer is t wel anders het doet me nu ook eigenlijk niks.
    Enige waar ik zelf mee blijf worstelen is wel of geen anticonceptie. Ene kant zou t enorm veel rust geven. Keerzijde dat t dan voor mij ook een definitief besluit zou betekenen. En ergens wil ik ook nu geen ook helemaal kindje meer en van voor af aan beginnen met alles want t is fijn om weer makkelijker te kunnen gaan en staan. Maar toch is die wens er nog wel ergens en knaagt wel iets. Hoop t binnenkort voor mezelf helder te hebben.

Volwassene
    Ja, allemaal begrijpelijke gevoelens! Hoe denk je daarover naar Matthijs toe? Het is denk ik wel heel fijn om niet alleen op te groeien.
    Ik kijk ook erg uit naar dat de jongste lekker kan lopen en de middagslaapjes niet meer hoeven, dus ik snap wel dat je niet zo'n zin hebt weer opnieuw te beginnen.

Je kunt ook jezelf een bepaald termijn geven toch? Dat je bv tot eind 2017 (of zo) geen anticonceptie gebruikt en als het dan nog niet is gebeurd het echt afsluit voor jezelf. Dan is M. ook al zo groot, dan ben je ook weer toe aan andere dingen, denk ik.

Lastig!

Vooral voor Matthijs zou ik het ook leuk vinden. Dat maakt t voor mij extra lastig. Maar ja eigenlijk vind ik t gat nu al zo groot worden. Dan is t meer op latere leeftijd dat het misschien weer leuk wordt.
    Ik heb mezelf tot eind 2016 gegeven. Maar toch blijft het lastig, geen idee hoe ik er dan in sta. Maar het is een soort eerste houvast. En nu overdenken of ik een stap wil zetten richting de huisarts voor onderzoek evt. Die beslissing wil ik na mijn vakantie nemen.

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten