+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 511 1 2 3 11 51 101 501 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 5108

Discussie: Mama's November 2011

Volwassene

Mama's November 2011

Voor de mamma's die in en rond november 2011 zijn bevallen en hebben meegekletst in het zwangerentopic

Volwassene
    Dan kunnen alle discussies over fles en borstvoeding, consultatiebureaubezoeken en tepelkloven lekker hier!

Volwassene
    hier ben ik
    vanmiddag lekker met de kleine naar drop geweest heerlijk.
    ook heeft ze vanacht heerlijk geslapen.
    mama blij

Volwassene amore84's schermafbeelding
    Toch een raar idee om hier te kunnen kletsen. we zijn gewoon (bijna) allemaal mama! Tanja komt er ook snel bij, die gaat gewoon dit weekend uit zichzelf bevallen.

@Tanja. ik zal er een kaarsje voor aansteken zaterdagavond. wie weet helpt het.

Ik heb meteen even een vraag voor de dames die al gekolft hebben.
    Hoeveel kregen jullie eruit de eerste keer? ik ben vanmorgen begonnen met 1 borst. had na 10 minuten zo'n 30 cc en toen kwam er niets meer en aan de andere kant ook zo'n 30 cc binnen 5 minuten, maar toen moest ik stoppen.
    Hoelang hebben jullie nodig voor een hele voeding?

Yeahhh een mama topic jeetje dat hadden we van de zomer neit gedacht!
    Nou Tanja gauw bevallen dan kun je ook over tepelkloven, flessen, poepluiers praten (hihi)

Hier heeft Bo vannacht een rare nacht gehad, dat kwam al door gisteren avond toen kwamen de vage tantes van mijn vriend op bezoek ze sliep net op mijn arm na haar voeding en ze werd op elke arm gedragen! toen naar bed gedaan, niet goed geslapen en toen om 23 uur gevoed en toen kwam ze om 2 uur half 3 al, toen om half 6 een uur vroeger dan anders.. maar toen sliep ze wel door tot half 10 dus weer op de "normale" tijden die ze heeft. maar de hele dag al aan het jengelen en neit goed geslapen ze perst zich een ongeluk! van het niet kunnen poepen, ik heb een kleinbeetje olijfolie gegeven dat heeft nog geen effect. hoe vaak mag je dat geven? iemand een idee? Vandaag was mijn vriend thuis gebleven dat is wel fijn want ik verwacht vanmorgen iemand (een klantje) en vanavond weer een klantje en dan komt mijn zusje even fopspeen rennen. Ik kan nog niet goed afspraken maken als er klanten komen.. maar wil ook niet elke keer iemand laten komen om met de fopspeen te rennen (mijn vriend is iedere avond behalve de dinsdag avond weg) dus ben veel alleen anders had dat mooi gekunt natuurlijk.

@ amore voor een complete voeding heb je rond de 90 a 120 cc nodig. dus de 60 cc die je hebt in de koelkast en dan vanavond nog een keer proberen en dat in de vriezer doen om zo een voorraad op te bouwen.
    per borst kun je eerst 5 a 10 min doen en dan wisselen met de andere borst en dan weer terug naar de eerste borst zo dat je allebei de borsten 2x gehad hebt. je bent ongeveer 15 min per borst bezig of er komt niks meer uit. geen paniek hoor! wanneer heb je gekolft net na een voeding?

waterangel; ja durf dat wel! vroeger lagen ze allemaal op hun buik! en ik lig ernaast dus kan em goed in de gaten houden en zijn hoofdje is al super stevig en zijn nekje sterk hij kan zelf naar links en rechts draaien dus vindt et wel fijn als hij dan zo goed slaapt!
    als ik hem in de wieg leg dan heeft hij heel veel moeite om in slaap te komen als hij slaapt kan ik hem wel op zn rug leggen maar wakker eigenlijk niet.. dus dacht probeer et even want op mijn buik (dus hij op zijn buik op mij) slaapt hij altijd heel snel..
    kolven doe ik na de voeding en dan komt er bijna nix uit.. maar kolf ze nu wel leeg om borstontsteking te voorkomen!
    ik ga ff knuffelen!! fijne avond!
    gelukkig met mn 2 mennekes!!
    12-11-2011 25-10-2013

natje... nu al aan etcwerk??
    12-11-2011 25-10-2013

Volwassene Tanja's schermafbeelding
    Hier ben ik!
    Nog even en ik klets gewoon mee over alles... al kom ik er wel lekker achteraan.
    Maar oh, wat gaan jullie mij dan goede adviezen geven! whahaha

haha.. dan gaan we lkkr betweterig doen want wij zijn dan zo ervaren hahaha...
    nee hoor.. ben benieuwd!
    12-11-2011 25-10-2013

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten