+ Reageren op discussie
Pagina 129 van 129 EersteEerste ... 29 79 119 127 128 129
Weergegeven resultaten: 1.281 t/m 1.284 van 1284

Discussie: Uitgerekend in juli 2014

Twinkel wat leuk dat je ook weer komt buurten!! En wat spannend dat jullie misschien nog een derde willen! Het is oh zo gezellig maar soms idd oh zo onhandig haha!! Maar weet je, voor alles is een oplossing. Alleen soms kosten die oplossingen best geld dus ik snap je dubio. Nou ik ben toch benieuwd wat jullie beslissen!

Ja hier alles goed. Onze kleinste spruit is alweer 13 maanden! Helaas ligt de kleine vent nu ziek op bed maar ja...hoort er helaas ook bij.
    Verder ben ik in april gestart als gast ouder en het bevalt me echt uitstekend! ! Heel leuk om te doen en ook super fijn om de dankbaarheid bij de ouders te zien!! Leuke toevoeging aan het gezin dus.
    Hier nog een tijdje last gehad van de kriebels voor Nog een kindje en zo nu en dan heb ik daar echt even last van maar wij zijn helemaal klaar met kindjes krijgen (helaas).
    We zijn dan ook langzaam aan alle spullen aan het verkopen waar we niks meer aan hebben. We krijgen opeens wel meer ruimte in huis nu de box weg is bijvoorbeeld. Alles heeft zijn voor en nadelen.
    Hier is de school vakantie bijna voorbij. Maandag mag semmy weer naar school en volgende week woensdag begint voor tess de psz weer. Lekker om ook weer wat structuur te hebben! Maar we hebben genoten van de vakantie dus dat scheelt.
    12-09-2008: Sonny*:24,6 weken, 830 gram
    18-06-2010: Semmy:40,1 weken, 4045 gram
    02-12-2012: Tess:41 weken, 4140 gram
    22-06-2014: Jari:38,6 weken, 4060 gram
    december 2019: we gaan er voor! 6 en 7 dec posi ovu test. 18/12: ZWANGER!! 8/1 eerste echo

Baby
    Hey wat leuk dat jullie m'n bericht toch lezen hahah
    Ik kwam de link tegen en dacht ga eens kijken hoe het met de meiden is.

Ja hier gaat alles goed, de jongens slapen steeds vaker door en worden dan om 05:00 uur wakker 😳 en dan gauw een fles en hopen dat ze verder slapen. Wat vaak wel het geval is maar ze zijn dan meestal na een uurtje weer wakker en hebben energie voor 100 hahha
    Ze lopen al aan de tafel en ze zijn supersnel en liefste gaan ze of allebei dezelfde kant op of juist een hele andere kant.

Het is idd soms wat lastig als je met drie kleine kids bent, voorbeeld was afgelopen zondag in het zwembad. Je moet echt minimaal met 2 personen zijn want anders lukt het gewoon niet. Verder niet veel praktische problemen, in onze auto passen de kinderstoelen precies naast elkaar en ik ga net zo snel met alledrie alleen de stad in hoor.

Het meeste moet ik wennen aan het feit dat er mensen echt super brutaal zijn en echt letterlijk voor m'n wandelwagen gaan lopen zodat ik wel moet stoppen en ze dan met hun handen aan de kids gaan zitten. 1 keer was ik het zo beu dat ik zelf bij die vrouw over haar wang wreef ☺️ Zegt ze tegen me: wat doet u nu? Dus ik tegen haar; precies hetzelfde als u bij mijn kinderen doet, vind dat gewoon niet prettig, je weet nooit waar die handen hebben gezeten hahha

Fijn om te horen dat bij jou ook alles goed gaat Shady. En wat leuk gastouder!

En twinkel spannende periode dan weer voor jou...weet je 3 kindjes is druk maar oh je krijgt er ook zoveel liefde voor terug, dat is met geen geld in de wereld te koop.

Ok ik geef toe af en toe vraag ik me af waar de rol behang is maar dat heeft iedereen denk ik weleens.

Sorry voor m'n lange verhaal ☺️

Ja ik ga hier ook gewoon met alle 3 op pad hoor. Bij ons in de auto past het ook gewoon allemaal dus ja ik ervaar er weinig problemen mee. Alleen een hoop dingen zijn afgestemd op een gezin van 4 personen haha. Dan moet je extra bij betalen voor die 5e persoon ofzo maar ach

Wat heerlijk die binken van je meis!! Leuk hè dat ze lekker actief worden. Jari ook hoor. Die doet stapjes los. Maximale tot nu toe was 15 stapjes haha maar komt vanzelf. Dat kleine spul blijft wel super leuk hoor. Al moet ik wel zeggen dat ik steeds meer gemakken ondervind van groter wordende kindjes!
    december 2019: we gaan er voor! 6 en 7 dec posi ovu test. 18/12: ZWANGER!! 8/1 eerste echo

En hier toch nog een kleintje op komst!! Als alles goed is en blijft gaan. Ben pas net zwanger dus moet de eerste echo nog krijgen zelfs

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten