+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12

Discussie: Zwangerschaps/geboorte/yoga/gym-bal

Red face Zwangerschaps/geboorte/yoga/gym-bal

Dames ik zit me af te vragen of hier toevallig ook dames ervaringen hebben met zo'n zwangerschaps/bevalling/yoga-bal..... Het lijkt mij wel wat zo'n bal ook voor tijdens de weeen maar ook van te voren al dat je wat ahum 'soepel' kan blijven en na de tijd natuurlijk.... Heb eens even op google gesneupt en zag dat die dingen niet eens zo duur zijn... Ik moet dan uiteindelijk in het ziekenhuis bevallen, maar zo'n bal kun je gewoon meenemen.... En mocht de bevalling zo lopen dat ik er niet meer op mag dan is daar overheen te komen aangezien je hem altijd wel gebruiken kan voor oefeningen....

Wat denken jullie daarvan? Ik ga er nog eens even een paar nachtjes over slapen, maar tot nu toe staat ie mij heeeeeeeeellll erg aan haha.....

Ben benieuwd wat jullie ideeen zijn hierover en of er ook iemand toevallig ervaring mee heeft al.......

Liefs Belle.
    H ❤ 10-05-2014 42wk 4030 gr
    A ❤ 01-05-2017 41.5wk 3915 gr
    ⭐nov 2012 ⭐mrt 2015

Ik heb zo'n bal en merk dat het nu in ieder geval heel fijn is bij rugpijn, dus ik kan me heel goed voorstellen dat je er later ook iets aan hebt. Ik heb nu ook een zitstuk wat je op je stoel legt en wat hetzelfde effect heeft als de bal, dan train je ook je rugspieren. Ik ben er al erg blij mee

Cyclus: - 52 (ontpillen) - 32 - 31 - 39 - ZWANGER! J. geboren op 20 mei 2014
    Proberen voor een tweede kindje! 6.6 VMK - 32 - 31 - 30 - 31 - 31 - 33 - ZWANGER! A. geboren op 03 oktober 2016

Ik heb 9 jaar als fysio gewerkt, en wij gebruikte deze ballen in de praktijk ook om stabiliteit te trainen (dus ook buik en rugspieren) Tijdens de zwangerschapsyoga hier wordt hij ook gebruikt. Ik ben wel voor

Ik heb er 1 liggen....in de originele verpakking. Zo gekregen van familie die hem ook niet gebruikt hadden, vol goede plannen, maar gewoon geen tijd en nu al helemaal niet meer. Lekker nog even buikspieroefeningen doen als je om de 3 uur een uur zit voeden, is ineens geen prioriteit meer Voor mij iig dan

@ Belle volgens mij mogen die ballen maar een bepaald gewicht dragen, weet niet hoe zwaar je ben, maar met mijn vorige zwangerschap was ik (na 30 kilo aan te komen) boven de 100 kilo uitgekomen. Ik weet niet meer wat het grens gewicht was, maar met 100 kilo en meer mag je er niet op..... (kwam ik achter na aanschaf)

Dames bedankt voor jullie reacties!! Ga er sowieso 1 aanschaffen.....

@ Maantje, ik ben een beetje zwaarder dan 100 kilo, maar heb er al op gelet op de sites, er zijn er gymballen bij die laadgewicht van 300 kilo hebben, zelfs eentje van 600 kilo.... dus dat moet wel goed komen.....
    ⭐nov 2012 ⭐mrt 2015

Wauw dat wist ik niet! Ik heb uiteindelijk wel op de bal gezeten (met enigszins wat onzekerheid) maar ik vond het uiteindelijk niks, ik kon niet echt gemakkelijk zitten of staan tijdens weeen, ik wilde alleen op mijn rug liggen.

Dreumes aleida1990's schermafbeelding
    Mijn moeder gaf mij gister de tip om zo 1 aan te gaan schaffen. Maar eerlijk gezegd weet ik niet precies wat je er mee kan. Gewoon op zitten? en wat heen en weer bewegen ofzo?

Nou dames ik heb er een besteld hoor, wel een roze/lila offcourse Hij is onderweg, denk dat ik hem morgen wel in handen heb..... Maar ik zal hier zeker nog even laten weten wat ik er van vind, wel handig voor anderen als die ook zitten te overwegen eentje te kopen.... Ik denk zelf dat ie wel heel erg fijn is om oefeningen op te doen, goed voor houding en rug en bekken niet geheel onbelangrijk in deze tijd..... Nah ben benieuwd, ik laat t nog weten....
    ⭐nov 2012 ⭐mrt 2015

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten