+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 12 van 12

Discussie: Zwangerschaps/geboorte/yoga/gym-bal

@ Belle: je hebt de bal al gekocht dus misschien heb je er niks meer aan maar toch mijn ervaring.
    Ik heb al jaren zo'n bal, ooit aangeschaft ivm een rugblessure voor het doen van oefeningen. Tijdens mijn zwangerschap heb ik m eigenlijk nooit gebruikt maar met de bevalling des te meer. Ik kon tijdens de bevalling eigenlijk alleen maar op handen en knieën zitten en na uren in deze houding weeën op vangen krijg je best kramp in je armen kan ik je vertellen . De verloskundige heeft me toen over zo'n bal heen gelegd, dit was wel in het bevalcentrum dus mijn eigen bal heb ik hiervoor niet gebruikt maar dat ga ik nu zeker wel doen als het weer hetzelfde is (nu 34 weken zwanger van de tweede). Ik steunde met mn borst op de bal om mijn armen te ontlasten en toen het echt pijnlijk werd had ik mijn handen vrij om in de handen van mijn vriend te knijpen. Ik vond het erg fijn dat die bal er was op dat moment! (hij moet dan overigens niet te groot zijn anders kun je er niet goed op liggen denk ik )

Nou dames ik zal hier dan eindelijk mijn ervaring met die bal dan eens posten
    Ik heb hem met mijn bevalling uiteindelijk helemaal niet gebruikt, ze hadden er in t ziekenhuis ook eentje en tijdens de weeen ben ik daar op gaan zitten en ook gelijk weer gaan staan, dit was helemaal niks....
    Ongelooflijk maar na al die weken oefenen met die bal, bleek t voor mij tijdens mn weeen totaal niks te zijn.... Lees mn bevallingsverhaal maar eens onder t topic: nieuwe bevallingsverhalen.....
    Maarrrr ervoor en nu na de tijd heb ik er nog steeds heel veel plezier van, het ontlast de boel echt hoor, tis een heel fijn ding, dus kan hem alsnog heel erg aanraden aan alle zwangeren maar ook net zo goed aan alle niet-zwangeren, je kan er alle kanten mee op......

Have a nice day dames!!!!
    H ❤ 10-05-2014 42wk 4030 gr
    A ❤ 01-05-2017 41.5wk 3915 gr
    ⭐nov 2012 ⭐mrt 2015

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten