+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 38

Discussie: het zijn er 2!

Hoi Meiden,

Vandaag 1e echo gehad...en bij mij zijn het er ook 2! 2 ei-ig en allebei even groot. Nu al eigenwijs aan het bewegen. Ben best geschrokken...maar vind het wel super bijzonder!

Volwassene adniL's schermafbeelding
    Gefeliciteerd met dit dubbel geluk deedee en hinnik!

A.Y.D.E.N (15-02-2011 07:27 3390gr 52cm)
    E.V.A (25-06-2013 03:44 2980gr 48cm)

Gefeliciteerd hinnik . Hoever ben je nu ??
    Ik had afgelopen donderdag de termijn echo en ben toen nog 3 dagen voorruit gezet. Beide beebjes ook even groot en lagen lekker rustig in mijn buik .

Hoe reageerden de mensen in je omgeving ??
    Op 05-09-2014 mama geworden van onze tweelingboys!
    M met geboorte gewicht van 2944gr en L met geboorte gewicht van 3210gr!
    19-08-2011 is onze oudste stoere man geboren.

Nu een echte mannenmama <3 <3 <3

Iedereen is super blij en trots. Het is natuurlijk ook super mooi..maar toch wel ff schrikken. We hebben een zoontje van 2 jaar....en als je er dan in 1 klap 2 bij krijgt..haha. Maar goed, het komt allemaal wel goed.
    Ik voel me super goed dus dat is lekker. Hoe voel jij je? Ik ben nu ruim 10 weken. Zijn de jouwe 1 of 2 ei-ig?

Mijn tweeling is ook 2 eiig. En wij hebben ook al een zoontje van 2,5.
    Ik begin me langzaam Beter te voelen. Heb al 2 week niet overgegeven en ben de emasafene pilletjes( tegen misselijkheid) aan het afbouwen. Maar blijf nog steeds zo zo moe.
    Vanuit ziekenhuis moet ik de hele zwangerschap standaard 2 ijzerpillrn per dag slikken en ook de foliumzuur moet ik de hele zwangerschap slikken. Dit is 10x de normale hoeveelheid die een zwangere vrouw normaal
    Zou slikken. Heb jij dit ook ??

Nou ik ben wel erg moe 's avonds..maar dat komt ook omdat ik 's nachts echt slecht slaap op het moment. Had al een raar en zenuwachtig voorgevoel en nu ik het weet ben ik nog steeds zenuwachtig..het moet allemaal even een plekje krijgen. Ik vind het echt enorm spannend...jij? Begint je buik al erg te groeien?

Ja mijn buik vind ik al erg groot. Dit weekend mag iedereen het weten dus daarna hoef ik mijn buik niet meer te verbergen .
    Ben vooral erg bezig met hoe we alles moeten gaan regelen. Kinderopvang , ik misschien minder werken?, spulletjes aanschaffen, past alles in het kleine kamertje wat het slaapkamertje moet worden , redden we het net onze huidige auto ?
    Dit houd mij erg bezig . En ben zo bang dat ik door complicaties erg vroeg in het ziekenhuis kom te liggen...

Dus zorgeloos genieten ben ik nu nog niet aan het doen haha

Moet je ook echt al zwangerschapskleding aan? Wij moeten ook sowieso een andere auto voor mij. Er moeten natuurlijk 2 maxi cosi's in kunnen en nog een autozitje voor ons andere zoontje. Word een heel gedoe straks om even op stap te gaan. Ik neem het er nu nog maar lekker van haha. Ik maak me verder niet zo druk ....heb er wel vertrouwen in. Het komt uiteindelijk allemaal wel goed. Zijn jullie al bezig met het kamertje? En hoeveel dagen werk je nu? Ik werk 20/24 uur..dus valt mee. Denk dat ik dat ook wel blijf doen. Heb je ook al een kinderwagen? Ik ben druk aan het kijken welke het moet worden..vind het nog best lastig.

Ik heb al wel een zwAngerschaps broek aan . Dat zit echt veel lekkerder.
    Ik werk 29 uur maar als ik een dag minder ga dan word het gelijk 19 uur. En een halve dag minder is niet handig met tijden v d creche. Dan moet ik alsnog een hele dag afnemen .
    We zijn net verhuisd dus kleine kamertje was opslag ruimte. Die hebben we al leeg gehaald en over een tijdje maar eens kijken wat er allemaal inpast. Zoontje moet dan ook maar eens in een groot bed.
    Kinderwagen van zoontje ga ik proberen te verkopen en ben op marktplaats al aan het lijken voor een tweelingwagen . De urban jungle spreekt mij wel aan. Maar wil werst nog langs de Babywinkels om te testen met rijden en inklappen .
    Onze auto is een station dus hoop dat 2 maxi cosies em stoelverhoger erin gaan passen.

O als jullie al een station hebben dan moet dat inderdaad wel lukken. Ik ga ons zoontje ook in een groot bed doen..wil eigenlijk niet te lang wachten met zijn kamer aangezien hij dan nog ff kan wennen...er verandert straks natuurlijk zoveel. Gaat het werken nog wel goed? 29 uur is best pittig denk?

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten