+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13

Discussie: Bellywarmer of normale kruiken?

Tiener

Bellywarmer of normale kruiken?

Hii dames!

Inmiddels hebben wij al een hoop spulletjes besteld en gekocht voor onze uk,
    waaronder een Aerosleep matras. Nu hoorde ik dat je dan geen normale kruiken mag gebruiken maar een bellywarmer moet nemen maar eigenlijk zie ik dat niet zitten.
    Lees veel negatieve reviews over dat bericht en snap eigenlijk niet zo goed waarom je dan geen normale kruiken mag gebruikrn.

Iemand enig idee?!

Ik had beide liggen, maar de kraamhulp wierp er een blik op, snoof lelijk, mompelde iets over geen steun/niet veilig en ging de ouderwetse vullen XD

Onze Soof lag niet direct in haar ledikant met aerosleeper of Joolz met aerosleep btw, die lag in een wiegje op bed hoogte. Noujah, eig meer 3 mnd op mijn gezicht

Een normale kruik kan lekken en door de honingraat structuur in het matras wordt het hete water dan verspreid over het hele matrasje. Dat is volgens mij de reden.

Cyclus: - 52 (ontpillen) - 32 - 31 - 39 - ZWANGER! J. geboren op 20 mei 2014
    Proberen voor een tweede kindje! 6.6 VMK - 32 - 31 - 30 - 31 - 31 - 33 - ZWANGER! A. geboren op 03 oktober 2016

Tiener
    Bedankt voor jullie reactie dames
    Inderdaad wisselende verhalen dus..
    Koekie dat snap ik wel, maar het lijkt mij dat je de kruik eerst checked voor je hem in het bedje mikt.
    Het scheelt wel in de portemonnee hoor; gewone kruik of bellywarmer!

Het lijkt mij ook dat je de kruik even checkt

Cyclus: - 52 (ontpillen) - 32 - 31 - 39 - ZWANGER! J. geboren op 20 mei 2014
    Proberen voor een tweede kindje! 6.6 VMK - 32 - 31 - 30 - 31 - 31 - 33 - ZWANGER! A. geboren op 03 oktober 2016

Tiener
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koekie Bekijk bericht
    Het lijkt mij ook dat je de kruik even checkt
    Vind ik leuk
    Ik wacht gewoon tot de kraamzorg is langs geweest.
    Even horen wat zij er over te zeggen hebben en dan kan ik altijd nog even naar de Hema rennen

Wij hebben al 2 keer de belly warmer gebruikt, bij 2 kinderen bedoel ik. Kraamverzorgster heeft er nooit iets over gezegd en het gewoon gebruikt, ons bevalt het ook goed. We hebben het nooit gebruikt als het kindje in bed lag (zou ik met een gewone kruik ook nooit doen!), maar hebben de belly warmer gebruikt voor opwarmen van bedje (dus bijv. kruik erin zodra we kindje gingen voeden, dan was bedje daarna weer warm om in te slapen) en voor opwarmen van kleertjes als kindje in bad gaat (even eromheen vouwen en voila). Vanuit onze ervaring gezien kan ik 'm dus zeker aanraden.
    PCOS + zaad van B kwaliteit, na 2 jaar proberen (gewoon, IUI en IVF) zwanger van IVF poging 2, in juli 2011 een prachtig wondertje op de wereld gezet, daarna spontaan zwanger van ons tweede en derde wondertje.

Tiener
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door epat Bekijk bericht
    Wij hebben al 2 keer de belly warmer gebruikt, bij 2 kinderen bedoel ik. Kraamverzorgster heeft er nooit iets over gezegd en het gewoon gebruikt, ons bevalt het ook goed. We hebben het nooit gebruikt als het kindje in bed lag (zou ik met een gewone kruik ook nooit doen!), maar hebben de belly warmer gebruikt voor opwarmen van bedje (dus bijv. kruik erin zodra we kindje gingen voeden, dan was bedje daarna weer warm om in te slapen) en voor opwarmen van kleertjes als kindje in bad gaat (even eromheen vouwen en voila). Vanuit onze ervaring gezien kan ik 'm dus zeker aanraden.
    Bedankt!

Volwassene adniL's schermafbeelding
    Hier geen aerosleep matras maar gewoon matras en gewone kruiken gebruikt bij beide dames.
    Ook gewoon mee in bed met ze. Gaat prima als je weet waar je op moet Letten.

R zijn ook kersenpit zakjes die je kan gebruiken ipv die duren dingen. Gaat inderdaad om het lekken bij dat soort matras.

A.Y.D.E.N (15-02-2011 07:27 3390gr 52cm)
    E.V.A (25-06-2013 03:44 2980gr 48cm)

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten