Eva_697 schreef:Lowiena schreef:[quote="Eva_697":25hkfujc]nou we zijn eigenlijk van plan om in januari te stoppen en dan hopen dat het snel gaat, al ga ik zelf uit dat het dan nog een half jaar duurt voor ik uiteindelijk zwanger ben, mijn vriend die is niet om te praten 😉 en met condoom vrijen vinden we beiden heel onprettig, dus dan maar wat geduld en hopen dat het na het stoppen snel raak is:), hij heeft alles precies getimed ook met trouwen enzo , daarom wil hij pas dat ik in januari stop..al kun je naar mijn mening een zwangerschap absoluut niet plannen... 😉
Ik hoop dat het ontpillen niet al te lang duurt, ben nu ongeveer 3,5 jaar aan de pil..
Nee plannen van een zwangerschap, dat lukt niet, alhoewel :?: :?: als ik morgen positief test, dan zou het niet beter gepland kunnen zijn 😉 😂 😂 😂 En als jullie nog gaan trouwen(?) dan is het zeker leuk om te wachten (De vruchtbare huwelijks nacht), straks denkt kindje lief straks nog dat het een moetje was :roll:
haha, trouwen wordt pas eind 2009, 😊 maar proberen al wel eerder zwanger te raken,, en dan het kind goed uitlegge dat het geen moetje was;)[/quote:25hkfujc]
:oops: :oops: sorry, maar dan snap ik echt niet waarom je nog lang gaat wachten, dat wordt dan toch lastig met de jurk? Je weet dan toch niet van te voren hoe ver je in de zwangerschap zit, of je al bevallen bent (of op de bruiloft bent uitgerekend 😉 ) of je dan je figuur al weer terug hebt. Ach ja iedereen moet het natuurlijk zelf weten. En inderdaad kinderen kun je alles uit leggen, je hebt tenslotte al de trouwplannen en het kindje is nog lang niet op komst 😉