eerste echo gepland
Dus mn verloskundige heeft de eerste echo ingepland voor volgende week. 8 weken dan ongeveer. Ik weet niet goed wat ik ervan moet verwachten eerlijk gezegd. Mn vriend gaat mee, dat was even een dinget
Dus mn verloskundige heeft de eerste echo ingepland voor volgende week. 8 weken dan ongeveer. Ik weet niet goed wat ik ervan moet verwachten eerlijk gezegd. Mn vriend gaat mee, dat was even een dinget
Dag 14 vandaag en mn ovulatietest was vanochtend eindelijk een duidelijke positief. Dus we zijn er klaar voor, haha. Mn vriend werkte gisteravond laat dus ik heb hem gisteren al gewaarschuwd: "morgen
Hoi allemaal, Even een update want ik merk dat ik het fijn vind om het hier op te schrijven. We zitten nu in cyclus 9 van proberen en ik ben volgens mn app rond dag 12, dus ergens dit weekend verwacht
ok dus ik ben nu bezig met cyclus 2 en ik begin het een beetje door te krijgen geloof ik 😅 vorige maand was ik echt heel chaotisch bezig, geen idee wanneer ik ovuleerde of wat dan ook deze keer gebru
Even een update voor mezelf en wie het wil lezen. Ik zit nu rond dag 14 van mijn cyclus en de ovulatietests laten eindelijk wat zien. Gisteren voor het eerst een duidelijkere lijn, nog niet zo sterk a
We zitten in de TWW van onze eerste getimede cyclus. De trigger-injectie was een ervaring (mijn man moest het doen en zijn handen trilden). Maar het is gedaan en nu wachten we. Het grappige is dat mij
negatief. weer. IUI 2 is negatief. ik dacht dat ik voorbereid was maar je bent het nooit. die rustige hoop was er weer en nu is ie kapot. ik zit op de bank met een bak ijs en mn katten en ik weet niet
hoi allemaal. ik wil even ons verhaal delen want het is een beetje bijzonder. mijn man had op z'n 25e een vasectomie laten doen in zijn vorige relatie. hij wilde toen geen kinderen. nu is hij 32, we z
Cyclus 2 is officieel van start. Eerste cyclus mislukt, dus nu opnieuw. De kliniek heeft alles al ingepland en ik weet wat ik kan verwachten, dat helpt. Ik merk dat ik deze keer wat rustiger ben dan d
hoi iedereen 😊 ik hoop dat ik dit hier mag vragen maar ik ben nieuw op dit forum en weet eigenlijk niet zo goed hoe het werkt. ik ben 22 en mn vriend en ik proberen voor het eerst zwanger te worden.
Dag 3 van de tww en ik heb mezelf al verboden om te gaan googlen. Verbod duurt gemiddeld 4 uur, voor de geïnteresseerden. Eisprong was deze keer iets eerder dan verwacht, timing was ok denk ik, we heb
We hebben eindelijk een datum. Tweede poging start volgende maand - eicelpunctie gepland ergens begin augustus als alles volgens schema loopt. De kliniek in Gent heeft ons intake gesprek verzet naar v
vandaag mn eerste echo gepland en ik ben gewoon... leeg van binnen? niet bang, niet blij, gewoon leeg 💭 mn vriend ging mee maar hij moest eerst nog werken en ik stond alleen in de badkamer en dacht i
Elke seizoenswisseling voelt als een deadline die ik gemist heb. In de herfst dacht ik: voor de kerst ben ik zwanger. Met kerst dacht ik: voor de lente. Met de lente: voor de zomer. En nu is het zomer
Ik ben bang om dit op te schrijven. Alsof het minder echt wordt als ik het hardop zeg. Maar hier gaat ie. Ik heb een positieve test. 13 DPO, duidelijke lijn, geen twijfel mogelijk. Cyclus 5 na de misk
ok meiden ik ben 7 dpo en ik heb de hele dag een soort trekkend gevoel in mn onderbuik. niet erg maar het is er de hele tijd. ik heb gegoogled (ja ik weet het) en overal staat dat innesteling krampen
ok dit klinkt wss dom maar ik snap het niet helemaal hahah. mn ovulatietest is positief vandaag (dag 15) en ik lees overal iets anders?? sommige sites zeggen dezelfde dag, anderen zeggen de dag erna,
vandaag had ik weer een zwangere klant in mn stoel die zei "ja het was niet gepland maar we zijn heel blij" en ik knikte en glimlachte en van binnen schreeuwde ik cyclus 5 nu en ik weet dat dat niet l
Gisteren de eerste echo gehad bij de verloskundige. Ik wist niet goed wat ik moest verwachten - eerlijk gezegd had ik meer verstand van pensioenopbouw dan van dit soort afspraken. Alles zag er goed ui
heyy dus ik ben nu in week 2 van mn cyclus en mn ovulatietest begint langzaam donkerder te worden 👀 vorige maand had ik echt geen idee waar ik op moest letten maar nu snap ik het een beetje beter mn