Mvr_BuckOud lidBerichten: 18Lid sinds: 1 januari 2005
Hoi,
Mijn vriend en ik zijn nu in een relatie van 3 jaar vanaf het begin wisten wij allebei zeker dat we samen graag kinderen zouden willen.Na 1 jaar samen besloten wij te stoppen met (de pil)
omdat we het erg druk hebben beide was er niet veel tijd om te klussen en in aug zijn we nu 2 jaar bezig.Ik schrok daar erg van we hebben meer tijd voor ons 2 samen vrij gemaakt en we zijn toen begonnen met ovulatie testen (kruidvat) en we zijn nu in onze eerste ronde ik voel mij niet zwanger dus verwacht niet veel aan einde van mijn cyclus ik focus mij erg op mijn volgende cyclus en heb erg veel boeken al over zwangerschap en vruchtbaarheid gelezen hoop dat ik die zwangerschaps kenmerken nu zelf mee zal mogen maken.
LentedingOud lidBerichten: 1.704Lid sinds: 8 augustus 2007
Welkom en hoop dat je die zwangerschapskenmerken snel mag ervaren!!!
cbOud lidBerichten: 337Lid sinds: 1 januari 2005
Hoi Mevrouw Buck! Welkom en heel erg veel succes, lees- en schrijfplezier!
Saar80Oud lidBerichten: 4.093Lid sinds: 30 mei 2008
Van harte welkom en heel veel succes!
Anne1988Oud lidBerichten: 100Lid sinds: 1 januari 2005
Mvr_BuckOud lidBerichten: 18Lid sinds: 1 januari 2005
Dankjewel Allemaal,Hopelijk Mag Iedereen Die Bezig Is Een Engeltje Te Maken Een Engeltje Mag Ontvangen.
FrummelOud lidBerichten: 654Lid sinds: 1 januari 2005
Hoi Mvr_Buck,
2 jaar bezig, dat is niet mis zeg! Mijn vriend en ik hebben eind juli 2 jaar een relatie, wij zijn nu iets meer dan een half jaar bezig...dus eigenlijk ook heel vroeg gestart (hihi - in de ogen van anderen dan...maar ja, als het goed zit, zit het goed he?!!)
Ik wens je heel erg veel succes en hoop voor je dat het met de ovulatietesten nu snel raak is!
liefs,
Frummel