glitterOud lidBerichten: 251Lid sinds: 1 januari 2005
Hallo
Ik ben sinds 14 april gestopt met de pil. Omdat wij het verder aan niemand vertellen is het toch wel prettig om af en toe eens je vragen en andere ervaringen te lezen.
LentedingOud lidBerichten: 1.704Lid sinds: 8 augustus 2007
Welkom!! Veel succes met zwanger worden en klets maar gezellig mee hier met ons op het forum!!
cbOud lidBerichten: 337Lid sinds: 1 januari 2005
Hoi Glitter,
heel erg welkom!! Wij vertellen het ook aan niemand en hier van je af schrijven is erg fijN!!!!!!!! Succes met zwanger worden !!
hoop1970Oud lidBerichten: 4.737Lid sinds: 15 mei 2008
Welkom en heel veel succes!!!
groetjes,
Hoop
Saar80Oud lidBerichten: 4.093Lid sinds: 30 mei 2008
Welkom Glitter! Heel veel succes en veel lees en schrijfplezier!
Anne1988Oud lidBerichten: 100Lid sinds: 1 januari 2005
ultraOud lidBerichten: 303Lid sinds: 1 januari 2005
Hoi Glitter,
Hartelijk welkom. Het is lekker om af en toe even te ventileren. Zoek gerust een topic op waar je je thuisvoelt. Het is ook fijn als je met iemand gelijk loopt in je cyclus. En alles lekker anoniem! Heel veel succes!!!
Groetjes,
Ultra
glitterOud lidBerichten: 251Lid sinds: 1 januari 2005
Bedankt allemaal voor het warme welkom :!:
ireneOud lidBerichten: 12Lid sinds: 1 januari 2005
wou me eigen even voorstellen ik heet irene ben 23 jaar woon samen met me vriend in gelderland ben sinds 5 dagen geleden er achter gekomen dat ik zwanger ben het was wel een heel vaag 2e streepje heb wel 5 testen gehaalt maar ja allemaal vaag toen heb ik hier gelezen dat je het beter naar een paar dagen later kan doen dus net een half uurtje geleden heb ik het gedaan en ja hoor heb nu een duidelijke 2e streepje ben echt blij was echt heel gestres vanwegen dat ik geen zekkerheid had maar ben het nu eindelijk ben nu in totaal 5 weken zwanger dus ben nog een begineling maar ik ga zekker met vragen komen leuk dat dit er is groetjes irene
cbOud lidBerichten: 337Lid sinds: 1 januari 2005
Hoi irene,
ze zeggen een streep is een streep, dus: GEFELICITEERD!!!!
Dan ben je ook in maart uitgerekend denk ik? Je kan als je het leuk vind komen kletsen in het forum "uitgerekend in MAART" dat kan je vinden onder zwanger zijn.
Wie weet zie ik je daar, en geniet van je zwangerschap!!!